I3lu 430 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 (edytowane) Zabawy KillDay - KillDay to gra która polega na tym, że więźniowie dostają broń i muszą nawzajem się zabijać. - Zakaz kampienia - Zakaz unikania walki - Można posiadać sojusz w maksymalnie 2 osobowych grupach - Ostatni więzień otrzymuje życzenie Berek - Berek to gra która polega na tym, że dany gracz posiada 15 sekund na oddanie berka inaczej zginie i zostanie losowany nowy berek - zakaz kampienia - Ostatni więzień ma życzenie Chowany - Chowany to gra która polega na tym, że trzeba schować się w dowolnym miejscu na mapie - W przeciągu 60 sekund trzeba znaleźć odpowiednią dla siebie kryjówkę - Ostatni więzień ma życzenie - Klawisze podczas tej zabawy mają obowiązek być w GR (GunRoom) - Zakaz chowania się na txt - Jeżeli CT znajdzię więźnia, naciska klawisz "E",więźniowi pojawia się menu z wyborem koloru,więzień na wybranię koloru ma 5 sekund,po wybraniu koloru przez więźnia,CT zmienia kolor latarki "f" Jeżeli: więzień wybrał kolor niebieski, a ct zmienił kolor latarki na Przykładowo pomarańczowy, wówczas CT ma obowiązek zabicia więźnia. Jeżeli: więzień trafi kolor na który zmienił CT,CT nie ma prawa zabić więźnia. Kolor biały ratuję. Ganiany - Ganiany to zabawa która polega na tym, że Klawisze gonią oraz przy pomocy paralizatora zabijają więźniów - Zakaz kampienia - Ostatni więzień ma życzenie - Więzień może uratować innego więźnia po przez uderzenia go pięścią Zbijak - Zbijak to gra która polega na tym, że więźniowie rzucają w siebie smoke'mi aż do momentu gdy zostanie ostatnia żywa osoba - zakaz grania w sojuszu - Zakaz unikania walki - zakaz kampienia - Ostatni więzień ma życzenie Wojna Gangów - Wojna gangów to zabawa która polega na tym, że jest się podzielonym na trzy grupy (Niebiescy,Zieloni,Czerwoni,zaczyna się walka między kolorami. Walki trwają aż do pozostania ostatniej osoby - Zakaz kampienia - Zakaz unikania walki - Ostatni więzień otrzymuje życzenie Kaczi z AWP - Kaczki z AWP to gra w której podczas zabawy więźniowie zamieniają się w kaczki i chowają się, a klawisze ich szukają oraz zabijają z AWP - Więźniowie mają czas na ukrycie się przez 30 sekund - Można kampić w jednym pomieszczeniu - Ostatni więzień otrzymuje życzenie Rekin - Więźniowie zamieniają się w rekinów którzy mają za zadanie znaleźć oraz zabić chowających się klawiszy na całej mapie przy pomocy noclip'a. Pamiętaj, że Klawsz może korzystać z broni i Cie zabić! - Klawisze mają czas na ukrycie się przez 30 sekund, a więźniowie w tym czasie bezruch w celach. - Można kampić w jednym pomieszczeniu - Ostatni więzień otrzymuje życzenie Zabawy Prowadzącego Sajmon mówi Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wydaje polecenia więźniom: -Sajmon mówi: podskocz -Sajmon mówi: kucnij -Sajmon mówi: kucnij i przytrzymaj -Sajmon mówi: podskoczy i kucnij itd. Każde polecenie musi rozpoczynać się od "Samon mówi" i mósi być możliwe do wykonania. Prowadzący ma prawo zabić osoby które, nie wykonały polecenia (Przedstawionego wyżej,bądź jeżeli wykonały polecenie Przedstawione niżej. -Hop do góry -Kucnij -Podskocz -Kucnij przytrzymaj itd. Aby polecenie wykonać poprawnie,należy dokładnie słuchać prowadzącego. Prowadzący mósi rozpocząć zabawę po przez polecenie "Rozpoczynam zabawę w Sajmon mówi" i zakończyć zabawę po przez polecenie "Zakańczam zabawę w Sajmon mówi" Zwinne palcę Zabawa ta polega na tym, że więźniowe muszą napisać wyraz/zdanie na say "y", które przedstawi im prowadzący. Pierwsza osoba która napiszę wyraz/zdanie, Wygrywa Prowadzący ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć (Rozpoczynam zabawę w zwinne palcę, Zakańczam zabawę w zwinne palce). Krwawe palcę Zabawa ta polega na tym, że więźniowe muszą napisać wyraz/zdanie na say "y", które przedstawi im prowadzący. Pierwsza osoba która napiszę wyraz/zdanie, Ginie Prowadzący ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć (Rozpoczynam zabawę w krwawe palcę, Zakańczam zabawę w krwawe palcę). Wskaż osobę do zabicia Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wybiera jedną osobę z więźniów i każe jej wybrać osobę do zabicia ze swojego team. Zabawa ta jest możliwa raz na rundę i można wskazać tylko jedną osobę do zabicia. Odmieniec Zabawa ta polega na tym, że więźniowie mają za zadanie napisać cyfrę 1 lub 2 na say "E" (Najczęściej stosuję się tę zabawę gdy zostaje trzech żywych więźniów). Osoba która jako jedyna napiszę cyferkę 1 lub 2 zostaje zabita. Quiz Zabawa ta polega na tym, że prowadzący zadaje pytanie a więźniowie muszą na nie odpowiedzieć przykład: Czy Warszawa jest Stolicą Polski?więźniowie odpowiadają na say "E" lub jeżeli na danej mapie jest wyznaczonę specjalne miejsce do tej zabawy udają się na polę Prawda/Fałsz. Spray jak najwyżej Zabawa ta polega na tym że więźniowie muszą na ścianie wyznaczonej przez osobę prowadzącą umieścić swój sprej jak najwyżej naciskają klawisz "T" Pierwsza reakcja/Ostatnia reakcja Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wydaje polecenia a więźniowie muszą je wykonać. Pierwsza reakcja różni się od Ostatniej reakcji. Na pierwszej reacji nie zabija się więźniów, wygrany więzień wychodzi na środek bądź na miejsce wskazane przez osobę prowadzącą. Na ostatniej reakcji, ostatnia osoba która wykona polecenie. Ginie Przykładowe polecenia: Ostatnia reakcja: Podskocz Ostatnia reakcja: Kucnij Ostatnia reakcja: Kucnij przytrzymaj itd. Pierwsza reakcja: Podskocz Pierwsza reakcja: Kucnij Pierwsza reakcja: Kucnij przytrzymaj Osoba prowadząca ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć. Mam Talent Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wybiera po kolei osoby do pokazania mu swojego talentu, jeżeli talent więźnia spodoba się prowadzącemu, wówczas więźnień nie zostanie zabity, jeżeli prowadzącemu nie spodoba się talent, więzień ginie. Rzut Deaglem Zabawa ta polega na tym, że prowadzący strzela w powietrze 7 naboi, do pustego Amo i oddaje deagla dla więźniów. Więźniowie stjąc pod ścianą w bezruchu, musi wyrzucić deagl'a jak najdalej. Kuleczki Zabawa ta polega na tym, że prowadzący podaje informacje więźniom ile ma naboi w magazynku (Przykład: m4a1, jest 30 naboi). Strzela w powietrze z broni "x" naboi, a więźniowie zgadują ile prowadzącemu zostało naboi. Każdy ma jedną szansę. Osoba która będzie najbliżej trafnego wyniku, bądź trafi na dokładny wynik wygrywa. Pary Zabawa ta jest możliwa, jeżeli jest nie parzysta liczba więźniów. Wtedy zamyka się ich w klatce, lub innym pomieszczeniu. Terroryści biegają, a na daną komendę każdy musi znaleźć parę, komendą może być np. strzał z AWP. Para wygląda tak, że jedna osoba siedzi na ctrl, a druga wskakuje jej na głowę. Osoba bez pary ginie. Wojsko Zabawa ta polega na tym, że prowadzący tłumaczy więźniom co mają robić na daną komendę, jeżeli ktoś źle wykona - ginie. Przykład - Bawimy się w wojsko, na moją komendę baczność - patrzycie się na mnie, na komendę w prawo zw rot - obracacie się w prawą stronę, na komendę w lewo zwrot - w lewą stronę. Pamiętajcie, żeby zawszeobracać się względem waszej aktualnej pozycji, czyli jak patrzyliście się na strażnika i powiedział "w tył zwrot" (wtedy już byliście do niego plecami), a później "w prawo zwrot", to jesteście skierowani na prawo od tej pozycji w której aktualnie staliście. Czyli jak byliście plecami, to obrót w prawo o 90 stopni. Sąd Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wybiera więźnia i zadaje mu pytanie, dlaczego popełnił przestępstwo(tutaj można wykorzystać informację dostępną u więźnia w lewym górnym rogu ekranu, jest tam napisane za co siedzisz). Więzień musi się z tego wytłumaczyć. Zależy od preferencji strażnika, mogą to być śmieszne wytłumaczenia, a także poważne, ale zazwyczaj śmieszne. Przykład - Pobawimy się w sąd. <nazwa gracza> dlaczego kradłeś puszki coca-coli z automatu. Wtedy więzień się tłumaczy, np. że ma alergie na coca-cole i to nie jest on. Nie polecam mówić "to nie ja", bo wtedy w 99% zginiecie. Wieża Zabawa dla 4, 6, 8, 10, 12 a nawet większej liczby więźniów. Skazani dzielą się na 2, 3 lub 4 drużyny. Mają zrobić wieżę 2-3-4-5 lub nawet 6 osobową. Drużyna, która pierwsza zrobi wieżę - wygrywa. Top Chef Zabawa ta polega na tym, że więźniowie serwują dania klawiszom. Powiedzmy śniadanie - terrorysta przedstawia swój jadłospis. Jeżeli zaproponowane jedzenie spodoba się klawiszowi, to więzień prz Wybitny skoczek Zabawa ta polega na tym, że soba, która wykona lepszy, bardziej interesujący skok do basenu - wygrywa. Albo przegrywa osoba, która skoczyła najbardziej monotonnie, nudno. Antonimy Zabawa ta polega na tym, że piszecie odwrotność danego słowa. Przykład - Antonim do słowa mały - duży. Do słowa ciemny - jasny. Wyliczanka Zabawa ta polega na tym, że wygrana osoba wybiera liczbę od 1 do X*. Terroryści muszą być ustawieni w równym szeregu, wtedy klawisz odlicza od prawej lub lewej strony tą liczbę i ginie osoba, na którą wypadnie. *X - Liczba pozostałych przy życiu terrorystów. Lustro Zabawa ta polega na tym, że więźniowie muszą naśladować prowadzącego i wykonywać wszystko dokładnie tak jak on. Jeżeli klawisz podskoczy raz, a jakiś więzień 2 razy, to strażnik ma prawo go zabić. Wyścig na plecach Zabawa ta polega na tym, że prowadzący robi grupki 2 osobowe, a następnie wyznacza trasę do przebiegnięcia. Jednak terroryści muszą pokonać trasę we 2, czyli jeden musi stać na drugim i muszą iść dość powoli, żeby nie spaść. Jak spadną, to zaczynają od początku. Farmer Zabawa ta polega na tym, że kto pierwszy napisze słowo lub zdanie wypowiedziane przez CT jest Farmerem. Reszta jest krowami (mućkami) farmera , którzy chodzą za nim na kucaka CT mówi co farmer ma robić Np. Krówki idą sie za nim myć na basen i wtedy wymyśla się np.: jedna z krówek się utopiła i farmer wskazuję która wybrana krówka ginie. Potem np. krówki idą pojeść trawe (boisko, czy coś z trawą). Potem np. farmer je doi i CT zabija tą np.: która dała najmniej mleka itp. Tutaj liczy się pomysłowość CT. Odwrotna Reakcja Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wydaje polecenia które więźniowie muszą zrobić odwrotnie, jak mówi sama nazwa gry, np. prowadzący mówi odwrotna reakcja podskocz więźniowie kucają itd. Osoba, która źle wykona polecenie ginie. Skan Zabawa ta polega na tym, że terroryści wchodzą do izolatki, lub do pomieszczenia, wtedy klawisz ich skanuje. Terroryści muszą skakać i kucać, aby uniknąć strzałów i śmierci. Głupi Jaś Zabawa polega na tym,że więźniowie przerzucają piłkę na głupim Jasiem(Głupiego Jasia wybiera Klawisz) Głupi Jaś ma nakaz noszenia czapki psycho do odwołania. Jeżeli "Głupi Jaś" nie złapie piłki w przeciągu 45 sekund gracz zostaje zabity. Klawisz ma możliwość wyznaczenia pola gry markerem/krokami, lecz owe pole nie może być za duże. Widziany przedmiot Zabawa ta polega na tym, że prowadzący opisuje jakis przedmiot, który aktualnie widzi w pomieszczeniu, w którym sie znajduje. Kto pierwszy odgadnie ten przedmiot przechodzi dalej. Czapki Zabawa ta polega na tym, że więźniowie ściągają wszystkie czapki, na komende "załóż" zakładają oni czapki (jakie tylko są ).Osoby, którym czapki się powtórzą giną, osoby które nie założą czapki giną. Żaby Do tej zabawy potrzebna jest parzysta liczba więźniów. Prowadzący dzieli ich na 2-osobowe grupy po czym wyznacza miejsce startu. Jeden gracz jest na kucaka, a drugi stoi i przeskakują się nawzajem. WYgrywa para, która pierwsza skończy wyscig. Niechciana dusza Zabawa ta polega na tym, że prowadzący wybiera dwie osoby, które stają przed szereg z totalnym bezruchem i patrzą na prowadzącego. Na sygnał reszta więźniów podchodzi za wybranych. Osoba za którą będzie mniej graczy zostaje zabita. Woda i ogień Żeby zabawa doszła do skutku więźniowie muszą znajdować się obok basenu. Na słowo woda, wszyscy pływają po basenie, a na słowo ogień wszyscy wychodzą z basenu. Osoba która ostatnia wyjdzie ginie. X factor Zabawa ta polega na tym, że każdy więzień po kolei musi zaśpiewać jakis utwór, CT decyduje kto przeżyje a kto nie. Do pomocy przyczyniły się:CiapatyMurwa, Tymbarkowa x3 Temat ten będzie aktualizowany. W celu uniknięcia nie potrzebnych postów oraz spamu, proszę o nie wypowiadanie się w nim, propozycje innych zabaw proszę wysyłać na prywatną wiadomości do mnie bądź opiekuna serwera. Edytowane 18 Marca 2016 przez Pawel.? 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew. 49 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 "Każde polecenie musi rozpoczynać się od "Samon mówi" i mósi być możliwe do wykonania." Prosze... zmieńcie te ortografy xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WsSrH. 1 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Moze tak Sam to pisales? Duzo fajnych zabaw jest. Mozna sie dowiedziec na czym zabawa polega. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi