Mazowiecki Marcin 564 Opublikowano 20 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2015 Testowano na rodzielczości 640x480 No More Room in Hell to survival horror, który został wyprodukowany w 2011 roku jako modyfikacja do Half - Life 2. Po pewnym czasie gra zaczęła występować jako samodzielna darmowa produkcja, dostępna do pobrania na Steam. Klasycznie do gry namówili mnie moi znajomi. Jeden z kolegów stawiał serwer, odpalało się team speak, dołączało i grało się do maksymalie ośmiu osób. Każdy z nas mógł sobie przedtem wybrać ciekawą postać wedle własnych upodobań oczywiście jedną z ośmiu postaci. http://forum.cs-classic.pl/uploads/imgs/pre_1437381971__hl2_2015-07-20_09-25-59-27.bmp http://forum.cs-classic.pl/uploads/imgs/pre_1437382027__hl2_2015-07-20_09-25-51-90.bmp Menu główne zapowiada się obiecująco (tu pozostawiam swobodną interpretację) .W tle tuż za napisami, krwiożerczy ziomek który chce nas zachęcić do gry, ewentualnie zjeść. #Mianowicie Do wyboru map mamy 21 jeśli dobrze naliczyłem, mapy są podzielone na dwa tryby. [/img]http://forum.cs-classic.pl/uploads/imgs/pre_1437381825__hl2_2015-07-20_09-27-05-60.bmp[/img] Tryb objective mode - W tym trybie wykonujemy polecenia i zadania jakie się wyświetlą po przyciśnięciu klawisza "c" Tryb survival mode - Na mapie w różnych miejscach są rozsiane młotki i deski. Bierzemy młotek i deski, naciskamy prawy a gdy wyświetlą nam się przezroczyste deski to w tym miejscu możemy stworzyć barykadę. W tym trybie bronimy się przed hordami zombie. Są tam strefy A, B, C których nie możemy utracić (domyślny poziom strefy 100%). Bronie W grze mamy do wyboru pistolety, rewolwer, karabin snajperski, strzelbę, koktajl mołotowa, tnt, noże, maczety, siekiery, piły łańcuchowe, kije baseballowe, łomy itp. Także można naprawdę zrobić niezłą siekę niemilcom. Amunicja, przedmioty i interakcja. Aby sprawdzić ile pocisków zostało w magazynku mamy na to dwa sposoby.Zacznijmy od tego że amunicja nie wyświetla się od razu. Nasz HUD jest ograniczony. Pierwszym sposobem jest zwykłe przeładowanie wtedy wyświelti nam się w prawym rogu ile mamy amunicji a nasza postać krzyknie. Drugim sposobem jest zwykłe sprawdzenie ile nam zostało żeby nie zostać niemiło zaskoczonym. Wtedy przytrzymujemy klawisz "r" Ilość amunicji jest ograniczona. To prawdziwy tryb przetrwania! Także używajmy pocisków z głową a gdy gramy w trybie kooperacji musimy sobie pomagać. To samo z leczeniem. Gdy jeden z naszych towarzyszy jest zarażony, krwawi, bądź umiera to warto podać mu tabletki, bandaże, czy apteczkę. Podczas gry spotkamy rozmaite drzwi, bramy, klucze, rzeczy którymi trzeba coś wysadzić, dźwignie czy komputery, a więc do podnoszenia rzeczy, otwierania drzwi czy włamywania się do systemu używamy klawisza "e". Klimat i dźwięk. Cały czas odczuwamy totalne zaszczucie, grozę w czym pomagają jęki zombie, czy klimatyczna ścieżka dźwiękowa nie mówiąc o lokacjach. Podrapane obszarpane ściany, mrygające światło, zniszczone toalety lub porozrzucane rzeczy. W eksploracji zapomnianych przez Boga miejsc będzie nam pomagać zapalniczka benzynowa i latarka. Mechanika gry, sztuczna inteligencja i walka. Zaczynamy zabawę od rozgrzewki. Możemy ogarnąć sobie pomieszczenie w którym przebywamy i po prostu się "rozgrzać" Możemy skakać, kucać i biegać no i atakować. Możemy atakować szybko naciskając LPM lub atakować wolniej lecz mocniej, przytrzymując LPM. Do zombie trzeba podchodzić uważnie gdyż potrafią myśleć (o dziwo!) i starają się nas zajść z każdej strony dużą grupą. Nie powinniśmy się dać złapać bo wtedy nas trzyma zombie i gryzie. Jednak możemy wtedy atakować, lecz skazani jesteśmy wtedy na uszczerbek zdrowia i zarażenie. Podczas gry możemy również używać komend głosowych domyślnie przytrzymując klawisz 3. Ekwipunek jest dostępny pod klawiszem 1 (trzeba go przytrzymać) i w tym ekwipunku jakże przejrzystym możemy używać naszych itemów, klikając LPM (użycie) bądź PPM (wyrzucenie). Ilość slotów w ekwipunku jest ograniczona dlatego aby coś podnieść, często trzeba najpierw coś wyrzucić. Grafika i animacje Klimatyczne cienie czy rozmycie podczas biegu naprawdę mogą się podobać. Podczas rozgrywki możemy również spotkać graffiti na ścianach z zabawną treścią lub treścią skłaniającą do refleksji. Gdy strzelamy do zombie w głowe, ta prawidłowo się rozbryzguje z ciekawym efektem. Animacje przeładowania wyglądają bardzo realistycznie co sprawia że gra ma niepowtarzalny klimat i aż chce się grać! Jednym z ciekawszych rozwiązań w tej grze jest tryb skupienia podczas strzału. Niektórych zombie nie da się w zwykłym trybie zabić pierwszym strzałem w głowę. Stojąc spokojnie i przytrzymując prawy przycisk myszy aktywuje się tryb skupienia i wtedy możemy jednym strzałem zabić nawet dwóch zombie. Wymagania gry Ruszy na tosterze Ocena gry: 8/10 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.