Skocz do zawartości

[FFA]Propozycje nowej mapy


polaczekkkkkkkkkk

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam temat, abyście mogli tutaj złożyć wasze propozycje map z uzasadnieniem. Mam nadzieję, że do poniedziałku uda wam się napisać interesujących wpisów, a mi podjąć szybką decyzję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

de_westwood - to nie tylko dachy i AWP więc no stress. Mapa generalnie lubiana przez NS'ów. Jeżeli ktoś nie lubi na niej grać to jest to idealna mapa, żeby zrobić sobie krótką przerwę od gry - bo niestety, ale wszystkim nie dogodzi. Jestem pewny, że nie będzie brakowało chętnych do grania na tej mapie.

 

PS - sugeruję, aby każdy zgłosił jedną mapę, którą najbardziej widziałby w MC.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

de_westwood = de_aztec.

Będzie taki sam płacz jak na aztecku. Dobry rashe ze strony ct i terroryści nic nie zrobią, będą kupować awp i kampić na dachu...0 przyjemności z gry. Drogi do bs'a są nieproporcjonalne, więc ct w jednej chwili może obstawić bsy i pozbawić terrorystów dojścia do nich. 

na NIE !  :dobani:

 

Lepszym rozwiązaniem, jest de_hell lub de_sunny. Mapy duże, z wieloma drogami dojścia do bs'a. Równe szanse dla każdej ze stron. Nie są skomplikowane i będą pasować do obecnego MC.

Pozdrawiam, Wasze zdrowie.  :pije:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem te mapy co Sas'owy zaproponował i wyglądają fajnie. Jak powiedział równe szanse dla tt i ct, dla kamperów i rusherów ( jeśli takie słowo istnieje :) ) więc ja jestem za Sas'owym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym pomyślał nad cs_max mapą bardzo fajna i jak nie ma dużo ludzi można nią grać a mysle ze kazdemu sie spodoba

cs_max jest trochę małą mapą i jak będzie full graczy to będzie bezsensu. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

skoro chcecie jednak dodać mapę na serwer to warto by przypomnieć jak wyglądała sytuacja parę miesięcy temu, gdzie dodałem co tydzień ósmą mapę.

 

Po kolei:

 

De_Dust - mapa znana przez wszystkich graczy, składa się z dwóch strategicznych miejsc, gdzie niezgrana drużyna TT nie ma szans przedostać się na BS. Po trzech pierwszych rundach CT pilnuje poprzez AWP dołu, wiele niezdecydowanych osób nie przejdzie przez trupa. Nazywam tą mapę "wyścigiem szczurów", bo albo szybko wejdziesz na BS przez trupa (przed CT), albo czekasz aż ktoś wychyli. Była na serwerze, aktywność na mapie ~ 22 osoby. +\-

 

De_Westwood - znana przez większość graczy, popularna na serwerach typu bf2 bądź cod. Ciężko zaplantować pakę na drugim BS, często znienawidzona przez AWP. Na dachu widać praktycznie cały obszar. Trudna do gry "strategicznej". Aktywność ~ 24/25. +

 

De_Eldorado - znana przez większość graczy, pochodna de_westwood. Występuje na serwerach 4fun, cod itp. Oryginalnie zbugowany resp (rzucanie granatów), istnieje możliwość skanowania na resp CT. BS'y umieszczone przy respie CT, TT zawsze są widoczni. Brak szans gry zespołowej. Nigdy nie była na FFA. -

 

Mapy typu cs_ z hostami.

Przewaga drużyny CT, możliwość zabijania hostów, częste nie wykonywanie celów mapy przez TT. cs_italy, cs_assault cs_... byłyby nielubiane i krótkie (gra do 12 wygranych rund).

 

De_Hell

Ciekawa mapa, była na serwerze, ciekawie zbudowana, możliwość gry teamplay. Wiele graczy po tygodniu nie mogło jej zaakceptować. Nie potrafili się do niej dostosować, nauczyć. Często szukali BS B, nie wiedzieli jak przejść. Aktywność: 19 -

 

De_Piranessi

Większość graczy zna tą mapę wyłącznie z wyglądu. Bardzo rzadko grana na platformie 1.6. Trudne dojście i zaplantowanie na obu BS'ach. Główne starcie odbywałoby się na koronie bądź przez poszukiwania w zamku.

 

De_Prodigy

Wiele graczy nie zna tej mapy. BS "akwarium" znajduje się na samym respie CT. Możliwości przedłużania rozgrywki przez chodzenie po laboratorium/wentylach. Możliwe blokowanie. TT może popełnić samobójstwo skacząc przez barierkę. Mapa ma zapisaną ścieżkę wiatru, podobną do dolnej części de_cpl_mill - denerwuje graczy. -

 

De_Verdigo

Kompletnie nie znana przez graczy. Mało grana, możliwość popełnienia samobójstwa przez obie strony. Praktycznie wyłącznie dwa strategiczne miejsca. Ograniczona komunikacja. Drużyny respią się pionowo, na dwóch piętrach. Ciągła walka dół/góra.

 

De_dust2002

Znana mapa przez większość graczy, pochodna dd2. Tradycyjna walka awp resp tt/ct + obrona B przez CT przy wyjściu od kręconych schodów.

Przy podsadzaniu się przez dwie osoby możliwość wejścia na tekstury. Ciężkie przedostanie się dołem na bs A przez TT. Z odpowiednim respem CT może skrócić wodę-resp TT. Woda dla TT bezużyteczna - z powodu awp ct i bliskiego bs'a na górze + CT pilnujący. Mapa ciemna na schodach.

 

De_Kabul

1BS, CT może szybko skrócić i z wyższej pozycji zabić TT na respie. Szybkie zejście na dół przez surfa - szybkie plecy niebijających TT. Dużo awp po stronie CT. Pilnowanie środka, bezużyteczne przejście przy straganie. Ciężkie wejście od respa CT dla drużyny przeciwnej. CT ma pełną kontrolę na bsie. Była na serwerze, znana przez graczy. Aktywność: 21 +/-

 

De_predator

Bardzo jasna, nieprzejrzysta mapa. Przewaga zielonego (las/dżungla). Trudności w celowaniu, BS'y słabo umiejscowione. Ogromny zasięg wybuchu C4. -

 

De_cpl_mill

Pochodna mapy de_tuscan. Znana przez większość graczy, była na serwerze. Rozwinięta kanalizacja - przedłużanie rundy. Posiada oddzielone strefy: pochylnia, środek, B. Możliwie zmniejszone obrażenia przez kratkę w pobliżu schodów po wyjściu TT z dołu. Nieprzyjemna ścieżka dźwiękowa w dolnej części - gracze prosili by ją usunąć. Aktywność 20 +\-

 

De_chateau

Spora mapa, raczej nie jest trudna. Ciężka w zaplantowaniu paki - łatwe obserwowanie bs'a. Charakterystyczne chodzenie po wodzie. +\-

 

De_survivor

Zimowa mapa, strategicznie zbudowana choć często gracze posiadają problemy przy plantowaniu paki (ciężarówka). Ciężkie do pilnowania C4. Nie trudna do nauki - pamiętając że gracze jej nie będą znać. Występuje(występowała) na serwerach typu teamplay. Ew. problemy przy jaskini czy w miasteczku przy rozpoznawaniu modelu CT.

 

De_aztec

Ostatnia mapa wyrzucona z cyklu. Źle zbudowana - TT jest szybciej w bramie niż CT na BS (sprawdzane przy najbliższych oraz najdalszych możliwych respach). Zejście do wody przy respie TT bezużyteczne. Walka wejście na most - awp. Przy zgranej grze TT nie do odbicia BS A; przy słabej grze, nie do przejścia. Z jednego miejsca można zobaczyć wszystkie strategiczne punkty. Częste wpisywanie komendy do wyłączającej zjawiska pogodowe. Aktywność: 24 +/-

 

 

De_Cbble =! De_Forge

Denerwujące okna, ciężkie wejście na oba bs'y - szczególnie B. Była na serwerze. Nielubiana.

 

De_747 nie znam, kojarzę wyłącznie mapę z hostami w samolocie + elementy lotniska.

De_Sunny nie znam / nie przypominam jej sobie. Przy oglądaniu grafik ciekawy wygląd wakacyjny - tyle xD

De_museum nie znam

De_Poland za mało na niej grałem by się wypowiedzieć. Zawsze się na niej gubiłem.

 

Opisałem mapy, które zostały zaproponowane w tym temacie: http://forum.cs-classic.pl/topic/28878-ffa-propozycje-dotycz%C4%85ce-serwera/page-30

 

+ Mapy, które znam

 

De_Mariobros

Kolorowa, "rysunkowa" mapa, sprawdzała się na serwerach cod/poke. Lubiana przez graczy, jednakże nie widzę w niej praktycznego zastosowania na FFA/Teamplay

 

De_Rats_1337

Mapy typowo modowe, łatwo popełnić samobójstwo, przebywanie na lampie utrudnia grę, kampienie w doniczce tym bardziej. 1 BS. Przewaga AWP, możliwość szybkiego skrócenia przez CT bądź długiego przebywania TT na swoim respie.

 

De_dust4ever

Duża mapa, przez większość możliwe nieznana, rzadko widywana na serwerach. Ciekawie zbudowana, lecz BS'y są zbyt oddalone od siebie. Dużo ciemnych miejsc.

 

De_vegas

ogromna mapa, wiele ludzi nie wie gdzie się znajduje.

 

De_torn

Interesująca mapa, choć rzadko spotykana. Grałem na niej wyłącznie na Teamplay'u - sprawdzała się. Minus taki, że wiele miejsc jest do siebie podobnych (gracze mogą jej się dłużej uczyć), bs na kolumnach ciężki do obrony (przy złym zaplantowaniu), awp sprawdza się wyłącznie przy studni.

 

De_storm

Duża, ciemna mapa z charakterystycznymi wielkimi drzwiami w domu. BS'y słabo umieszczone.

 

De_simpsons

Mapa pod 4fun. Teleporty, kampienie w garażu/biurze, występująca trucizna.

 

De_aztec2

za mała, drugi bs praktycznie nie używany. Cała akcja dzieje się na moście.

 

De_aztec3

za duża, gracze mogą jej nie znać.

 

 

Całej reszty de_nuke_2006, pochodnych dd2 typu sea, zmodyfikowanych inferno nie mam zamiaru opisywać. Tym bardziej mapy de_lidl, rats pochodnych.

 

Sama idea zmiany map co tydzień - nie sprawdziła się wcześniej, więc nie bardzo rozumiem dlaczego miała by się sprawdzić teraz w okresie wakacyjnym, gdzie inne gry + cs:go coraz mocniej zabierają graczy 1.6

 

Dlatego swoje zdanie utrzymuję.

 

Jeżeli chcecie typowe FFA - usuńcie limit do 12 wygranych rund i dodajcie de_westwood / de_aztec / de_dust2002 ew. usuwając jednocześnie de_forge.

Edytowane przez S}{aDoW
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wymienionych map proponowałbym zamienić 2 mapy 

tuscan ---> cpl_mill

forge ---> kabul

i dorzucić westa 

Mozna by było spróbować , co wy na to ???

Edytowane przez NeTroX
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wymienionych map proponowałbym zamienić 2 mapy 

tuscan ---> cpl_mill

forge ---> kabul

i dorzucić westa 

Mozna by było spróbować , co wy na to ???

Można by było tak zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wymienionych map proponowałbym zamienić 2 mapy 

tuscan ---> cpl_mill

forge ---> kabul

i dorzucić westa 

Mozna by było spróbować , co wy na to ???

Według mnie to by była niekorzystna zmiana, ponieważ ludzie lubią tuscana i na nim grają, a cpl_mill będzie wkurzać graczy (wiatr czy coś takiego w kanałach).

Forge, mapa się przyjęła ludzie się do niej przekonali, więc czemu by ją wyrzucać ? A kabul to kabul jedna strona ma przewage dla mnie bez sensu ją dodawać.

Westwood, mapa którą bardzo lubie, jedna z moich ulubionych, jednak za dużo tam awp, 3 awp w drużynie i pozamiatane.

Osobiście byłbym za mapą de_hell, jak pisał Shadow wielu się do niej nie przekonało, bo jej nie znało, podobnie było z forge, jednak jest to dobra mapa, fajnie się na niej gra, na próbę można ją wprowadzić.

 

@ NeTroX, z forge było tak samo, ludzie pisali "wywalić to" "zmiencie", bo jej nie znali a teraz już takich narzekań nie zauważam.

Edytowane przez SANEPID :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewnien czy hell sie przyjmnie (nieznajomosc mapy wkurza niektórych ludzi - ogarnietych )

 

http://cs.gamebanana.com/maps/141855- de_hell    

jak się będziecie decydować to nie z tego linku.

Limit respawn'ów dla 20osób, czyli przy pełnym serwerze 5 by ginęło na początku rundy.

 

W FTP powinna być wgrana mapa de_hell, jeśli nie szukajcie pod 32 slots / 32 players.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hell jak najbardziej, sunny strasznie męcząca mapa jak dla mnie :)

tusana nie ruszać, jedna z lepszych mapek. jeśli już chcecie coś koniecznie dodać, bo ja nie widze szczerze potrzeby to jestem za hell. ewentualnie tak jak ktoś pisał o westwoodzie, ja nie przepadam, ale wiem, że dużo osób lubi sobie pobiegać po dachach xd więc idealna przerwa dla tych co grać na niej nie chcą :P tyle ode mnie :)

Edytowane przez seeya
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do cyklu zostanie dodana mapa de_hell. Będę obserwował aktywność graczy na tej mapie. Jeżeli ów aktywność nie osiągnie zamierzonego celu, będę zmuszony do usunięcia mapy i pomyślę nad dodanią inną. Tyle z mojej strony. Dziękuję co po niektórym w zaangażowanie w dyskusję :) Pozdrawiam.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Automatycznie wygenerowana wiadomość.

Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.

 

Powód: de_hell - nowa mapa w mapcycle

 

Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.

 

Pozdrawiamy

Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności