Ozcs(1) 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opis szukanego pluginu: Pipe bombNa jaki serwer potrzebujesz ten plugin: Zombie Mod Nie chcę tego pluginu z tej strony. ponieważ on mi nie działa https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=116505 Chciałem go wgrać na mojego zm, lecz nie działa nwm czemu. Albo jak możecie do dajcie mi plugin z waszego zm, albo mi powiedzcie co bym mógł robć źle ;/ Modele wgrywam do models/zombie_plague Dźwięk wgrywam do sounds/items Dokument tekstowy wgrywam do addons/amxmox/data/lang Pomóżcie, byłem starym graczem tego zm, liczę na waszą pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destroyer 548 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Pokaż logi serwera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozcs(1) 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 W teorii pipe bomb znajduje się w sklepie i można je kupić. W praktyce kupuje się flare. Tak to wygląda: [Extra Items: Weapons and their costs]NAMES = Granat Fire , Granat Frost , Flara , Pipe BombITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_smokegrenadeCOSTS = 5 , 5 , 1 , 15 I nie wiem co wpisać w ostatnie miejsce, by plugin działał jak należy ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destroyer 548 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 [Extra Items: Weapons and their costs] NAMES = Granat Fire , Granat Frost , Flara , Pipe Bomb ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_smokegrenade Masz 2x to samo wpisane. Wiem na jakiej zasadzie to działa Usuń 1 wpis weapon_smokegrenade w amxx,cfg zp_pipe_enabled 1 // 0=off plugin 1=onzp_pipe_radius 200 // radius of pipe bomb area def=200zp_pipe_duration 10 // time before pipe explodes def=10zp_pipe_cost 15 // extras cost def=15zp_pipe_mode 1 // 1=hook zombies to nade and then make them super damage 2=hook zombies to nade and hurt them at the same time def=1zp_pipe_speed 90.0 // speed at which drags zombies def=80.0zp_pipe_damage 2200 // damage given to zombies def=2200zp_pipe_shake 1 // 1=shake zombies screen 0=not def=1zp_pipe_sound 1 //1=enable beep pipe sound 0=off def=1zp_pipe_hud 1 // 1=enable hud messages 0=off def=1zp_pipe_ap 0 // additional ammo packs if you killed zombie by PipeMental Shield:zp_mshield_enabled 1 // 1=on plugin 0=offzp_mshield_cost 7 // extras cost def=7zp_mshield_hud 1 // 1=enable hud 0=off def=1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozcs(1) 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 To w takim razie co mam zrobić, by pipe bomb znajdowało się tam, gdzie flara, czyli na granacie dymnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Besi523 3 023 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Brak aktywnosci Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi