Skocz do zawartości

[PORADNIK] Zabezpieczanie pluginu przed dalszym rozpowszechnianiem


Destroyer

Rekomendowane odpowiedzi

Przykładowy plugin , który działa na danym serwerze.

IP jest przykładowe, nie reklamuje innego serwera 



#include <amxmodx>
 
 
 
new const test[] = "1.2.11.211:27176";
 
 
 
public plugin_init() {
 
   register_plugin("blokada ip", "1.0", "Destroyer");
 
 
 
   new g_IP[33];
 
   get_user_ip(0, g_IP, charsmax(g_IP));
 
 
 
   if(equal(g_IP, test)){
 
   server_print("IP prawidlowe");
                                    
   } 
 
   else{
 
        server_print("IP nieprawidlowe");
                
 
        set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze.");
                         
   }
 
}


 

A teraz objaśnienie co od czego

 



new const test[] = "1.2.11.211:27176";


Adres ip oraz port serwera na , którym ma działac plugin

 



if(equal(g_IP, test)){
 
   server_print("IP prawidlowe");


Test na poprawność adresu ip, jeżeli ip się zgadza z tym zarejestrowanym to pokaże nam komunikat że ip jest poprawne.

 

 



 server_print("IP nieprawidlowe");
                
 
        set_fail_state("Plugin nie dziala na tym serwerze.");
                         
   }
 
}


W przypadku gdy plugin jest na innym serwerze niż na tym do którego został przypisany adres ip wraz portem w pluginie wyskoczy komunikat z testu, że plugin nie działa na tym serwerze,dodatkowo plugin blokuje się.

 

Plugin można rozłożyć np. do cod moda,diablo  i itp.

 

Opisana metoda jest przykładowa i najłatwiejsza do zrobienia, osobiście stosuję metodę zabezpieczania swoich większych pluginów poprzez napisanie stocka osobnego.

Edytowane przez Destroyer
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

 

Powód: Brak aktywności

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy

Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności