wenzdey094 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam oto moja PIERWSZA praca wiem jest bardzo słaba ale może macie jakieś podpowiedzi co robię źle, dlatego to wstawiam Oceniajcie i krytyki nie oszczędzajcie http://zapodaj.net/90fa61c6616ce.bmp.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolcia 786 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 3/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati. 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 5/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
~fl0w 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Jak na pierwszą prace nie jest zła, nie znam się na grafice, więc nie dam Ci profesjonalnych rad . Jedynie to mogę Ci powiedzieć, że napis tu nie pasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[O]rbi[T]ek 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 4/10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...