Skocz do zawartości

Przykładowe zabawy dla Prowadzącego


Besi523

Rekomendowane odpowiedzi

Przykładowe zabawy dla Prowadzącego

Uwaga!!  Każdy prowadzący ma obowiązek omówić szybko zasady gry przed jej rozpoczęciem w przypadku ich nie znania przez więźniów. 

 

 

Pobawimy się w... 

 

 

"Sajmon mówi"

Zabawa w której prowadzący wydaje polecenia więźniom:

-Sajmon mówi: podskocz

-Sajmon mówi: kucnij

-Sajmon mówi: kucnij i przytrzymaj

-Sajmon mówi: podskoczy i kucnij

itd.

Prowadzący ma prawo zabić osoby które, nie wykonały polecenia. Zabić może w przypadku gdy dana osoba wykona któreś z poniższych poleceń gdyż prowadzący nie powiedział wpierw "sajmon mówi"

-Hop do góry

-Kucnij

-Podskocz

-Kucnij przytrzymaj

itd.

Aby polecenie wykonać poprawnie,należy dokładnie słuchać prowadzącego.

Polecenie "Sajmon mówi: wszystkie polecenia wykonujecie w bezruchu" NIE zostaje odwołane poprzez wydanie sprzecznego polecenia, czyli w przypadku gdy po wypowiedzianym uprzednio poleceniu, sajmon powie "Sajmon mówi: środek lasera bezruch" gracze udadzą się na środek lasera to muszą zostać zabici!

Prowadzący musi rozpocząć zabawę po przez polecenie "Rozpoczynam zabawę w Sajmon mówi" i zakończyć zabawę po przez polecenie "Kończę zabawę w Sajmon mówi"

Po rozpoczęciu zabawy wszystkie zakazy zostają odwołane

 

 

"Zwinne palce"

Zabawa w której więźniowie muszą napisać wyraz/zdanie na say "y", które przedstawi im prowadzący.

Pierwsza osoba która napiszę wyraz/zdanie, Wygrywa

Prowadzący ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć.

 

 

"Krwawe słówko/palce"

Zabawa w której więźniowie muszą napisać wyraz/zdanie na say "y", które przedstawi im prowadzący.

Pierwsza osoba która napiszę wyraz/zdanie, Ginie

Prowadzący ma obowiązek rozpocząć zabawę i ją zakończyć.

Na krwawym słówku - zabijamy tylko osobę, która napisała to krwawe słówko jako pierwsza.

(prowadzący nie ma obowiązku tłumaczyć tej zabawy przed rozpoczęciem)

 
"Wskaż osobę do zabicia"
Zabawa w której prowadzący wybiera jedną osobę z więźniów i każe jej wybrać osobę do zabicia ze swojego team.
Zabawa ta jest możliwa raz na rundę i można wskazać tylko jedną osobę do zabicia.
 
 
"Quiz"
Zabawa w której prowadzący zadaje pytanie, a więźniowie muszą na nie odpowiedzieć przykład: Czy Warszawa jest Stolicą Polski?więźniowie odpowiadają na say "Y" lub jeżeli na danej mapie jest wyznaczone specjalne miejsce do tej zabawy udają się na pole Prawda/Fałsz.
 
 
"Pierwsza reakcja/Ostatnia reakcja"
Zabawa w której prowadzący wydaje polecenia, a więźniowie muszą je wykonać.
Pierwszej rekcja ~ nie zabija się więźniów, wygrany więzień wychodzi na środek bądź na miejsce wskazane przez osobę prowadzącą.
Ostatniej reakcji ~ ostatnia osoba która wykona polecenie. Ginie
Przykładowe polecenia:
Ostatnia reakcja: Podskocz
Ostatnia reakcja: Kucnij
Ostatnia reakcja: Kucnij przytrzymaj
itd.
Pierwsza reakcja: Podskocz
Pierwsza reakcja: Kucnij
Pierwsza reakcja: Kucnij przytrzymaj
 
(prowadzący nie ma obowiązku tłumaczyć tej zabawy przed rozpoczęciem)
 
"Mam Talent"
Zabawa w której prowadzący wybiera po kolei osoby do pokazania mu swojego talentu, jeżeli talent więźnia spodoba się prowadzącemu, wówczas więzień nie zostanie zabity w przeciwnym wypadku, więzień ginie.
 
 
"Rzut Deaglem"
Zabawa ta polega na tym, że prowadzący strzela w powietrze aż do wykorzystania ostatniej kuli i oddaje pustego deagla więźniom.
Więźniowie stojąc pod ścianą w bezruchu, muszą wyrzucić deagl'a jak najdalej.
 
 
"Kuleczki"
Zabawa w której prowadzący podaje informacje więźniom ile ma naboi w magazynku (Przykład: m4a1, jest 30 naboi).
Strzela w powietrze z  broni "x" naboi, a więźniowie zgadują ile prowadzącemu zostało naboi.
Każdy ma jedną szansę.
Osoba która będzie najbliżej trafnego wyniku, bądź trafi na dokładny wynik wygrywa.
 
 
"Pary"
Zabawa ta jest możliwa, jeżeli jest nie parzysta liczba więźniów. Wtedy zamyka się ich w klatce, lub innym pomieszczeniu. Terroryści biegają, a na daną komendę każdy musi znaleźć parę, komendą może być np. strzał z AWP. Para wygląda tak, że jedna osoba siedzi na ctrl, a druga wskakuje jej na głowę. Osoba bez pary ginie.
 
 
"Sąd"
Zabawa w której prowadzący wybiera więźnia i zadaje mu pytanie, dlaczego popełnił przestępstwo (tutaj można wykorzystać informację dostępną u więźnia za co siedzi). Więzień musi się z tego wytłumaczyć. Zależy od preferencji strażnika, mogą to być śmieszne wytłumaczenia, a także poważne.
Przykład - Pobawimy się w sąd. <nazwa gracza> dlaczego kradłeś puszki coca-coli z automatu. Wtedy więzień się tłumaczy, np. że ma alergie na coca-cole i to nie jest on. Jeżeli odpowiedź będzie brzmiała "to nie ja", wtedy w 99% dana osoba zginie.
 
 
"Wieża"
Zabawa dla 4, 6, 8, 10, 12 a nawet większej liczby więźniów. Skazani dzielą się na 2, 3 lub 4 drużyny. Mają zrobić wieżę 2-3-4-5 lub nawet 6 osobową. Drużyna, która pierwsza zrobi wieżę - wygrywa.
 
 
"Wybitny skoczek"
Zabawa ta polega na tym, że osoba, która wykona lepszy, bardziej interesujący skok do basenu - wygrywa.  Przegrywa osoba, która skoczyła najbardziej monotonnie, nudno.
 
 
"Wyścig na plecach"
Zabawa w której prowadzący robi grupki 2 osobowe, następnie wyznacza trasę do przebiegnięcia. Terroryści muszą pokonać trasę gdzie jeden musi stać na drugim i muszą iść dość powoli, żeby nie spaść. W przypadku spadnięcia, zaczynają od początku.
 
 
"Odwrotna Reakcja"
Zabawa w której prowadzący wydaje polecenia które więźniowie muszą zrobić odwrotnie, jak mówi sama nazwa gry, np. prowadzący mówi "podskocz" odwrotna reakcja będzie wtedy kucanie itd. Osoba, która źle wykona polecenie ginie.
 
 
"Skan"
Zabawa w której terroryści wchodzą do izolatki lub do małego pomieszczenia, wtedy klawisz zaczyna ich skanować. Terroryści muszą skakać i kucać, aby uniknąć strzałów i śmierci.
 
 
"Widziany przedmiot"

Zabawa w której prowadzący opisuje dany przedmiot, który aktualnie widzi w pomieszczeniu, w którym się znajduje. Kto pierwszy odgadnie ten przedmiot przechodzi dalej.

 

"Żaby"

Do tej zabawy potrzebna jest parzysta liczba więźniów. Prowadzący dzieli ich na 2-osobowe grupy po czym wyznacza miejsce startu. Jeden gracz jest na kucaka, a drugi stoi i przeskakują się nawzajem. Wygrywa para, która pierwsza skończy wyścig.

 

"Niechciana dusza"

Zabawa w której prowadzący wybiera dwie osoby, które stają przed szereg z totalnym bezruchem i patrzą na prowadzącego. Na sygnał reszta więźniów podchodzi za wybranych. Osoba za którą będzie mniej graczy zostaje zabita.

 

"Woda i ogień"

Żeby zabawa doszła do skutku więźniowie muszą znajdować się obok basenu. Na słowo woda, wszyscy pływają po basenie, a na słowo ogień wszyscy wychodzą z basenu. Osoba która ostatnia wyjdzie ginie.

 

"Wyspa Tajemnic"

Zabawa, w której terroryści na zmianę mówią jaki przedmiot zabraliby ze sobą na wyspę. Wszystkie rzeczy, które terroryści by ze sobą zabrali muszą się zaczynać na pierwszą literę ich nicku . Osoba, która jako pierwsza skompletuje 3 przedmioty wygrywa.

(prowadzący nie ma obowiązku tłumaczyć tej zabawy przed rozpoczęciem)

 

"Wojsko"

Zabawa, w której terroryści muszą wykonywać polecenia, które przed tym wytłumaczył prowadzący. 

Polecenia które prowadzący ma obowiązek wytłumaczyć:

W prawo zwrot - Terroryści odwracają się przez prawe ramię o 90 stopni w bezruchu. 

W lewo zwrot - Terroryści odwracają się przez lewe ramię o 90 stopni w bezruchu.

W tył zwrot - Terroryści odwracają się przez lewe ramię o 180 stopni w bezruchu.

Baczność - Rozpoczęcie zabawy, terroryści podążają wzrokiem za prowadzącym w bezruchu.

Spocznij - Zakończenie zabawy.

 
 
 
Temat ten będzie aktualizowany.
 Propozycje innych zabaw proszę mi wysyłać w prywatnej wiadomości na forum. 
 
 
 
Pozdrawiam,
Queen Besiałke
Edit: Przystosowanie opisu zabaw do aktualnych warunków (niektóre zasady się pozmieniały) + dodanie nowej zabawy. /offen
Edit: Dodanie nowej zabawy /Suiryu
 
Edytowane przez offen
Modyfikacja zasad zabawy Sajmon Mówi
  • Like 15
  • Haha 1
  • Uwielbiam 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • offen przypiął/eła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności