James0v 1 688 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Cześć. Jak już mieliście szanse zauważyć z dniem dzisiejszym zostałem waszym opiekunem, co prawda jestem nowy w tej funkcji ale chcę się dla was, dla siebie postarać.Od dawna czekacie na kogoś, kto zająłby się tym serwerem i dla jednych może być to rozczarowaniem, że przybył człowiek bez doświadczenia dla jednych może być to plusem, że to akurat ja.Będę starał się pracować rzecz jasna nie obiecując wam idealnej opieki no moich początkach, lecz z czasem powinno się to zmieniać. Chciałbym aby gracza jak i admini przyjęli moją pracę pozytywnie, dajmy sobie nawzajem żyć bez krytyki i nerwów. Wiem, że nie zgłosiłem się tutaj na darmo bo jeżeli tylko chcecie da się z wami naprawdę miło spędzać czas. Z dodaniem mi tej rangi zobowiązałem się do spraw, jakie należą do tej funkcji. Solidne rozpatrywanie skarg jak i podań oraz tworzenie wam przyjemnych konkursów na które każdy będzie miał szanse. Dzięki Karol za danie mi szansy, postaram się nie zawieść i zostać na tej pozycji bardzo długi czas. Tak więc pozdrawiam wszystkich i życzcie mi powodzenia! 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ωιncнєѕтєr 1 310 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Gratuluję & Życzę miłej pracy jako Opiekun Serwera :pije: 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ph4nt0m 71 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Gratuluję i osobiście ciesze się że zostałeś opiekunem 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mn9 507 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2015 (edytowane) Gratulacje i powodzenia xD Edytowane 27 Sierpnia 2015 przez mn9 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...