Umciaak * 1 502 Opublikowano 27 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2015 1. Nick:UmciaaGumcia <32. Imię:Kacper3. Wiek: 154. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10):7/105. Mikrofon(Tak/Nie):Tak6. Składka(Tak/Nie):Tak7. Link do swojego GT**http://www.gametracker.com/player/UmciaaGumcia%20%3C3/193.33.177.101:27156/8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**:Mam na imię Kacper chodzę do 2 klasy gimnazjum. Jestem uczniem solidnym, ale nie jestem też człowiekiem idealnym, taki nie istnieje. Jak każdy chłopak w moim wieku, nie lubię się uczyć. Moimi zainteresowaniami są : motoryzacja oraz sport. Adminem chciałbym zostać ponieważ, często spotykam ludzi zwanych "odpałami",(mają włączone wh, aim, itp.) chciałbym zapobiec takim sytuacją.9. Czy posiadasz STEAM?(Jeśli tak to podaj Steam_ID):STEAM_0:1:10605491610. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?**: od 1 h do 3h11. W jakich godzinach grasz?(Dni robocze, weekend)**: 14-16 dni robocze weekendy 12-1812. Staż w grze Counter Strike 1.6:5 lat13. Czy byłeś już adminem? (Nie podajemy linków):Tak** - bardzo ważne(Bez tego punktu podanie zostanie odrzucone) Wymagania: Ukończone 17 lat - Przynajmniej 20 godzin spędzonych na serwerze + Zachowanie kultury na serwerze + Przynajmniej 10 sensownych postów na forum + Czyste konto nie posiadające warnów (ostrzeżeń) + Posiadanie mikrofonu + Składka za admina 7,38 zł SMS (istnieją wyjątk. Wystarczy napisać do opiekuna) lub 11,07 z VIP'em. Można uzgodnić z opiekunem. + Oczekujemy Aktywności na forum i serwerze + Bezproblemowego wykonywania swoich obowiązków jako admin (sami oceńcie) Kultury osobistej + Znajomość regulaminu serwera jak i forum + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...