.Wiolka. 138 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 1. Nick: .Wiolka. 2. Imię: Wioletta 3. Wiek: 21 4. Znajomość Amx (0/10): 2/10, ale wszystkiego się nauczę 5. Mikrofon (Tak/Nie): Tak 6. Składka (Tak/Nie): Będzie potrzeba to owszem. Mam zamiar kupić VIPA. 7. Link do swojego GT: http://www.gametracker.com/player/.%20Wiolka%20./31.186.82.184:27691/ 8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Witam. Nazywam się Wioletta, mam 21 lat i pochodzę z okolic Warki (taka tam wieś). Jestem studentką SGGW na kierunku Turystyka i Rekreacja- z czego jestem całkiem zadowolona. Do moich zainteresowań należą wycieczki rowerowe, rysowanie ołówkiem, muzyka i oczywiście gry komputerowe. Co do charakteru uważam, że jestem osobą sympatyczną, kulturalną, staram się być miła, odnoszę się z szacunkiem do innych graczy i tego samego oczekuję. Dlaczego chcę zostać adminem? Chcę pomóc w rozwoju FFA. Namawiało mnie do tego stanowiska kilka osób. Nigdy nie byłam administratorem, więc chciałabym się tego podjąć i oczywiście zostać na dłużej Spędzam tutaj naprawdę dużo czasu. Poza tym kulturalnie rozmawiam i do wszystkich powierzonych zadań podchodzę z wytrwałością. 9. Czy posiadasz STEAM (Tak/Nie). Jeśli tak, podaj Steam_ID: Nie 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: od 1h w górę dziennie 11. W jakich godzinach grasz (Dni robocze, weekendy): Co drugi weekend jestem w szkole (piątek, sobota, niedziela), w resztę dni gram prawie codziennie od 1 do 3h (no czasami dłużej, taki malutki noł-lajfik ze mnie ) 12. Staż w grze Counter-Strike 1.6: gram od 2 lat z jedną przerwą 13. Czy byłeś już adminem? (Tak/Nie): Nie 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...