SaS'owy 118 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Mam nadzieję, że komuś będzie chciało się to w ogóle przeczytać. Jeśli komuś się spodoba, mogę opisać kolejnych niekonwencjonalnych lub zapomnianych junglerów (np: Gragas, Kha Zix, Jax i wiele innych). Jeśli ktoś przebrnął przez czytanie moich wypocin, to wielki szacunek, no i zimne piwko dla Ciebie ! Twoje zdrowie ! :notworthy: :pije: 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzeregowiecPL 2 439 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Nie wiem o co chodzi bo nie znam się na Lolu, ale + za sporą robotę 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Renia:)* 83 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 No to sie rozpisałes ulalaaa Wielki plus za to jak to wszystko ze szczegółami i rozpisałeś Twoje zdrowie :pije: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omega* 2 077 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2015 Świetny poradnik dla nowych graczy. Choć zmieniłbym specjalizacje Plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisekS 15 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Fizz na Jungli dalej w mecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShaD 2 254 Opublikowano 22 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2015 Fizz na Jungli dalej w mecie? cały czas w mecie są championi tankowaci typu Gragas, Sejuani. Pewnie dałoby radę, ale według mnie najlepiej sprawdzałby się na midzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...