Skocz do zawartości

Balans klas? Otwarta dyskusja.


Quoth

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ciche chodzenie było juz wprowadze na elitarnym snajeprze swojego czasu i nie działało to dobrze , model postaci zle wygladal postac jakby lewitowała i nie dało sie trafić w postać. jestem nawet za dodaniem zeby miala 3x skok i tak bym zostawił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje dodać Rusherowi bonusowy dmg z novy podobnie jak ma chorąży i kilka innych klas. Szansa na natychmiastowe zabicie 1/20 nie rekompensuje słabego dmg z novy, więc możnaby zmienić tą umiejętność na coś w stylu 1/9 na podrzucenie przeciwnika lub na wyrzucenie broni. Co myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ninja]
Co do ninjy, znikanie odpada ze względów technicznych, 3ci skok też odpada. Jako aby nazwa miała swoją tożsamość proponuję dać na start dodatkowo Smoke i flash do tzw. Ninja Defuse. Ewentualnie można by pomyśleć nad nie wykrywalnością w radarze tej klasy. Jeżeli chodzi o zabijanie z kosy to przecież jest klasa komandos, także nie widzę potrzeby dublowania. 

[rusher]
Podrzucenie przeciwnika w sumie mogło by być ciekawe, nie było jeszcze takiej propozycji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje dodać Rusherowi bonusowy dmg z novy podobnie jak ma chorąży i kilka innych klas. Szansa na natychmiastowe zabicie 1/20 nie rekompensuje słabego dmg z novy, więc możnaby zmienić tą umiejętność na coś w stylu 1/9 na podrzucenie przeciwnika lub na wyrzucenie broni. Co myślicie?

Dobry pomysł, nikt nie gra tą klasą, to może zaczną :)

 

Fap, tez ciekawa propozycja, jak najbardziej na TAK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy zdobędzie się killa na egzekutorze mając zwinne palce, to przestają one działać i mimo wyświetlania 200 naboi w magazynku po 12 broń się przeładowywuje (prawdopodobnie jest to spowodowane wbudowaną tajemnicą generała). Tak tylko buga zgłaszam.

Edytowane przez Khaltaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem te klasy typu raszer czy cos to prze kozak sa , ta nova ma dmg i juz nie raz bylo ze latały osoby z tytanami i na hita sciagały , ja bym zostawił tak jak jest , klasy są silne , jezeli odpowiednie osoby się za nie wezma :D wyrzucenie broni albo zmniejszenie insta killa to była by przesada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o rushera nie ma co zmieniać klasa jest silna lecz na późniejszych lvl tak jak wypowiedział się FNX z tytanami/betonem/krytykami robi niezła zadymę, jestem na nie jeżeli chodzi o jakiekolwiek zmiany w tej klasie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy zdobędzie się killa na egzekutorze mając zwinne palce, to przestają one działać i mimo wyświetlania 200 naboi w magazynku po 12 broń się przeładowywuje (prawdopodobnie jest to spowodowane wbudowaną tajemnicą generała). Tak tylko buga zgłaszam.

 

tajemnicą ADMIRAŁA. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o balans byłbym za tym, aby dodać do Boga Deagla wbudowany perk "złoty deagl" bądź dmg od inty/lvl, ponieważ klasa sama w sobie jest dobra poza tym deagle ma duży DMG lecz na wyższych poziomach odstaje, więc byłbym za lekkim boostem lub perkiem podanym powyżej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co ... Ja mam takie pytanie ponieważ na naszym serwie jest dość sporo graczy z premium to dość duża cześć nie gra pułkownikiem ponieważ jest słabszy niż strzelec wyborowy który jest klasą darmową sam mam premium i uważam że pułkownik jest za słabą klasa jak na klasę premium . Dlatego uważam że powinno być mu przywrócone per lvl int . Tak czy siak nie da się grać na pułkowniku z full int do 100 lvl ponieważ masz tylko 130 hp i jeżeli napotkasz kogoś lepszego bądź z fartem to giniesz od 1 pestki bądź 2 w głowe . Proponuje dać pułkownikowi -10 na int i dać mu dmg z int+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co ... Ja mam takie pytanie ponieważ na naszym serwie jest dość sporo graczy z premium to dość duża cześć nie gra pułkownikiem ponieważ jest słabszy niż strzelec wyborowy który jest klasą darmową sam mam premium i uważam że pułkownik jest za słabą klasa jak na klasę premium . Dlatego uważam że powinno być mu przywrócone per lvl int . Tak czy siak nie da się grać na pułkowniku z full int do 100 lvl ponieważ masz tylko 130 hp i jeżeli napotkasz kogoś lepszego bądź z fartem to giniesz od 1 pestki bądź 2 w głowe . Proponuje dać pułkownikowi -10 na int i dać mu dmg z int+.

 

Ludzie zaczną grać pulkiem i znowu bedzie placz ze zbyt op i zeby znerfic... juz to znamy ;) ale jak dla mnie spoko pomysł tylko ze zamiast dawac mu ten dmg od int to zwiekszyc dmg od lvl o 0.05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh tyle , że aktualnie to ma ale to wychodzi 7,5% na 150 lvl dlatego mówie że taki np ruscher już na 100 lvl mnie ściąga na 1 strzała jak mu wejdzie bo napakuje sobie inta i nq dlatego się pytam czemu spora część płacze na zwykłe klasy a nie na klasy premium . Moje pytanie teraz do chociaż by zjem cie dlaczego ludzie płacą za klasy premium , jak opłacają się wsumie tylko 2 klasy z 4 (elitarny snajper i generał) ale generałem gra może 1-2 osoby a reszta elitary badz półkownik , tyle że pułkownik jest jak klasa darmowa co jest bez sensu wychodzi na to że jest 1 klasa premium bo reszta jest nie grana badz bezużyteczna jak obserwator . Miał przez chwile 1/1 , to sam nim grałem zamiast elitara . Tu mamy pisać na temat balansu klas . Dlatego ten post .

Edytowane przez Magic Devil1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh tyle , że aktualnie to ma ale to wychodzi 7,5% na 150 lvl dlatego mówie że taki np ruscher już na 100 lvl mnie ściąga na 1 strzała jak mu wejdzie bo napakuje sobie inta i nq dlatego się pytam czemu spora część płacze na zwykłe klasy a nie na klasy premium . Moje pytanie teraz do chociaż by zjem cie dlaczego ludzie płacą za klasy premium , jak opłacają się wsumie tylko 2 klasy z 4 (elitarny snajper i generał) ale generałem gra może 1-2 osoby a reszta elitary badz półkownik , tyle że pułkownik jest jak klasa darmowa co jest bez sensu wychodzi na to że jest 1 klasa premium bo reszta jest nie grana badz bezużyteczna jak obserwator . Miał przez chwile 1/1 , to sam nim grałem zamiast elitara . Tu mamy pisać na temat balansu klas . Dlatego ten post .

Pułkownikowi dać tyle żeby miał 0.15 dmg od lvl, obserwatorowi 1/1 od powiedzmy 100inta i byłoby git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Pułkownika się zgadzam, ale u Obserwatora, jako że jest to klasa Premium, to dałbym mu 1/1 przy max. KONDYCJI, a nie inteligencji, bo wtedy byłaby to klasa jak Snajper.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Pułkownika się zgadzam, ale u Obserwatora, jako że jest to klasa Premium, to dałbym mu 1/1 przy max. KONDYCJI, a nie inteligencji, bo wtedy byłaby to klasa jak Snajper.

W sumie czemu nie. Dobry pomysł. Swoją drogą... @MajuN jak jest z zeusem na obserwatorze? Tam jest jakies 1/2 czy normalny dmg zeusowy jest?

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie do boga deagla można też dodać drugi pistolet w postaci rewolweru.

Głupi pomysł. Apropo boga dgla to kiedyś był na nim bug z innymi pistoletami, ale nie wiem czy to zostało już naprawione...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze wiecie bądź też nie , to uświadamiam was, że JA jedynie mogę napisać do -_- o zmianę lub wprowadzenie czegoś, nie mam dostępu do zmian. Mam dostęp tylko do forum i source'a. Spamowanie po 30razy mi na priv nic tutaj nie wniesie, trzeba czekać, aż znajdzie czas.

Edytowane przez MajuN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[bóg Deagla]
Jest to klasa jak najbardziej grywalna jeżeli się ogarnia deagla. 1/1 strzał w głowę to dość mocna umiejętność. Żadne DMG i inne tym podobne moim zdaniem nie są w nim potrzebne. Wystarczy trochę pograć i przyzwyczaić się. Z tego co pamiętam nie ma na tą klasę żadnego defensywnego perku ponieważ betonowa głowa nic nie daję przez to, że gra interpretuję troszeczkę inaczej u niego obrażenia. Jedyne co można by mu dodać to tajemnica admirała. O zwinnych możemy zapomnieć bo przy tej klasie, chodzi o skill a nie o to by napie***alać bez sensu w przeciwników zasypując ich gradem kul i licząc na farta(rozrzut). Jeżeli mówimy o tym aby dodać mu rewolwer, to ta klasa straciła by sens [patrz nazwa]. Chciałbym przypomnieć, iż paru graczy spokojnie wbiło ponad 100 lvl (w tym ja) i nie widziało problemów. Jeżeli się chce to można. Można ewentualnie rozważyć dodanie większej ilości pieniędzy za zabójstwo(luźna propozycja bez spiny). 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Brak aktywności. Propozycje odnośnie klas i tak są składane w propozycjach ogólnych więc uważam temat za zbędny.

 

Zamykam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności