Skocz do zawartości

Reset 01.10.2015 - Propozycje, bugi, itd


-_-

Rekomendowane odpowiedzi

Medyk gdy użyje apteczki dodaje HP graczom, o 25 mi dodało więcej HP. 

 

Kolejne, pancerz neomexynowy - sytuacja mam 1/2 (troche obity jestem) , strzela do mnie 1/1 awp, zabija go.. a mnie ulecza o jakieś 200hp, bug? - 312HP

 

Mało jest klas które mają inne bronie niż m4/ak, 

Skoczkiem mało kto gra, ma ak i long jump , proponuje tutaj dać ogranicznik rozrzutu, long jump(zostaje), i sg552 2dmg(%int).

 

Telegrafista, 

gail 2dmg(+%int), co strzal zamrozenie przeciwnika na 1sek, radar(zostaje)

 

Strzelec wyborowy? Coś takiego ;d 

Sttystyki trzeba wyrównać, bo w porównaniu do innych klas ta ma większość na minusie.

//Nasze staty // Nowe staty

Inta: -5 // 0

HP: 10 // 0

Wytrz: -10 // 15

Konda -10 // 5

 

Jest zeus z błyskawicami, i tropiciel bodajże z zatrutymi nabojami(albo coś mi sie myli) . Także pora zmienić nieużywane klasy na lepsze, i dodać im to. 

 

Szturmowiec

ak47(+5dmg) , 1/3 HE

He wywalamy, większość graczy na serwerze gra taktykiem który jest odporny na HE, także to raz na ruski rok kogoś zabije. 

Wrzućmy tutaj błyskawice(1), niech to będzie 25dmg(+%int). 

 

I potem dopisze tą z trującymi ;d 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już o tym pisałem jak i James0v., za dużo tego dmg, aż grać się odechciewa. Zaraz wszystkie klasy będą miały dmg i po jednym strzale będziesz leżał. Tak samo co perk to jakieś dmg.

Co do Strzelca Wyborowego, to on ma takie statystyki dlatego, że posiada m4 i dmg 5 +inta. Klasa jest wystarczająco dobra sama w sobie, a jeszcze gdyby dać lepsze statystki to już w ogóle.

Co do edycji reszty klas też na nie, bo w każdej jakieś dmg. A błyskawice były już w klasie Elektryk i one to totalny niewypał. Jeszcze w klasie Premium mogą być ale nie w zwykłych. To tyle z mojej strony ;)

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Medyk gdy użyje apteczki dodaje HP graczom, o 25 mi dodało więcej HP. 

 

Kolejne, pancerz neomexynowy - sytuacja mam 1/2 (troche obity jestem) , strzela do mnie 1/1 awp, zabija go.. a mnie ulecza o jakieś 200hp, bug? - 312HP

 

Gdy medyk użyje apteczki to sprowadza HP graczy znajdujących się w pobliżu do swojego poziomu HP. Np. Medyk ma 150hp a ja 300hp to zmniejszy mi do tych 150 i to samo w drugą stronę. Pisałem już o tym kilka razy ale nadal nic z tym nie zrobiono.

 

Jeżeli chodzi o Pancerz to nie jest to żaden bug. Po prostu tak działa ten perk i jeżeli strzelisz w kogoś to zazwyczaj Tobie hp odbiera, a jemu dodaje. Nadal jestem za tym żeby usunąć ten perk gdyż osoba, która go posiada jest nie do zabicia.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już o tym pisałem jak i James0v., za dużo tego dmg, aż grać się odechciewa. Zaraz wszystkie klasy będą miały dmg i po jednym strzale będziesz leżał. Tak samo co perk to jakieś dmg.

Co do Strzelca Wyborowego, to on ma takie statystyki dlatego, że posiada m4 i dmg 5 +inta. Klasa jest wystarczająco dobra sama w sobie, a jeszcze gdyby dać lepsze statystki to już w ogóle.

Co do edycji reszty klas też na nie, bo w każdej jakieś dmg. A błyskawice były już w klasie Elektryk i one to totalny niewypał. Jeszcze w klasie Premium mogą być ale nie w zwykłych. To tyle z mojej strony ;)

 

 

No oj kurcze, jest wiele gorszych do zabicia klas. To że pół serwera zabijam nie znaczy że trzeba usuwać zabawkę ;c zwłaszcza że nabiłem już ten 50 lvl. Proponuje zostawić pompe ale bez dmg od inta i dorzucić mu drugiego shotguna ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uciekaj ja pisałem do Siwego a nie do Ciebie xd Aczkolwiek dla mnie pompa na ten serwer jest trochę za dobra, a teraz kiedy są małe lvl to grać się nie da. Ale o tym decyduje opiekun a nie ja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Pisałem już o tym kilka razy ale nadal nic z tym nie zrobiono.

 

Jeżeli nie odpowiadam to znaczy, że się z tym borykamy. Jeżeli nie dałoby się tego zrobić, czytając nie byłoby przyjęte przez nas zostalibyście poinformowani. Zapewniam, że wszystkie raporty oraz propozycje są rozpatrywane.

 

__________________________

Co do Siwego to wszystko zostało wyjaśnione wyżej.

 

 

No oj kurcze, jest wiele gorszych do zabicia klas. To że pół serwera zabijam nie znaczy że trzeba usuwać zabawkę ;c zwłaszcza że nabiłem już ten 50 lvl. Proponuje zostawić pompe ale bez dmg od inta i dorzucić mu drugiego shotguna ;d

Nie rób klas pod siebie, uważam że ta klasa teraz nie odstaje od innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli nie odpowiadam to znaczy, że się z tym borykamy. Jeżeli nie dałoby się tego zrobić, czytając nie byłoby przyjęte przez nas zostalibyście poinformowani. Zapewniam, że wszystkie raporty oraz propozycje są rozpatrywane.

 

__________________________

Co do Siwego to wszystko zostało wyjaśnione wyżej.

 

 

Nie rób klas pod siebie, uważam że ta klasa teraz nie odstaje od innych.

 

Nie robie klas pod siebie. Ja zacząłem grać pewną klasą a teraz czuje się pokrzywdzony jak parę osób na serwerze.  Ewentualnie darmowe przeniesienie lvl. Teraz jest całkiem inna fizyka gry tą postacią. Nie na to się pisałem rozpoczynająć mój epizod z medykiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już o tym pisałem jak i James0v., za dużo tego dmg, aż grać się odechciewa. Zaraz wszystkie klasy będą miały dmg i po jednym strzale będziesz leżał. Tak samo co perk to jakieś dmg.

Co do Strzelca Wyborowego, to on ma takie statystyki dlatego, że posiada m4 i dmg 5 +inta. Klasa jest wystarczająco dobra sama w sobie, a jeszcze gdyby dać lepsze statystki to już w ogóle.

Co do edycji reszty klas też na nie, bo w każdej jakieś dmg. A błyskawice były już w klasie Elektryk i one to totalny niewypał. Jeszcze w klasie Premium mogą być ale nie w zwykłych. To tyle z mojej strony ;)

Zauważ że famaser ma też dmg+int, a jego statystyki są o niebo lepsze niż strzelec wyborowy. 

Nie, do każdej klasy nie ma jakiegoś dmg, poprzeglądaj sobie /klasy i zobaczysz wtedy. 

Może elektryk był wtedy sam w sobie za słaby, i dlatego był nie wypadł? Klasa jest wybierana pod względem opisu, umiejętności .. a jeszcze bardziej grasz patrzy na broń, jeżeli wtryniliście aug np. do elektryka z błyskawicami to faktycznie - nie wypadł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ że famaser ma też dmg+int, a jego statystyki są o niebo lepsze niż strzelec wyborowy. 

Nie, do każdej klasy nie ma jakiegoś dmg, poprzeglądaj sobie /klasy i zobaczysz wtedy. 

Może elektryk był wtedy sam w sobie za słaby, i dlatego był nie wypadł? Klasa jest wybierana pod względem opisu, umiejętności .. a jeszcze bardziej grasz patrzy na broń, jeżeli wtryniliście aug np. do elektryka z błyskawicami to faktycznie - nie wypadł 

- Famaster ma po prostu błędny opis (dzięki za zgłoszenie), więc tutaj już możemy pominąć debatę ponieważ Famaster ma tylko +5 dmg.

- Nie chcę do każdej klasy dodawać DMG, proponujecie to co propozycje a uwierz że jest to już nudne ponieważ macie kilka takich klas i starczy, tam musi być różnorodność a wszystko robicie pod DMG.

W zasadzie wasza kreatywność kończy się na jednej umiejętności i właśnie zwiększeniu obrażeń. Jak wrócę z mniejszej aktywności sam wykombinuję klasy, które będą być może odpowiadać graczom, omówię je rzecz jasna z kim trzeba.

-Historia z elektrykiem jest wszystkim znana, nie będę tłumaczyć tego po raz 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie niewypał że za słaba, niewypał bo była za dobra. Opis klas znam prawie na pamięć bo cześć z nich to moje pomysł, a resztą grałem już wiele razy. Chodziło mi o to, że w twoich propozycjach wszędzie jest dmg do klasy. Famaster ma lepsze statystki, bo famas jest słabszy niż m4. M4 ma większy dmg sama w sobie niż famas i dlatego tak jest.

 

A mam propozycję zmiany Szeregowca. Zamiast he 1/3 (co mi wpada raz na 3-5 map) dać umiejętności perku nóż medyka - dać regenerację Hp po przeładowaniu noża (20 na start +int), a niewidke (i tak słabą xd) według uznania ;)

 

@Siwy po raz kolejny mnie nie zrozumiałeś. M4 ma większy dmg niż Famas (chyba wiesz, a jeśli nie to popatrz tabelki lub sprawdź w grze). Po drugie m4 ma o 5 naboi więcej, a nawet jeden może cię uratować. Famas jest za to lepszy na odległość, szczególnie jak strzelasz w trybie serii. Gracze jak patrzą opis klas to prędzej wybiorą m4 niż famasa. A kończąc już to nie ma słabej broni w cs'ie (wyjątek w 1.6 to fiveseven), bo nawet wiertarka jest dobra na bliskie odległości, nawet lepsza niż m4, bo łatwiej walnąć head'a i jest bardziej szybkostrzelna.

Edytowane przez Ph4nt0m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mów że famas jest słabszy niż m4, a zajdziesz daleko. Popraw się że bardziej, i umiejętniej gracze grają m4, a nie że famas słabszy. 

Ja poprawiam klasy które są wg mnie słabe, jak bym miał napisać wszystkie klasy to byś zobaczył które są z dmg, a które nie. Zresztą ja daje pomysły na 350 COD, i jedynie z minimalną różnicą a nie 1/1 jak to jest w przypadku premek i zaznaczam jeszcze raz na 350COD, fakt sytuacja jest o niebo lepsza niż na COD 200lv, bo tam klasy nie przypominają COD MOD'a i tego LV max. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście uważam, że zmiana statystyk w strzelcu nie jest potrzebna. Gram tą klasą od początku mojej gry na tym serwerze i przy odpowiednim rozłożeniu statystyk (hp, kondycja, bo według mnie dmg się nie opłaca :D) i umiejętnej grze (która ostatnio mi się nie zdarza :D) strzelec jest klasą, która wyróżnia się spośród innych. Ale to moja opinia, ale jeśli ktoś stwierdzi, że jest za słaby i poprawi statystyki to się nie obraże ;)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam prośbę o przywrócenie pompy bez dmg od inta

Ponawiam odpowiedź która brzmiała nie i dodam coś od siebie, coś co już pisałem. PRZESTAŃ ROBIĆ KLASĘ POD SIEBIE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za wymuszeniem z serwera dla graczy komendy cl_minmodels "0". 

Jeżeli są klasy/perki które mają ubranie wroga to mają mieć ubranie wroga, zaś komenda ustawiona na 1 - cl_minmodels "1" , ujawnia graczy pod 'przebraniem'. 

Co to jest za sens wgl? gry jak mają i tak komendy które ułatwiają grę. 

 

.sma http://wklejto.pl/239282znalazłem w sieci, sobie przekomplilujecie na .amxx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem za wymuszeniem z serwera dla graczy komendy cl_minmodels "0". 

Jeżeli są klasy/perki które mają ubranie wroga to mają mieć ubranie wroga, zaś komenda ustawiona na 1 - cl_minmodels "1" , ujawnia graczy pod 'przebraniem'. 

Co to jest za sens wgl? gry jak mają i tak komendy które ułatwiają grę. 

 

.sma http://wklejto.pl/239282znalazłem w sieci, sobie przekomplilujecie na .amxx

"wiele ns'ow blokuje już zmiany komend po stronie serwera, a zwłaszcza takich" 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk Naboje pułkownika jest zbugowany, raz go trafiłem i dałem sobie full w inte (około 150) przed tym perkiem z mp5 zadawałem 20 dmg, z tym perkiem waliłem po 10 dmg. Jakby co próbowałem zmniejszać ilość inteligencji i było to samo. Dla przykładu z tytanowymi nabojami strzelałem po 40-60.

 

Proponuję dodanie kilku mapek z cs go modów np. css_dust3 lub css_cache jest też wiele innych mapek, które gdy zaczynałem grać na cs go modach strasznie mi się spodobały i innym też powinny, a przynajmniej bardziej niż jakieś cevo_arsenal lub co innego. :D

 

Dodałbym jeszcze defuse kita dla każdego gracza, jest to strasznie irytujące gdy nie ma żadnego vipa w ct i 90% podłożonych pak wybucha i nie mówcie, że wtedy vip straci unikalny dodatek bo defusa i tak można kupić na respie ale leniwi ludzie tego nie robią.

Edytowane przez LoL2014
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk Naboje pułkownika jest zbugowany, raz go trafiłem i dałem sobie full w inte (około 150) przed tym perkiem z mp5 zadawałem 20 dmg, z tym perkiem waliłem po 10 dmg. Jakby co próbowałem zmniejszać ilość inteligencji i było to samo. Dla przykładu z tytanowymi nabojami strzelałem po 40-60.

 

Proponuję dodanie kilku mapek z cs go modów np. css_dust3 lub css_cache jest też wiele innych mapek, które gdy zaczynałem grać na cs go modach strasznie mi się spodobały i innym też powinny, a przynajmniej bardziej niż jakieś cevo_arsenal lub co innego. :D

 

Dodałbym jeszcze defuse kita dla każdego gracza, jest to strasznie irytujące gdy nie ma żadnego vipa w ct i 90% podłożonych pak wybucha i nie mówcie, że wtedy vip straci unikalny dodatek bo defusa i tak można kupić na respie ale leniwi ludzie tego nie robią.

 

Potwierdzam, coś z tymi nabojami jest nie tak. A co do mapek to jest cs:go mod, a tutaj wątpie czy się przyjmą. Gramy praktycznie w kólko pare tych samych map.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk Naboje pułkownika jest zbugowany, raz go trafiłem i dałem sobie full w inte (około 150) przed tym perkiem z mp5 zadawałem 20 dmg, z tym perkiem waliłem po 10 dmg. Jakby co próbowałem zmniejszać ilość inteligencji i było to samo. Dla przykładu z tytanowymi nabojami strzelałem po 40-60.

 

Proponuję dodanie kilku mapek z cs go modów np. css_dust3 lub css_cache jest też wiele innych mapek, które gdy zaczynałem grać na cs go modach strasznie mi się spodobały i innym też powinny, a przynajmniej bardziej niż jakieś cevo_arsenal lub co innego. :D

 

Dodałbym jeszcze defuse kita dla każdego gracza, jest to strasznie irytujące gdy nie ma żadnego vipa w ct i 90% podłożonych pak wybucha i nie mówcie, że wtedy vip straci unikalny dodatek bo defusa i tak można kupić na respie ale leniwi ludzie tego nie robią.

• Mapy cs:go może dodam ze 2, przemyślę to.

• Defuse dla każdego gracza odpada.

• Perk ma 15 dmg +int, jest ok.

Edytowane przez James0v.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk tajemnica nieśmiertelności, czy coś takiego :D 

 

Użycie ; Nie uzywamy tego w malych pomieszczeniach!

Można zedytować ten perk? to nie są miny, rakiety ani nic takiego co przeszkadza w małych pomieszczeniach/przejsciach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Perk tajemnica nieśmiertelności, czy coś takiego :D

 

Użycie ; Nie uzywamy tego w malych pomieszczeniach!

Można zedytować ten perk? to nie są miny, rakiety ani nic takiego co przeszkadza w małych pomieszczeniach/przejsciach. 

Wtedy wyłączy się również blokada min oraz rakiet. :/

 

@UP mapy odpadają.

Edytowane przez James0v.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności