NoMad 9 Opublikowano 8 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2015 1. Nick:NoMad 2. Imię: Maciek 3. Wiek: 19 4. Znajomość Amx(średnie, dobre, bardzo dobre) ewentualnie(0/10): 7/10 5. Mikrofon(Tak/Nie) Tak 6. Składka(Tak/Nie): Tak 7. Link do swojego GT**: http://www.gametracker.com/player/NoMad/193.33.177.87:27051/ 8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem**:Siemanko wszystkim , Mam na imię Maciek,Mam 19lat i jestem z Kętrzyna.Interesuję się Piłką nożną.W CS'a gram już od 6lat,na Waszym serwerze od 2014,gram praktycznie codziennie,lecz miałem niedawno przerwę przez brak dostępu do Internetu i PC,ale już nadrabiam,myślę że nadawałbym się na admina ponieważ często zgłaszam Cheatów,rozpoznaję kto ma WH i inne cheaty,a kto po prostu Skilla. Potrafię dogadać się z innymi graczami.Bardzo zależy mi na byciu adminem,ponieważ w godzinach których czasem gram nie ma żadnego adma,to wtedy nie chcę zawracać głowy innym jak są zajęci,wtedy mogę sam po prostu zadziałać. Na BF2 mam duże doświadczenie,mam bardzo dużo odznak w tym experty i wyżej. Mam nadzieję że zostanę Adminem,bo bardzo chętnie pomogę wam z chronieniem serwera przed nieuczciwymi graczami 9. Czy posiadasz STEAM?(Jeśli tak to podaj Steam_ID): STEAM_0:0:1875887 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?**: Ok. 1-4H 11. W jakich godzinach grasz?(Dni robocze, weekend)**: Dni robocze 14-22,weekend wiadomo trochę później bo weekend czyli gdzieś 17-24 12. Staż w grze Counter Strike 1.6: 6lat 13. Czy byłeś już adminem? (Nie podajemy linków):Tak,również na BF2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...