Skocz do zawartości

[ODRZUCONE][UBT] mariusz2pa


mariusz2pa

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: mariusz2pa
Wiek: 16 lat
Czy wolisz opiekować się AmxBans (CS 1.6) czy Sourcebans(CS:GO)?: Amxbans
Staż gry Counter-Strike 1.6 bądź CS:GO: Tak około 5 (może ponad) lat, z przerwami
Czy obsługiwałeś wcześniej AMXBans lub Sourcebans? : Tak, jako admin, nie jako osoba z UBT. Myślę, że to nie jest problem, jestem samoukiem więc nie będę potrzebował "szkolenia", a jak -_- napisał to nie jest najważniejsze.
Ile czasu poświęcasz forum?:około 4h (nie widać tego po godzinach spędzonych na forum ponieważ jestem na forum, ale często jako osoba nie zalogowana). Dużo czasu poświęcam gdy jadę do szkoły (prawie godzina w jedną stronę).
Czy korzystałeś ze wspomagaczy?*Jeśli tak to jakich?: Oj byłem skreślony na wielu serwerach głównie gdy zaczynałem przygodę z cs, a grałem na: wh, aimie, sh, celownik w awp, spinhack, skinhack  czyli taki multihack, jako dziecko nie rozumiałem, że można grać inaczej.
Czy byłeś karany w jakikolwiek sposób na naszej sieci:tak, warny gdy zaczynałem przygodę z waszą siecią, a mianowicie napisałem post pod postem (spam)
 Doświadczenie na podobnym stanowisku: Nie byłem w UBT, ale wiem na co zwrócić uwagę podczas oglądania ss'ów ( waga, godzina, wygląd tekstur itd). Jestem adminem z doświadczeniem więc potrafię rozpoznać na demku haki.