Skocz do zawartości

Reset 01.10.2015 - Propozycje, bugi, itd


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Shady kazałeś napisać to masz. Gdy ktoś używa apteczki z twojego teamu to obniża ci hp do poziomu hp używającego.

 

Dodatkowo mapa westwood_big została usunięta, jednak dziś w okolicach godziny 16.30 graliśmy na niej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa: Szturmowiec

Int: 0

Hp: 20

Wytrz: 0

Kond: 30

Bronie: M4a1, deagle, he

Opis: Nie slychac jego kroków, odporny na he

 

Klasa: Jumper

Int: 0

Hp: 15

Wytrz: 10

Kond: 20

Bronie: MP5, deagle, he

Opis: Posiada 3 skoki, 1/3 lub 1/4 na zadanie 2x dmg

 

Klasa: Partyzant

Int: 0

Hp: 10

Wytrz: 10

Kond: 15

Bronie: P90, dual elite, sg, he

Opis: Zmniejszona widoczność, odporny na miny(ewentualnie też rakiety)

 

Klasa: Rewolwerowiec

Int: 0

Hp: 15

Wytrz: 10

Kond: 30

Bronie: USP, dual elite, ump45, he

Opis: 2x większy dmg z Usp, dual elite 6 dmg (+int)

 

Jeśli stwierdzisz że Rewolwerowiec jest za dobry to można coś zmienić, ponieważ ludzie na serwie szukają grywalnych klas z MP5, ump45 i p90

 

Perk: Broń kawalerzysty

Opis: Dostajesz ump 45 i 10 dmg z niego

Edytowane przez Ph4nt0m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shady kazałeś napisać to masz. Gdy ktoś używa apteczki z twojego teamu to obniża ci hp do poziomu hp używającego.

 

Dodatkowo mapa westwood_big została usunięta, jednak dziś w okolicach godziny 16.30 graliśmy na niej.

Mapa westwood_big - poprawiłem się, nie ma jej.

A co do bugu to sprawdzałem i nie wiem co Ty miałeś tam za błędy.

 

 

Klasa: Szturmowiec

Int: 0

Hp: 20

Wytrz: 0

Kond: 30

Bronie: M4a1, deagle, he

Opis: Nie slychac jego kroków, odporny na he

 

Klasa: Jumper

Int: 0

Hp: 15

Wytrz: 10

Kond: 20

Bronie: MP5, deagle, he

Opis: Posiada 3 skoki, 1/3 lub 1/4 na zadanie 2x dmg

 

Klasa: Partyzant

Int: 0

Hp: 10

Wytrz: 10

Kond: 15

Bronie: P90, dual elite, sg, he

Opis: Zmniejszona widoczność, odporny na miny(ewentualnie też rakiety)

 

Klasa: Rewolwerowiec

Int: 0

Hp: 15

Wytrz: 10

Kond: 30

Bronie: USP, dual elite, ump45, he

Opis: 2x większy dmg z Usp, dual elite 6 dmg (+int)

 

Jeśli stwierdzisz że Rewolwerowiec jest za dobry to można coś zmienić, ponieważ ludzie na serwie szukają grywalnych klas z MP5, ump45 i p90

 

Perk: Broń kawalerzysty

Opis: Dostajesz ump 45 i 10 dmg z niego

 

Pomyślę nad szturmowcem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję zmienić lekko Zwiadowce, że po przeładowaniu noża(3-5s)(po przeładowaniu ma to dopóki nie przeładuje znowu, kiedy to zrobi wyłącza tą szanse) będzie miał 1/5 na zrespienie albo że w następnej rundzie pojawi się u wroga. Bo tak to klasa traci gdyż tylko nowi gracze nie wiedzą o co chodzi, a tak to od razu giniesz

Edytowane przez Ph4nt0m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam propozycję aby zamienić obecnego Tropiciela na tego

Klasa: Tropiciel (Premium)

Int:5

Hp:30

Wytrz:10

Kond:20

Bronie: M4a1, ump 45, he, sg

Opis: Posiada 1 zamrażający granat, 1/6 na spowolnienie przeciwnika przy strzale, na nożu widzi wrogów na radarze

 

Ja miałem i mam taką propozycję Edytowane przez Ph4nt0m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ph4nt0m, ona w porównaniu do reszty klas jest zbyt słaba, trzeba ją porządnie edytować.
____________________________

Chciałbym poznać wasze opinię na temat Kapitana i Człowieka bez głowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shady zastanów się czy to powinno iść w tą stronę a nie w drugą? Zobacz na Zeusa i Terminatora, ktoś ma wyższy lvl i prawie nie do zabicia, bo zwykłe klasy są poprostu słabe. Więc jeżeli premki mają być odwalone jak nie wiem to i zwykłe klasy do zmiany.

 

Tropicielowi dodać drobne ulepszenia i tyle. (Albo zamienić na inną, mam nawet pomysł jak chcesz)

 

Kapitan do wypalenia aug i zmienić 1/3 z he.

 

Człowiek bez głowy albo dać 1/2 1/3 na nie otrzymanie obrażeń w głowę albo do wywalenia (lub chociaż klasa VIP czy coś)

Edytowane przez Ph4nt0m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shady zastanów się czy to powinno iść w tą stronę a nie w drugą? Zobacz na Zeusa i Terminatora, ktoś ma wyższy lvl i prawie nie do zabicia, bo zwykłe klasy są poprostu słabe. Więc jeżeli premki mają być odwalone jak nie wiem to i zwykłe klasy do zmiany.

 

 

W ogóle nie zrozumiałem pierwszej połowy Twojego pierwszego zdania...

To chyba oczywiste, że premium musi być lepsze od zwykłych klas inaczej nie byłyby one płatne, jeżeli o to Ci chodzi.

 

 

Tropicielowi dodać drobne ulepszenia i tyle. (Albo zamienić na inną, mam nawet pomysł jak chcesz)

 

Jeżeli chcesz, aby zwykłe klasy były poddane edycji to wyłóż mi tutaj konkrety.

 

 

Kapitan do wypalenia aug i zmienić 1/3 z he.

 

Człowiek bez głowy albo dać 1/2 1/3 na nie otrzymanie obrażeń w głowę albo do wywalenia (lub chociaż klasa VIP czy coś)

 

Kapitanowi można dać MP5, albo p90.

 

Dlaczego za wszelką cenę chcesz usunąć albo poddać zmianie ten twardy łeb!?

To zostanie bo to jest zwykła klasa taka jak reszta, edytowane zostały już statystki, zmieniona broń (tutaj można ewentualnie dać inną).

Każdy jakąkolwiek klasą by grał gdy wbije 250lvl będzie ciężki do zabicia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Usuncie mape fy_mini_dust  poniewaz nikt nie moze na nia wejsc z tego co widze. Gralo 10 osob zmieniono mape na fy_mini_dust i teraz nikogo nie ma

 

na longu troche respow brakuje , po 9 mozna grac nie wiecej :P

 

To są mapy nocne, nie rozumiem tego fenomenu, wybieracie na 24 osób jakieś małe mapy. Od takich zmian jest admin, mogę usunąć je z vote, będą tylko pod komendą "mala mapa"

 

Moje zdanie jest takie jak ph4ntoma. Zabic czlowieka bez glowy ktory ma 400 hp jest bez dobrego perku prawie nierealne .

 

Myślimy nad jakąś edycją, będę informować o zmianach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szturmowca nie widać... Może ta klasa wypali.

Klasa:Vampir
Int:0
Hp:10
Wytrz:0
Kond:20
Bronie:M4a1, dual elite, he
Opis: Zabiera część zabranego hp dla siebie (można dać że +int), cichobiegi

 

 

//Czytaj ze zrozumieniem, powiedziałem że pomyślę, jak dodam jakąś klasę to was poinformuję, a jeżeli nie to nie będę marnować czasu i pisać wam że coś nie będzie dodane. ~James0v

Edytowane przez James0v.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja nowej klasy (zwykłej)

 

- Terrorysta

Inteligencja  : -5
Życie: 15 ( czyli 115 na start)
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10

 

 Podwójny skok , 1 granat (HE) , Smoke + 1/20 z AK 47

 

Kody wygenerowanej postaci do AMX :

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
        
new const nazwa[]   = "Terrorysta";
new const opis[]    = "";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 115;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = -5;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
 
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
 
}
 
public plugin_precache()
{
 
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
 
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public cod_class_skill_used(id)
{
 
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
 
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
new Ent = create_entity("info_target");
 
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
 
vAngle[0] *= -1.0;
 
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
 
}
 
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
 
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
 
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
 
 
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
 
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin = floatround(fOrigin);
 
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
 
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist;
 
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 20) != 1 )
return HAM_IGNORED;
 
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
 
return HAM_HANDLED;
}
 

 

 

P.S Proszę o rozważenie mojej propozycji . Pozdrawiam 

Edytowane przez Algade
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Propozycja nowej klasy (zwykłej)

 

- Terrorysta

Inteligencja  : -5

Życie: 15 ( czyli 115 na start)

Wytrzymałość: 0

Kondycja: 10

 

 Podwójny skok , 1 granat (HE) , Smoke + 1/20 z AK 47

 

Kody wygenerowanej postaci do AMX :

 

 

P.S Proszę o rozważenie mojej propozycji . Pozdrawiam 

 

Klasy z 1 na X zabicia odpadają, można dodać takie perki ewentualnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje dodanie klanow na serwer. Zeby bylo sprawiedliwie tzn zeby mniejsze lvl tez mialy klan to proponuje zrobic je od np 100 lvl. Wtedy bedzie duzo klanow i nawet ci slabsi beda w jakims klanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje dodanie klanow na serwer. Zeby bylo sprawiedliwie tzn zeby mniejsze lvl tez mialy klan to proponuje zrobic je od np 100 lvl. Wtedy bedzie duzo klanow i nawet ci slabsi beda w jakims klanie.

O klanach była już rozmowa i nie będą wgrywane na serwer.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Klasy z 1 na X zabicia odpadają, można dodać takie perki ewentualnie.

 

 James0v to zamiast 1/20 można dać mu autodestrukcję którą można użyć i która sama  wybucha jak klasa zginie ;0 , a perk to nie głupi pomysł np. perk "Prawdziwy Terrorysta" i masz szanse 1/x na zabicie z Ak 47 lub "Prawdziwy Antyterrorysta"  też masz szanse 1/x na zabicie z M4

Edytowane przez Algade
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Proponuje edytowanie klasy premium Terminator. Dobrze ze ma 7dmg + int z ak i m4 ale po co ogranicznik rozrzutu jak to nic nie daje. Jestem za tym aby zamienic ogranicznik rozrzutu na cos innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 James0v to zamiast 1/20 można dać mu autodestrukcję którą można użyć i która sama  wybucha jak klasa zginie ;0 , a perk to nie głupi pomysł np. perk "Prawdziwy Terrorysta" i masz szanse 1/x na zabicie z Ak 47 lub "Prawdziwy Antyterrorysta"  też masz szanse 1/x na zabicie z M4

Przez autodestrukcje w klasie mogą być spotykane bugi. Niedługo wejdzie parę nowych klas oraz perków.

 

 

Witam. Proponuje edytowanie klasy premium Terminator. Dobrze ze ma 7dmg + int z ak i m4 ale po co ogranicznik rozrzutu jak to nic nie daje. Jestem za tym aby zamienic ogranicznik rozrzutu na cos innego.

 

To jest klasa edytowana, miała eliminator, dostała ogranicznik to co teraz ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Beret czyli wg tego co napisałeś trzeba usunąć połowę klas. Kapitan ma 1/1 AWP czyli trzeba go edytować bo jest już taki perk. Ta sama sytuacja jest w bez głowym, Szeregowcu, Komandosie, Wsparciu Ogniowym, Teleporterze, Defuserze... Mam dalej wymieniać?

 

Jak nie podoba Ci się perk to go wyrzuć albo sprzedaj6i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nwm ale sam wiesz ze jak masz perk ogranicznik rozrzutu to to nic nie daje ... :D . Daj mu cos innego . Nwm zwieksz statystyki , jakis 1/x z he nwm co

Pograj sobie z ogranicznikiem rozrzutu, zobaczysz że jednak coś dodaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności