ilovedubstep 0 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Imię : AndrzejNick: i love dubstep aka my dayWiek : 17Znajomość AMXX[(1/10) : 7Mikrofon(tak/nie) : rozwalony,ale postaram się kupićSkładka(tak/nie)[składka obejmuje pakiet premium]* : nieSteam/NS :Steam ale mam z nim czasami problemyKontakt:: gg 11302503 lub laaki997997 skypeDlaczego ty? :: no to tak..lubię dużo grać w cs gram dziennie po 6-8godzin w tygodniu w weekendy cale dnie można powiedzieć takie z przerwa 30min na obiad więc dużo czasu spędzam nad graniem,jestem kulturalny,niema u mnie problemów z ortografią,gram od 3lat w csa lubię witać się z graczami przy wchodzeniu a także żegnać przy wyjściu, chce aby ludzie szanowali się podczas rozgrywki między sobą a także zrozumieli że ten e-sport jest dla rozrywki a nie wyzywania się od "cziterów" czy tym podobnych...Nie znoszę także wulgaryzmów oraz jestem miłośnikiem szacunku,ludzie okazują go mi a ja się odwzajemniam.To tyle chciał bym akurat zostać z adminem z powodu ile czasu spędzam nad grą, a zauważyłem że nie zawsze admini się mijają z osobami łamiącymi regulamin.Do forum dołączyłem dopiero dzisiaj ale zacznę forumowy tryb życia .To tyle ... tylko proszę o delikatne komentarze ponieważ trochę namęczyłem się nad ułożeniem tej wypowiedzi :)Ilość godzin przegranych na serwerze :nie liczyłem ale jakoś 5dni po 8-12godzinreklamy:http://cs-control.pl/topics78/15726.htm#57251http://centrumskilla.eu/viewtopic.php?p=74448#74448http://cs-hax.com/cs-classic-xaa-pl-cod-mod-45001lvl-fast-exp-zobaczcie-sami-t92697.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...