Sony <3 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) 1. Nick: NeverGiveUp 2. Imię: Dominik 3. Wiek: 18 4. Znajomość Amx (0/10): 6/10, ale wszystkiego się nauczę 5. Mikrofon (Tak/Nie): Tak 6. Składka (Tak/Nie): Będzie potrzeba to owszem. Posiadam Vipa Nick NeverGiveUp 7. Link do swojego GT: http://www.gametracker.com/player/WaRRanT/31.186.82.184:27691/ 8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: Witam. Nazywam się Dominik, mam 18 lat i pochodzę z okolic Poznania (takie tam ładne miasto ). Jestem studentem w Szkole na kierunku i Rekreacja- z czego jestem całkiem zadowolony . Do moich zainteresowań należą MMA piłka Nożna , rysowanie mazakem, Taniec i oczywiście gry komputerowe. Co do charakteru uważam, że jestem osobą sympatyczną, kulturalną, staram się być miła, odnoszę się z szacunkiem do innych graczy i tego samego oczekuję. Dlaczego chcę zostać adminem? Chcę pomóc w rozwoju FFA. Namawiało mnie do tego stanowiska kilka osób. Nigdy nie byłam administratorem, więc chciałbym się tego podjąć i oczywiście zostać na dłużej Spędzam tutaj naprawdę dużo czasu. Poza tym kulturalnie rozmawiam i do wszystkich powierzonych zadań podchodzę z wytrwałością. 9. Czy posiadasz STEAM (Nie/Nie). Jeśli tak, podaj Steam_ID: Nie 10. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: od 24h 11. W jakich godzinach grasz (Dni Jestem studentem od 7.00_15.00): Co drugi w Domu (piątek, sobota, niedziela), w resztę dni gram prawie codziennie od 1 do 3h (no czasami dłużej, taki malutki noł-lajfik ze mnie ) 12. Staż w grze Counter-Strike 1.6: gram od 10 lat z jedną przerwą 13. Czy byłeś już adminem? (Tak/Nie): Tak Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez Sony <3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...