Pro*Siaczek 0 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 1. Serwer:Cod 40k DM2. Nick:Pro*Siaczek3. Imię:Marcin4. Wiek:165. Znajomość Amxx(0/10):8/106. Mikrofon(Tak/Nie):Nie7. Składka(Tak/Nie):Nie8. Czas spędzony na forum:Konto założyłem dziś, ale dam radę to nadrobić :)9. Opisać siebie:Gram w cs-a od 4 lat z przerwą pół roku. I ogółem spokojny chłopak ze Śląska :D10. Dlaczego chcesz zostać adminem serwera:Chcę zostać adminem, ponieważ dziennie spędzam dużo czasu na serwerze, jest on bardzo fajny, lecz czasem wchodzą ludzie, którzy są bardzo irytujący, którzy mają cheaty lub bez kultury. 11. Linki do reklam:1. https://www.youtube.com/watch?v=-9mAXycZP_A2. https://www.youtube.com/watch?v=6vqEc_Mr5tg3. https://www.youtube.com/watch?v=7mnphl-v-wM12. Co zrobisz gdy: -Ktoś używa dopalaczy; Robię SS`y i daję perma. -Gdy ktoś nadużywa micro; Banuję na 5 min, jeżeli nie zadziała to na 30 min. -Nadużywa Kultury na serwerze; Daję bana na 30 min, jeżeli nie pomoże na 1 dzień.13. Platforma Cs(Non Steam/Steam): Non Steam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszAkA 0 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 na nie -dolaczyl dzis 15:08-1 post czyli podanie-non steam-malo reklam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiAŁy 16 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Nie Za mało na forum Za mało reklamza mało postów !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FreshFreshFresh 248 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Na NIE :- Non Steam.- Konto dziś stworzone.- Brak Składki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...