Skocz do zawartości

Balans klas? Otwarta dyskusja.


Quoth

Rekomendowane odpowiedzi

Pogadajmy na temat balansu wszystkich klas, wiem proponowałem poprawki w dziale z klasami ale jakoś nie bardzo one weszły w życie pomijając dodanie nowych.

No wiec przejdźmy do najświeższych tematów na serwerze, które wymagają poprawy.

 

Snajper - Jak mówiłem, jest bezużyteczny na wyższe levele, 1/1 przy maks int.

 

Komandos - 1/2 Spoko, ale co po wymaksowaniu kondycji i życia? 75 leveli jest mu niepotrzebnych do gry (tak jak i elitarnemu), proponowałem i proponuje dodać te 1/1 przy max int.

 

Obserwator (P) - 1/1 na instant kill z non scope, elitarny snajper przy nim aktualnie to kloc drewna.

 

Z tego co słyszałem i widziałem to klasa bóg deagla ma 1/2 na instant kill w głowę, heh po 1 - nikt nim nie gra, a nawet jak już ja nim zagrałem 1 mapę, to zabiłem prawie 10 osób. ( i nie, nie wszystkie strzałem w głowę) moje propozycje są dokładnie przemyślane i nie ma potrzeby ich jeszcze dopieszczać.

 

 

A propo Rebelianta, 2 pierdziawki, granat który zawsze zada 100 obrażeń, bug na regeneracje amunicji, ta klasa to zmora terrorysty w mojej opini ( Tak tak cały czas narzekam i tak dalej ale ja tylko dążę do balansu klas, aby gra była w jakimś stopniu zależna od umiejętności.)

 

A co do pułkownika, gdybania i gdybania oraz narzekania ludzi ze ta klasa jest za mocna, moja opinia zamiast trzymać go z wbudowanym perkiem naboje pułka, dać mu przelicznik dmg od... levela.

Przy przeliczniku 0.1 bedzie miał +10 dmg na 101, +25 na 251. Chocaiż przelicznik 0,075 mógłby być kożystniejszy. 7,5 dmg na 101, +15 na 201, + 18.5 na 251. (czyli takie nawet dobre tytanowe)

A inta bedzie trzymał do perka wtedy bedzie jakas logika zachowana tej inteligencji i nie bedzie mu dawała do um klasy i perku jednocześnie.

 

I taka adnotacja do pana head admina, gram na serwerze codziennie, wiem co ludzi denerwuje przy danej klasie a co nie, wiec nalegałbym na wrzucenie tych poprawek i umożliwienia ludziom grającym za darmo na używanie korzystniejszych klas (żeby kogoś przyciągnąć na dłużej niż 1 mapę, trzeba go zachęcić nie tylko klasami premium.), bo jak na razie z połowa serwera nakurza pierdziawkami (podporucznik, rebeliant itp.) a druga połowa to klasy premium i resztki, głownie komandosy.

Z POWAŻANIEM.

Balans, balans i jeszcze raz balans.

 

Prosiłbym o wyrażanie opinii na temat balansu osób chętnych do zmian na serwerze, nie jest nas wielu na forum z graczy ale zawsze coś, tylko bez propozycji nowych klas, a zmian obecnych. 

Edytowane przez Quoth
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Klasa z 1/5 na podwójne obrażenia fajnie się przyjeła, niektórzy zaczeli nią grac bo defuser oprócz ak nic im nie oferował a nie oszukujmy się, nie każdy strzela z karabinów na moim poziomie, a z tego co landryn mówił ma podobno dostać nerfa do 1/12 ( Dziwne krytyczne naboje maja 1/3 na potrójne i nikt nie narzekał na nie. (Ale przeciez perki nie graja, chyba że w klasie rebelianta, pułka, elitarnego itp.)

 

 

Sorki to moja wina :D to ja tak powiedziałem Quotowi by zpowodować jego oburzenie i ironiczne komentowanie , uwielbiam jego narzekanie :D

Landryn nie ma z tym nic wspólnego . Ogólnie serwer leci w dół minęły jego czasy świetności ciężko o full w godzinach szczytu .... coraz mniej graczy pojawia się , nowi narzekają , konkurencja w większości ma full serwy w godzinach porannych na innych serv jest min 6 osób gdzie u nas do 13-14 pusto , już nie wspomnę o off serwerach po aktualizacjach dziś np serwery cs-go  od rana do nie wiem 13 był off.

Edytowane przez Bezdomny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie w 100%. Obecnie server upada , nie ma żadnych konkursów , zmiany wchodzą opornie i po 3 tyg dalej sie nie można doprosić jednej małej rzeczy. To jest CS:GO przypomniam nie 1.6 nie mozna sie sugerować tym co było 5 lat temu w 1,6. Uwazam ze server powinno sie robić pod graczy to czego oni chca i wymagaja. Co do balansu klas , wprowadziłbym to co Kotek napisał wyżej , oraz chciałbym zeby wkoncu ludzie zrozumieli ze to jest COD MOD tu ma sie napierdzielać z M4 z AK z AWP i z innych borni a nie wszystko 1/12 i myslec o tym kiedy to wejdzie, Obecnie mimo to ze jestem adminem uwazam ze to jest jeden z gorszych serverów COD MOD , nie wyroznia sie niczym specjalnym oprócz posiadania klanów , ale inne severy zaczynaja tez to wprowadzać a na to mało kto i tak uwage zwraca czy jest w klasnie czy nie. Gram tylko w weekendy ale i w weekendy odpuszczam sobie granie na tym servie gdyż nie mam co na nim robić , 100+ lvl i srednio gra nawet w te weekendy po 10 osob a zabijanie słabszych i brak pogadania z kimkolwiek nie sprawia przyjemności. Czekam z niecierpliwością na zmiany i dozobaczenia w krótce!!!!! w razie chęci pogadania zapraszam do mnie na steam :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Snajper - Jak mówiłem, jest bezużyteczny na wyższe levele, 1/1 przy maks int.

 

On ma na start 140% DMG, a dmg jest zależne od int, czyli im wyższy lvl tym klasa lepsza.

 

Komandos - 1/2 Spoko, ale co po wymaksowaniu kondycji i życia? 75 leveli jest mu niepotrzebnych do gry (tak jak i elitarnemu), proponowałem i proponuje dodać te 1/1 przy max int.

 

Chodzi ci oto by było to na zasadzie prawego uderzenia czy ogólnie?

Dokładniej chodzi mi oto czy to ma działać tylko z prawego czy z lewego i prawego to dmg

 

Obserwator (P) - 1/1 na instant kill z non scope, elitarny snajper przy nim aktualnie to kloc drewna

 

 

 

Z tego co słyszałem i widziałem to klasa bóg deagla ma 1/2 na instant kill w głowę, heh po 1 - nikt nim nie gra, a nawet jak już ja nim zagrałem 1 mapę, to zabiłem prawie 10 osób. ( i nie, nie wszystkie strzałem w głowę) moje propozycje są dokładnie przemyślane i nie ma potrzeby ich jeszcze dopieszczać.

 

Było 1/1 dostałem wiadomości z tym, że jest za silny, najpierw od landryny a potem od dwóch innych osób, podobno ze zwinnymi jest za silny.

 

 

A propo Rebelianta, 2 pierdziawki, granat który zawsze zada 100 obrażeń, bug na regeneracje amunicji, ta klasa to zmora terrorysty w mojej opini ( Tak tak cały czas narzekam i tak dalej ale ja tylko dążę do balansu klas, aby gra była w jakimś stopniu zależna od umiejętności.)

 

Bug z ammo został mi zgłoszony, a reszty nie za bardzo rozumiem

 

A co do pułkownika, gdybania i gdybania oraz narzekania ludzi ze ta klasa jest za mocna, moja opinia zamiast trzymać go z wbudowanym perkiem naboje pułka, dać mu przelicznik dmg od... levela.

Przy przeliczniku 0.1 bedzie miał +10 dmg na 101, +25 na 251. Chocaiż przelicznik 0,075 mógłby być kożystniejszy. 7,5 dmg na 101, +15 na 201, + 18.5 na 251. (czyli takie nawet dobre tytanowe)

A inta bedzie trzymał do perka wtedy bedzie jakas logika zachowana tej inteligencji i nie bedzie mu dawała do um klasy i perku jednocześnie.

On nie ma wbudowanego perku naboje pułkownika tylko działa jak ten perk xD

Czyli mam mu zmniejszyć przelicznik z 0,1 na 0,075?

 

 

Co z resztą klas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Proszę aby pułkownik był nie ruszany ludzie narzekają na niego bo Bal! ma dosyć wysoki lvl i nie dają mu rady

2.Rebeliant ma 2 pierdziawki można mu jedną usunąć i obniżyć może dmg z granata o jakieś 10 może 20

3. Komandos żeby miał z prawego 1/1 przy max inty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Proszę aby pułkownik był nie ruszany ludzie narzekają na niego bo Bal! ma dosyć wysoki lvl i nie dają mu rady

2.Rebeliant ma 2 pierdziawki można mu jedną usunąć i obniżyć może dmg z granata o jakieś 10 może 20

3. Komandos żeby miał z prawego 1/1 przy max inty

2. Rebeliant niech ma  2 pierdziawki ale dmg z granata niech obniża o 20 (on nie ma szans z wyższym lvl )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Może snajperowi dajcie więcej kondycji?-30 na start?Bez żartów.Ktoś kto nie potrafi grać karabinem czy PM-em, a czuje się dobrze z AWP nie ma szans z "lepszymi klasami" (czyt. terrorysta, demolitions z tym idiotycznym dynamitem), które to mogą rozwijać poziom kondycji do bardzo wysokich wartości.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z tym, co napisał Szary. Wg mnie ilość kondycji snajpera mogłaby wynosić 0, bo przecież snajper nie ma stać w miejscu, tylko ciągle zmieniać pozycje, aby nie dać się znaleźć. Powinien mieć więcej kondycji, bo nawet w pojedynku 1 vs 1 miałby szansę uciec i się schować lub zyskać czas na zmianę broni.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Zupełności zgadzam się z tym co pisze Sz4ry  :D. Sam gram Snajperem mam obecnie 80 lv i wiem jak to wyglądało gdy zaczynałem po prostu porażka poruszać się tak wolną klasą  <_<. Moim zdaniem Snajper powinien mieć 0-10 kondycji  :D.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

A co na to inni? Mogę podnieść trochę te kondycje, ale na pewno nie dam mu dodatniej kondychy na start.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

A może by tak ninjy zabrać m4a1-s, dać 1/2 lub 1/3 z noża i dać troszkę więcej kondy? Klasa wtedy miałaby jakiś sens

Na NIE. Jedyne co mi przychodzi do głowy, żeby ulepszyć tą klasę, to dodać jej jeszcze jeden skok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na NIE. Jedyne co mi przychodzi do głowy, żeby ulepszyć tą klasę, to dodać jej jeszcze jeden skok.

Wiesz, w pamięci utknęły mi chwile z cs 1.6, w którym ninja właśnie tak miała ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może by tak ninjy zabrać m4a1-s, dać 1/2 lub 1/3 z noża i dać troszkę więcej kondy? Klasa wtedy miałaby jakiś sens

pre_1439155735__9346987b875f.png

 

Na NIE. Jedyne co mi przychodzi do głowy, żeby ulepszyć tą klasę, to dodać jej jeszcze jeden skok.

 

To może być ciekawe...

Wiesz, w pamięci utknęły mi chwile z cs 1.6, w którym ninja właśnie tak miała ^^

 

A to takiej ninjy nie widziałem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, w pamięci utknęły mi chwile z cs 1.6, w którym ninja właśnie tak miała ^^

 

To chyba na DiabloMOD :) Pamiętam, jak była klasa Ninja - niewidzialność, 1/1 z noża i pięć skoków, ale to na Diablo, nie na COD :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba na DiabloMOD :) Pamiętam, jak była klasa Ninja - niewidzialność, 1/1 z noża i pięć skoków, ale to na Diablo, nie na COD :)

Możliwe, że tak :O Srel byłem jak grałem w 1.6 - słabo pamiętam, ale coś tam mi świta ^^

Edytowane przez Grubcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 skok odpada - ciągłe wchodzenie na txt. Jakieś inne propozycje ?

Jak wcześniej pisałem, proponuję minimalne zwiększenie bazowej kondycji, jak to na ninje przypada - musi być szybka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności