D3NI3L 0 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 1. Nick: SH0TS 2. Imię:Daniel 3. Wiek:16 4. Twój Gametrack (Link):http://www.gametracker.com/server_info/31.186.82.184:27691/top_players/?query=SH0TS 5. Twój Banid (Link/-): Brak Cs 1.6 na Steam'ie 6. Mikrofon (Tak/Nie):Tak 7. Składka (Tak/Nie):Juz jest od 4 tyg 8. Znajomość AMX (Brak/Dost./Bdb./Wzor./Wzor.+)*:Bdb 9. Staż oraz doświadczenie w grze Counter-Strike 1.6:5,5 lat 10. W jakich godzinach najczęściej grasz?:południe, wieczór, noc 11. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?:5/6 h dniowo 12. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem:Witam was, gram w cs od 6 lat z półroczną przerwą, grywam aby na FFA, Surf, DH.Miałem kilka swoich serwerów jestem ogarniętym graczem, często bywam na tym serwerze i nie mogę patrzeć na to jak graja gracze na tak zwanych ,, czitach ". Każdy mnie zawsze pyta czy mam admina, że mam iść po admina po grać nie idzie. Dlatego postanowiłem złożyć podanie i wspomóż w adminowaniu. Myślę że sprawdzę się w tej roli admina na tym serwerze. Pozdrawiam, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DuNg3()N 285 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) Na NIE !!! Rekrutacja zamknięta [off] Słabe GT 10. W jakich godzinach najczęściej grasz?:południe, wieczór, noc Chodzi o godziny, a nie o pory dnia. 11. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?:5/6 h dniowo 5/6 h dniowo ~ hahah ciekawe chyba raczej 1/2h [max 2/3h] @edit Czas na forum Posty Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez DuNg3()N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NexT. 315 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) na nie -masz bana Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez NexT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...