Skocz do zawartości

Wszystkie zmiany w regulaminie od 14.10.15


Besi523

Rekomendowane odpowiedzi

Zmiana w regulaminie 14.10.15

 

Z dzisiejszym dniem została wprowadzona zmiana w regulaminie:

 

Punkt 5.10 został  usunięty:

 

5.10 Każdy rozkaz musi zostać przez prowadzącego odwołany jak np. bezruch.

 

 

 

Od dnia dzisiejszego obowiązują nowe punkty 5.13 - 5.15

 

5.13 Każdy zakaz musi być odwołany, a nakaz odwołuje się poprzez wydanie nowego polecenia.
Zakaz - "Zakaz skakania do odwołania"
Nakaz "Zakaz skakania". 
5.14 Bezruch jest komendą, której nie trzeba odwoływać, wystarczy podać nowe polecenie.
5.15 Totalny bezruch musi być przez prowadzącego odwołany.
 
 
 
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
DODANE ZOSTAŁO:
 
5. Zasady Prowadzącego
 

5.16 Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy wiezień napisze "powtorz" w przeciwnym wypadku zgładzenia gracza wiąże się z FD dla niego.

5.17 Prowadzący ma prawo zabić osobę, która spamuje prowadzącemu informacją o powtórzeniu polecenia poprzez napisanie "powtorz", ale tylko i wyłącznie gdy wpierw gracza ostrzeże w przeciwnym wypadku wiąże się to z FK.
 
 

3. Chowany

[...]

- Zakaz Chowania się w celi lub w miejscach nieosiągalnych dla CT (lub w miejscach poza mapą)

 

_________________________________________________________________________
 
USUNIĘTE ZOSTAŁO:
 
6. Zasady Życzeń
 
[...]
 6.4 Można posiadać maksymalnie 3 życzenia.
 
 
3. Chowany

[...]

- Klawisze przed rozpoczęciem tej zabawy mają obowiązek być w GR (GunRoom)

 

_________________________________________________________________________

 

ZMIENIONE ZOSTAŁO:

 

3. Zasady więźnia
 
[...]
 3.2 Więzień ma prawo poprosić o powtórzenie polecenia w przypadku jego nie usłyszenia bądź nie zrozumienia. 
 
NA
 
 3.2 Więzień ma prawo poprosić o powtórzenie polecenia w przypadku jego nie usłyszenia bądź nie zrozumienia poprzez napisanie "powtorz" 
 
 
6. Zasady Życzeń
 
 6.9 Gdy wiezień wypowie życzenie, a następnie zabije klawisza ~ życzenie zostaje anulowane.
 
NA
 
 6.8 Gdy wiezień wypowie życzenie LUB jeżeli zabije i wybierze życzenie, a następnie zabije klawisza ~ życzenie zostaje anulowane.
 
_________________________________________________________________________
 
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
5. Zasady Prowadzącego
 
Z
5.13 Każdy zakaz musi być odwołany, a nakaz odwołuje się poprzez wydanie nowego polecenia.
Zakaz - "Zakaz skakania do odwołania"
Nakaz "Zakaz skakania".
 
NA
5.13 Zakazy trzeba odwoływać, nakazy (bez dodania frazy 'do odwołania') nie. Nakaz można dać do odwołania. Totalny bezruch jest zakazem. Zwykły bezruch jest nakazem.

Przykład zakazu: Zakaz Skakania.

Przykład nakazu: Macie kucać.

 

_________________________________________

 

NOWE PUNKTY:

 

5.18 Zakaz boksu w celi.

 

 

1. Zasady gry na serwerze

[...]
 
1.10 Zakaz podpowiadania CT-TT, TT-CT.
 
 
 
 
  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Został do wzoru na strażnika oraz admina dodany punkt:

 

Wzór:
 

14. Czy przeszedłeś mutację? (TAK/NIE):

 

 

Wymagania:
[...]
 

       7.Mutacja

 

 

______________________________________________________

 

Do regulaminu został dodany nowy punkt:

 

9. Admin oraz strażnik ma obowiązek
 
9.1 Utrzymać i odpowiadać za porządek na serwerze
9.2 Zwracać uwagę/banować osoby łamiące regulamin
9.3 Dawać jako członek administracji przykład innym graczom
9.4 Sprawdzać każdego zgłoszonego lub podejrzanego gracza
9.6 Sprawdzać czy zgłoszony tag gracza nie łamie regulaminu
9.7 Aktywnie udzielać się na forum jak i na serwerze
9.7 Wchodzenia na serwer TeamSpeak 3 naszej sieci przynajmniej na godzinę dziennie
9.8 Wymierzać kary zgodnie z regulaminem
9.9 Admin oraz strażnik nie może wykorzystywać swoich przywilejów w celach własnych jak i również aby upraszczać grę swojemu teamowi
9.10 Admin oraz strażnik podlega regulaminowi za jego nieprzestrzeganie grozi utrata posady
 
______________________________________________________
 
Został poprawiony tytuł wzoru na strażnika
"[WZÓR/WYMAGANIA] Podanie na admina"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Zmiany w regulaminie 22.12
 
1. Zasady gry na serwerze

1.11 Zakaz celowego podkładania się (zabijania się lub umożliwianie łatwego zabicia), gdzie ktoś oprócz zabójcy może mieć z tego korzyści ($ lub respekt)

 
3. Zasady więźnia

 3.11 Flash, smoke, grenade, decoy, molotov, zeus ~ są traktowane jako broń, strażnik ma prawo zabić 
 
Dodane molotov, zeus

 
 
4. Zasady Klawisza

 4.19 Jeżeli klawisz zauważy, że więzień ma broń z ruletki/sklepu musi dać mu szansę na wyrzucenie, chyba, że więzień już do niego mierzy.

 
 
5. Zasady Prowadzącego

5.19 Odliczać można dopiero po otworzeniu cel.

5.20 Zakaz zabijania więźniów przy zamkniętych celach, chyba, że więzień się zbuntował.

5.21 Jeżeli prowadzący pozwala zbuntowanemu więźniowi wrócić, nie ma prawa zmienić zdania, chyba, że więzień się dalej buntuje lub ma broń.

 
 
 
_________________________________________
 

"Sajmon mówi"

 

Na zabawie sajmon mówi, obowiązują wszystkie zakazy dane przed rozpoczęciem zabawy.

 

 

 

 

"Krwawe palce"

 

Na krwawym słówku - zabijamy tylko osobę, która napisała to krwawe słówko jako pierwsza.

 

 

http://forum.cs-classic.pl/topic/39432-przyk%C5%82adowe-zabawy-dla-prowadz%C4%85cego/

  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5. Zasady Prowadzącego

 

Z

5.20 Zakaz zabijania więźniów przy zamkniętych celach, chyba, że więzień się zbuntował.

NA

5.20 Zakaz zabijania więźniów nie otwierając cel (można otworzyć i zamknąć), chyba, że więzień się zbuntował.

 

 

 

 
1. Zasady gry na serwerze
 

1.12 Jeżeli więzień bije ucieczkę lub do niej wchodzi:

  • Jest to traktowe jako próba ucieczki.
  • Możemy ukarać więźnia strzałami (1/2) ostrzegawczymi (nie zabijamy, chyba, że więźnia zabiły strzały ostrzegawcze), następie poprosić o zaprzestanie ucieczki lub wrócenie do celi.
  • Jeżeli więzień nic nie odpowie (i się nie stawi) lub kontynuuje ucieczkę możemy go zabić.
  • Więzień może wrócić mając tylko nóż. Inaczej może zostać zabity.
  • Dźwięk bicia ucieczki NIE udowadnia tego, że więzień próbuje uciec. Prowadzący musi to zobaczyć i dopiero wtedy ukarać gracza.
  • Jeżeli więźniowi uda się uciec, zanim prowadzący go zobaczy, jest to traktowe jako Udana Próba ucieczki = BUNT. Można więźnia zabić, choć oczywiście prowadzący może wybaczyć takiej osobie pozwolić na powrót.

1.13 Strzał ostrzegawczy ~ strzał w ciało lub obok ciała ofiary. Nie celowany w głowę.

 

 

10. Free Kill

 

 

 

Z

- W przypadku kiedy wiezień zabije innych więźniów gracz otrzymuje bana.

NA

- W przypadku kiedy wiezień CELOWO użyje guzika/pojazdu/zablokuje mu drogę/itp., aby zabić towarzysza z drużyny, gdzie nie było to konieczne (nie było to elementem rywalizacji tylko zachowaniem chamskim) - gracz może zostać ukarany slayem/banem.
Uwaga: Boks, zabawy są elementem rywalizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5. Zasady Prowadzącego

 

 

 5.3 Prowadzący musi dać więźniom czas na wykonanie polecenia minimalnie 5 sekund 

 

NA

 

 5.3  Prowadzący musi dać więźniom czas na wykonanie polecenia, tyle, aby było to wykonalne przez każdego niezbuntowanego więźnia. Minimalnie PRAWDZIWE 3 sekundy.

 

 

 

 

7. Zasady FreeDay

 

 

 7.7 Za zabicie Klawisza podczas FreeDay skutkuje się zabiciem wszystkich więźniów. 

 

NA

 7.7 Klawisze mogą zabijać TYLKO te osoby, które posiadają aktualnie broń lub czekają, aż wypadnie z kogoś broń.

 

 

 

 

Na końcu regulaminu dodane:

 

 

 

Przykładowe zabawy dla prowadzącego *KLIK*

Bądź na bieżąco ze zmianami w regulaminie *KLIK*

 
 
______________________________
Zostały dodane sloty na serwerze z 21 na 25 
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zasada " Macie się ustawić względem wyjścia/wejścia"  ~ Nie wiem skąd to wieliście, ani dlaczego nawet strażnicy potrafią upominać innych graczy za niestosowanie tego, takiej zasady w regulaminie nie ma i nie będzie

Tryb JailBreak ma być zabawą jak i "odwzorowaniem więzienia" wątpię abyśmy tam usłyszeli "Macie się ustawić przy prawej, prawej, prawej ścianie względem wyjścia" , od kiedy WY jako gracze wprowadziliście tą zasadę na serwerze odechciewa się grać, są bunty, FK, kłótnie, nawet sami CT nie wiedzą która to prawidłowa ściana, a skoro CT nawet nie wie to jak mają niby TT i to nazywacie zabawą? Gdzie połowa serwera umiera bo nie wie gdzie ma się ustawić i robiony jest tylko mętlik w głowie?

Proste polecenie "Macie się ustawić pod tylną ścianą Waszych cel"

Nie wiem na jakich serwerach używają tego typu zasadę, ale tutaj, na tym serwerze takiej zasady NIE BĘDZIE.

 

Od dnia jutrzejszego (01.08.16) macie zakaz używania zasady "względem wyjścia/wejścia"  ~ Decyzja ZjemCie oraz Queen

 

Od razu sprostuje nim ktoś będzie chciał powiedzieć "Nawet przy prostych komendach się buntują" skoro się buntują widocznie prowadzisz monotonną grę przykład: Kiedy ZjemCie grał w CT ciągle było coś nowego, zero monotonni i nie buntował się prawie nikt , aktualnie co nowy prowadzący albo kopiuje co robił poprzednik lub co bycie prowadzącym robi to samo, a coś co wgl nie jest do przyjęcia są prowadzone jakieś dyskusje wpierw ni jak mające się do rozgrywki, a dopiero potem polecenia ~ Jeżeli macie ochotę pogadać o tym np. jak ci źle, ts.cs-classic.pl, zapraszamy. W CT SIĘ PROWADZI, NIE ROZMAWIA O RZECZACH NIE NIEWNOSZĄCYCH NIC DO GRY, a tylko przedłuża rozgrywkę .

 

 

____________________________________________________________

 

 

Ostrzegam, że samowolka adminów i strażników z dniem dzisiejszym się kończy. Chyba sobie żartujecie, że możecie się bawić cmd i nadużywać swojej władzy? Ktoś tutaj się grubo myli.

Sytuacje typu:

"Ciesz się, że nie mam admina"

"Jeżeli ktoś się odezwie to x gracz ginie" (użycie slay)

Kłócenie się

Używanie dla zabawy komend 

BRAK ZNAJOMOŚCI REGULAMINU

 

Wy tutaj jakaś samowolkę prowadzicie? Że będziecie się slay'ować siebie nawzajem i kickować z serwera? CMD macie dostępne i macie używać ich we właściwy sposób, a nie do robienia VOTE do kickowania np. samego siebie, czy dla zabawy.

Jeszcze raz ktoś z Was będzie się bawił cmd wylatuje z od razu z posady ~ czy to było niechcący czy nie - nie obchodzi mnie to, nie będę dochodziła do tego jak było, to jest wasz interes macie patrzeć na to co robicie.

 

Również radzę Wam douczyć się regulaminu bo widzę parę osób już do odstrzału za brak jego znajomości ~ np. osoba która przedłuża - ginie, proste,  a WY pozwalacie na przedłużanie gdzie jeszcze wiele innych osób czeka i się nudzi, bugowanie mapy na zabawie - ginie, kłócenie się - mute/kick. Jeszcze raz usłyszę strażnika/admina który się kłóci, a nie mutuje i próbuje opanować atmosferę wylatuje nie tylko z posady, ale też z banem. 

 
Nie będę każdego z Was udzielnie upominać ani uczyć regulaminu, dostajecie WSZYSCY teraz jedną szansę, mogliście tego nie nadużywać podczas mojej nie obecności, moja cierpliwość się skończyła.
 
 
 
 
Pozdrawiam,
  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

4. Zasady Klawisza


Dodano:
4.20 Zakaz celowego przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę! Karane slayem/kickiem/banem



5. Zasady Prowadzącego


Dodano:
5.3 [...]


Zakazy nie muszą być odliczane, obowiązują od razu po wypowiedzeniu ich przez prowadzącego, jeżeli wiezień łamie zakaz w chwili wypowiedzenia, prowadzący powinien dać mu odpowiednią ilość czasu na reakcje (zazwyczaj 3s. wystarcza) (jeżeli więzień przedłuża - zabić).

Przykład: Prowadzący mówi: Zakaz kucania. Wiezień jest na kucaka - powinien wstać. Więzień - złamał zakaz dopiero po wypowiedzeniu? Więzień ginie.

 
_________________________________________________________________________
 
5.13 Totalny bezruch jest zakazem. Zwykły bezruch jest nakazem.
 
NA
 
5.13 Totalny bezruch jest nakazem do odwołania, a zwykły bezruch jest nakazem.
 
_________________________________________________________________________
 
5.6 Prowadzący ma zakaz wdawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią bądź więzień nie będzie w stanie go wykonać.
 
NA
 
5.6 Prowadzący ma zakaz wydawania polecenia, które będzie skutkowało gwarantowaną śmiercią bądź więzień nie będzie w stanie go wykonać.
UWAGA: Zakaz wydawania sprzecznych poleceń typu: Zakaz wychodzenia z celi, po otworzeniu cel robicie krok przed cele. Polecenie jest niemożliwe do wykonania i podpada pod ten punkt.
 
_________________________________________________________________________
 
5.20 Zakaz zabijania więźniów nie otwierając cel (można otworzyć i zamknąć), chyba, że więzień się zbuntował.
 
NA
 
5.20 Zakaz zabijania więźniów nie otwierając cel (można otworzyć i zamknąć, jednak cela powinna być otwarta przez minimum 2s.). Więźnia można zabić tylko jak się zbuntował.


 
8. Kary za poszczególne wykroczenia

 

Dodano
8.20 Celowe przechodzenia do drużyny 'Więźniów' tylko na zabawę: Slay/Kick -> Ban 10 min

 

 

Wojna Gangów

 

Dodano
- Zakaz sojuszy między-kolorowych!

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam na Was parę informacji.

 

1. "TT pisze - TT ginie"  

Z dniem dzisiejszym zakazuje się używania polecenia "TT pisze - TT ginie" ~ idąc tym tokiem myślenia osoba, która nie usłyszy i napisze "powtórz" musi zginąć.

 

2. Wchodzenie na spect'a

Z dniem dzisiejszym administracja jest upoważniona do kickowania za spect'a TYLKO I WYŁĄCZNIE gdy serwer jest pełen ~ wtedy to jest uznawane za zajmowanie slota.

 

3. Zabawa cmd

Gracz, który pisze "chce bana/kicka" po czym go otrzyma, w przypadku, kiedy ja to zobaczę lub takowy gracz napisze skargę, zostanie ona przyjęta, a admin/strażnik zdegradowany. Powód "Ale On sam chciał" nie będzie mnie interesować ~ to jest zabawa cmd.

Przypomnijcie tą zasadę administracji na serwerze, nie będę powtarzała każdemu i wyjaśniała co zalicza się do "zabaw cmd"

 

4. Gracze bez pełnej mutacji, a prowadzenie

W przypadku kiedy nie ma chętnych na prowadzenie dozwolone jest pozwolenie osobie bez pełnej mutacji na prowadzenie ~ Jedynym warunkiem jest to iż głos takowej osoby nie może przeszkadzać oraz musi zostać zatwierdzony przez administrację jak i graczy na serwerze. Osoba bez mutacji powinna też ustąpić miejsca w trakcie, jeżeli znajdzie się osoba spełniająca regulamin.

  • Like 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

1. Zasady gry na serwerze

 

 

DODANO

1.14 Zakaz blokowania (przeszkadzanie przez podchodzenie gdy nie ma włączonej przenikalności) gracza, który jest w trakcie pojedynku lub jest zabawa, dotyczy to tylko osób, które nie biorą czynnego udziału w zabawie/pojedynku.

1.15 Zakaz proszenia o respekt/blunty 

 

 

 

 

6. Zasady Życzeń

 

 

DODANO

 6.11 Życzenie musi być możliwe do wykonania w dzień życzenia lub następny dzień.
 6.12 Ostatni więzień ma prawo wybrać (napisać/powiedzieć) życzenie z poza menu życzeń - jednak prowadzący ma prawo się nie zgodzić!

 

 

 

 

3. Zasady więźnia

 

 

3.11 Flash, smoke, grenade, decoy, molotov, zeus ~ są traktowane jako broń, strażnik ma prawo zabić jeżeli wiezień nie usunie ich.

NA

3.11 Flash, smoke, grenade, decoy, molotov, zeus ~ są traktowane jako broń, strażnik ma prawo zabić więźnia jeżeli ten ich nie wyrzuci lub nie zużyje.

Użycie/rzut wyżej wymienionych przedmiotów w stronę strażnika, powinno być ukarane 'Strzałem ostrzegawczym', chyba, że więzień zadał więcej niż 30 obrażeń lub się zbuntował - wtedy można zabić.

 

  • Like 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jak wiadomo jutro mamy nowy sezon jak i dziś w nocy pojawią się nowe zmiany w regulaminie nim jednak to zrobię chcę już teraz was uprzedzić i pokazać co od jutra się nam w regulaminie zmieni. 
 
1.1 Niedozwolone jest wykorzystywanie wszelakich bugów/błędów na mapie, należy od razu zgłosić je do opiekuna bądź admina.
 
->
1.1 Niedozwolone jest wykorzystywanie wszelakich bugów/błędów na mapie, należy od razu zgłosić je do opiekuna bądź admina. Jeżeli zastosujesz się do tego tematu, możesz zostać nagrodzony: http://forum.cs-classic.pl/topic/45034-bugbounty/#entry272136


1.12
o) Dźwięk bicia ucieczki NIE udowadnia tego, że więzień próbuje uciec. Prowadzący musi to zobaczyć i dopiero wtedy ukarać gracza.
->
o) Dźwięk bicia ucieczki (ITP.) NIE udowadnia tego, że więzień próbuje uciec. Prowadzący musi zobaczyć, że więzień bije/ucieka i dopiero zastosować się do reguł ucieczki/buntu.


o) Można więźnia zabić, choć oczywiście prowadzący może wybaczyć takiej osobie pozwolić na powrót
->
o) Bunt - Można zabić więźnia, choć oczywiście prowadzący może wybaczyć takiej osobie i pozwolić jej na powrót


4.2
4.2 Jako klawisze możne być tylko osoba, która posiada sprawny mikrofon oraz mutację (szczególny przypadek poniżej).
Gracze bez pełnej mutacji, a prowadzenie:

W przypadku kiedy nie ma chętnych na prowadzenie dozwolone jest pozwolenie osobie bez pełnej mutacji na prowadzenie ~ Jedynym warunkiem jest to iż takowa osoba musi być w grupie [CSC]JB i posiadać przy nicku TAG grupy. Osoba bez mutacji powinna też ustąpić miejsca w trakcie, jeżeli znajdzie się osoba spełniająca regulamin.

->
4.2 Klawiszem możne być tylko osoba, która posiada sprawny mikrofon oraz mutację (szczególny przypadek poniżej).
Gracze bez pełnej mutacji, a prowadzenie:

W przypadku kiedy nie ma chętnych na prowadzenie dozwolone jest pozwolenie osobie bez pełnej mutacji na prowadzenie. Osoba bez mutacji powinna też ustąpić miejsca w trakcie, jeżeli znajdzie się osoba spełniająca regulamin.


4.6 Klawisze są zobowiązani do pilnowania Więźniów. Klawisze mają zakaz biegania po mapie, bawienia bądź zwiedzania.
->
4.6 Klawisze są zobowiązani do pilnowania Więźniów. Klawisze mają zakaz bezcelowego biegania po mapie, bawienia bądź zwiedzania.


4.15 Klawisz jest zobowiązany do spełnienia życzenia więźnia.
->
4.15 Klawisz jest zobowiązany do spełnienia życzenia ostatniego więźnia.


4.21 Strażnik może wyłączyć przenikalność tylko wtedy gdy wymaga tego zabawa. Przenikalność to ważny element nowego sezonu.


7.2 Więzień ma prawo wybrać jako życzenie "FreeDay" dla wszystkich więźniów.
->
7.2 Więzień ma prawo wybrać jako życzenie "FreeDay w następnym dniu dla wszystkich więźniów", prowadzący musi się zgodzić.


7.6 Strażnicy nie mogą kampić w GunRoomie.
7.7 Strażnicy mogą zająć pomieszczenie na Freedayu, lecz muszą uprzednio powiadomić więźniów dokładnie jakie pomieszczenie, nie może to być GunRoom lub pomieszczenie blokujące dojście do GunRooma.
7.8 Więzień, który wejdzie do "zajętego" pomieszczenia może zostać zabity.
7.9 Strażnicy mogą zając tylko jedne pomieszczenie i nie mogą go zmieniać! Liczy się pierwsze wypowiedziane pomieszczenie przez strażników.
7.10 Więzień, który ma broń lub stoi w kręgu buntujących się, może zostać zabity.
 
5.22 Gdy więźniowie się zbuntują i zostanie ostatni CT, prowadzący ma ZAKAZ dawania boxa i survivalu
 
3.9 Gdy zostanie zabity jeden z Klawiszy pozostała reszta więźniów jest zobowiązana w pozostanie w bezruchu.
->
3.9 Gdy zostanie zabity jeden z Klawiszy pozostała reszta więźniów jest zobowiązana być w bezruchu.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy można sie wypowiadać ale się wypowiem.

 

"4.21 Strażnik może wyłączyć przenikalność tylko wtedy gdy wymaga tego zabawa. Przenikalność to ważny element nowego sezonu."

 

O co dokladnie chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

3. Zasady więźnia


NOWY PUNKT
 3.18 Freekille na NAS zgłaszamy TYLKO poprzez komendę !fk <powód> lub !freekill <powód>.

Masz minutę po śmierci na zgłoszenie freekilla, inaczej sprawa idzie w zapomnienie!
W powodzie należy wyjaśnić, dlaczego to był freekill, możesz też w tym miejscu zapytać się dlaczego zostałeś zabity.

 

 

4. Zasady Klawisza


NOWY PUNKT
4.22 W przypadku, gdy więzień zgłosił freekill, klawisze mają obowiązek wyjaśnić dlaczego ten został zabity, gdyby się okazało, że więzień został zabity bez powodu - należy go ożywić/wynagrodzić pod komendą !freekill/!fk

Jeżeli jest Admin - jest on jako sędzia, również może ożywić gracza/nagrodzić go pod komendą !fk. Jeżeli Admina nie ma, trzeba się dogadać między sobą.

 


 

5. Zasady Prowadzącego


Z
 5.7 W przypadku kiedy prowadzący ginie wszystkie jego poprzednie polecenia zostają unieważnione to samo tyczy się w przypadku przekazania innej osobie prowadzenia.
NA
 5.7 W przypadku kiedy prowadzący ginie wszystkie jego poprzednie polecenia zostają unieważnione to samo tyczy się w przypadku przekazania innej osobie prowadzenia. (Patrz punkt 3.9)



Z
5.16 Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy wiezień napisze "powtorz" w przeciwnym wypadku zgładzenia gracza wiąże się z FD dla niego. 
NA
5.16 Prowadzący jest zobowiązany do powtórzenia polecenia gdy wiezień napisze "powtorz" w przeciwnym wypadku zgładzenia gracza wiąże się z FD dla niego. (Prowadzący nie musi powtarzać tego samego polecenia więcej niż raz)

 


 

8. Kary za poszczególne wykroczenia


NOWY PUNKT
8.23Nadużywanie lub używanie w innym celu cmd !fk <powód>/!freekill <powód>: Kick -> Ban 30 min

 

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

1. Zasady gry na serwerze

 

NOWE
1.16 Zakaz wchodzenia na spect'a


 
8. Kary za poszczególne wykroczenia

 

NOWE
8.24 Wchodzenie na spect'a: Kick -> Ban 5-10 min 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zostało wprowadzone trochę zmian w regulaminie, oczywiście niektóre punkty nie zostały tutaj wymienione gdyż to była jedynie wizualna poprawa zdania lub dodanie opisu, który nie wływa na punkt i nie jest istotny poniżej są tylko i wyłącznie WAŻNE PUNKTY. 

 

Również jak może ktoś zauważył nie ma już podania na admina oraz przy podaniu na guarda pisze "Rekrutacja dwuetapowa", dlaczego? 

Nie chce mieć w administracji osób, które "spełniają wymagania" albo na naszym JB nadajesz się na admina albo nie, proste. Każda osoba, która pozytywnie przejdzie przez opinie graczy w drugim etapie zostanie zaproszona na rozmowę TS/PW w której będę sprawdzała umiejętności/znajomość cmd oraz regulaminu niezależnie od opinii osób jeżeli drugi etap się zawali na tym dziękuje i odrzucam podanie.

Nie toleruje oszustwa, jeżeli osoba odpowiada niesamodzielnie lub jakiś admin będzie starał się pomóc osobie rekrutowanej kończy się jej pożegnaniem nie tylko ze stanowiska, ale też gry na tym serwerze. 

Powtórzę co napisałam wyżej ~ albo nadajesz się na to stanowisko albo nie.

 

1. Zasady gry na serwerze


1.6 Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom.
NA
1.6 Zakazane jest uprzykrzanie gry sojusznikom. (blokowanie cel/siebie nawzajem, przejeżdżanie pojazdami, itp.)
 



 
1.7 Zabronione jest podszywanie się pod adminów oraz graczy. 
NA
1.7 Zabronione jest podszywanie się pod adminów oraz graczy. (Posiadanie tego samego nicku lub podawanie się za tą osobę)


 
3. Zasady więźnia


 3.9 Gdy zostanie zabity jeden z Klawiszy pozostała reszta więźniów jest zobowiązana być w bezruchu.
NA
 3.9 Gdy zostanie zabity prowadzący pozostała reszta więźniów jest zobowiązana być w pozycji buntu.
 



 
3.11 Flash, smoke, grenade, decoy, molotov, zeus ~ są traktowane jako broń, strażnik ma prawo zabić więźnia jeżeli ten ich nie wyrzuci lub nie zużyje.
Użycie/rzut wyżej wymienionych przedmiotów w stronę strażnika, powinno być ukarane 'Strzałem ostrzegawczym, chyba, że więzień zadał więcej niż 30 obrażeń (liczy się też DMG grupowy) lub się zbuntował - wtedy można zabić.
 


 
 3.14 Jeżeli więzień wejdzie do GR (GunRoom).Klawisz ma prawo zabić więźnia bez ostrzegania go.
NA
 3.14 Jeżeli więzień wejdzie do GR GunRoom'a (a klawisze na to nie zezwolili)  Klawisz ma prawo zabić więźnia bez ostrzegania go.
 


 
 3.15 W przypadku ożywienia więźnia przez admina gracz ten nie ma prawa zbuntować się.
NA
 3.15 W przypadku ożywienia więźnia przez admina gracz ten musi dołączyć do grupy i nie może się do momentu wydania poleceń zbuntować. (Nie może posiadać również broni)


 
5. Zasady Prowadzącego


5.5 Prowadzący jest jeden na rundę, istnieje wyjątek w momencie kiedy zostanie zabity lub jeżeli reszta Klawiszy wyrazi na to zgodę wtedy może prowadzić ta sama osoba.
NA
 5.5 Prowadzący jest jeden na rundę, istnieje wyjątek w momencie kiedy zostanie zabity (wyjdzie lub użyje komendy !oddaj)
 



 
USUNIĘTO
5.19 Odliczać można dopiero po otworzeniu cel.
5.20 Zakaz zabijania więźniów nie otwierając cel (można otworzyć i zamknąć, jednak cela powinna być otwarta przez minimum 2 s.) Więźnia można zabić tylko jak się zbuntował.


 
10. Free Kill


 
- Więzień powinien użyć komendy !fk <powod>
- Klawisz/admin powinien użyć komendy ~fk - aby rozpatrzeć freekilla
- Gdy klawisz popełni błąd niemożliwy do naprawy przez !fk: Klawisz ma 30 sekund na przeproszenie za popełniony błąd oraz zabicie się w taki sposób aby nikt z więźniów nie otrzymał broni w przeciwnym razie dany gracz otrzymuje bana.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności