hero000 19 Opublikowano 27 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2015 1. Nick: Hero2. Imię: Bartek3. Wiek: 204. Znajomość AMX (1-10): 105. Sprawny i działający mikrofon: Zawsze zwarty i gotowy6. Składka (tak/nie): Jak najbardziej7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/herodeejay/8. Parę słów o sobie **: Pochodzę z małej wioski w województwie Lubelskim, z zawodu jestem DJ'em zajmuję się muzyką. Jestem też prezenterem radiowym. Grałem można powiedzieć na wielu dużych radiach tym razem wybieram się do najlepszego radia internetowego w sieci. Może i mam mało postów ale postaram się jak najszybciej to nadrobić w jak najkrótszym czasie. GameTracker'a założyłem dzisiaj mam nadzieję że administracja zlituję się nade mną i puści chociaż mnie na okres próbny. Regulamin wkuwam i przypominam sobie co dziennie. Postaram się jak najszybciej wszystko nadrobić. Pozdrawiam Hero.9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Ponieważ nie można wytrzymać po prostu gdy nie ma admina a dzieci grasują po serwerze. Wchodząc zabijają wszystkich lub pchają się do CT. Chciał bym to zmienić często siedzę na serwerze i nie dopuszczę do tego aby ktoś łamał bezkarnie regulamin serwera ! 10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: NIE11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: max 4/5 godzin dniowo 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Gram praktycznie codziennie dni robocze: od godziny 16 a w weekendy to wchodzę nawet o 7 rano 13. Staż w Counter-Strike 1.6: 6/7 lat14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak posiadałem admina, nawet byłem Właścicielem właśnie na Jailbreaku ponad 3 lata temu podał bym sieć ale nie można na pewno nie którzy pamiętają tamtą sieć 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...