Skocz do zawartości

[ODRZUCONE]Podanie Bleteczka.

Bleteczka

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick:      Ble[T]eczK'a -*_ SkiStr3akK

2. Imię:     Łukasz 

3. Wiek:    18 

4. Znajomość Amx (0/10):     7,8/10

5. Mikrofon (Tak/Nie):       TAK

6. Składka (Tak/Nie):       TAK ale po pierwszym maja.

7. Link do swojego GT: http://www.gametracker.com/player/Ble[T]eczK'a%20-*_%20SkiStr3akK/31.186.82.184:27691/

8. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: 

Witam, jestem Łukasz na "klasyku" gram od bardzo dawna. Oficjalnie tzn. z forum i grą codzienną jestem  już troszkę czasu. Staram się udzielać na forum jak najbardziej mogę, w niektórych działach niestety posty nie są wliczane. W cs 1.6 gram od 5-6 lat. Posiadałem własną  sieć na której było +12 serwerków - sporo osób z nazwy kojarzy. Admina posiadałem na naprawde dużej ilości serwerów. Gwarantuje wam, że po przyjęciu mojego podania nikt nie powie "a nie móiłem". Jestem doświadczonym w tym fachu. Amx mam opanowane bardzo dobrze. Niestety ale muszę to powiedzieć : brakuje adminów ! Brakuje adminów w godzinach porannych. Jeżeli gracie tylko i wyłącznie po godzince 14/15 nie macie co narzekać, gorzej jest właśnie rano....  Ciężko jest przegrać jedną mape spokojnie. 

Chcę pomóc w rozwoju tego serwerka ale również sieci. Uwielbiam grać mixy  - 1.6 - oczywiście rozgrywamy je na waszym ts'ku. Przyciągam ludzi i męczę adminów żeby rejestrowali nowych użytkowników :P

Patrząc na mój gt tj. 6-7 godzin jesteście przychylni dać wypowiedz negatywną. Jednak przeczytajcie jeszcze raz to co napisałem u góry: brak adminów, na klasie witałem również pod innym nickiem etc.

Żeby jeszcze bardziej was przekonać lekko podsumuję co działa na moją korzyjść oczywiście tylko według mnie, wasza opinnia może być różna:

-doświadczenie

-kultura

-steam

-godziny grania

-amx

-umiejętność rozpoznania czita.

Wszystkich adminów nie zapoznałem ale jak na razie wszystko jest pozytywnie :)