RocketAsh 58 Opublikowano 16 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2015 (edytowane) 1. Nick: Rocket ☜☆☞ 2. Imię: Michał 3. Wiek: 23 4. Znajomość Sourcebans (1-10): 1 (Ale szybko się uczę) 5. Sprawny i działający mikrofon**: TAK 6. Składka (tak/nie): TAK 7. Link do swojego GameMe**: http://classicffa.gameme.com/playerinfo/366744 8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Michał mam 23 lata i pracuje w TESCO na magazynie świeżej żywności, gram w cs'a od 2001 roku z przerwami, pochodzę z Bytomia (Śląsk) niedaleko Katowic. Z zawodu jestem Mechanikiem no ale wiadomo że za 1500 zł samemu jest się ciężko utrzymać więc zrezygnowałem z Mechaniki chociaż teraz bardzo tego żałuje , interesuje się samochodami, grami komputerowymi, sportem (koszykówka), i podróżami. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Jak grałem w Cs 1.6 to byłem bardzo dobrym adminem a miałem Admina na różnych serwerach, nigdy nie było skargi, zawsze H@ mnie zachwalali i wiedzieli że mogą zawsze liczyć na mnie jak jestem w zasięgu, umiałem rozwiązać spór pomiędzy graczami, bardzo mi się spodobał serwer i chciałbym pomóc utrzymać go w porządku i oczywiście banować cziterów xD i różnych innych. 10. Steam_ID: STEAM_1:0:117207261 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: od 1 do 4 godzin dziennie teraz więcej bo jestem na l4 ale jak pracuje to mniej więcej 2-3 godziny dziennie. 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Dni robocze 16-22 (z przerwami) i weekendy 15-23 (również z przerwami) 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 165 H 13. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): W cs go nie ale w 1.6 jak wyżej pisałem wiele razy. // Mój błąd. Ale człowiek nie jest nie omylny może czasami coś mu omsknąć. Edytowane 16 Września 2015 przez RocketAsh 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...