Skocz do zawartości

[Propozycja] Mapy


nukkuA

Rekomendowane odpowiedzi

1) De_arcade http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=320674385 - mapa przetestowana, zbalansowana, wystarczająco duża na granie przy pełnym serwerze, podoba się graczom.

2) De_Haven http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=265372761 - to co wyżej, jedyne zastrzeżenie, że przy większej ilości snajperów po stronie ct atak na bombsite a może być trudny (posiadanie smoków w tt ułatwia sprawę). Znalazłem niestety tylko jeden gameplay na tą mapę, który jest po niemiecku, a osoby grające nie są na tyle dobre, żeby stwierdzić dokładny balans mapy.

3) Jak bardzo mam sentyment do de_eldorado, nie jest to mapa dobra na CoD moda. Przeskanować można tam dosłownie wszystko (włącznie ze skanowaniem z respa na respa przy pomocy większości broni), co powoduje że połowa osób gra tam snajperem. Gra się jeszcze w porządku, jeśli jest ~3v3; przy większej ilości osób jedyne co można zrobić jako tt to liczyć, że się nie zostanie przeskanowanym; kampić i czekać aż ct do cb przyjdzie, albo zrashować podziemie mając full kondycję, mając nadzieję, że nikt w ct nie wie o dodatkowym wejściu do banku. Rundy trwają tam ~15 sekund. Dłużej trwają, tylko gdy parę osób gra snajperem i szukają się nawzajem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=677164549&searchtext=inferno

 

 

Można też zmienić inferno na nowsze, które podałem wyżej. Będzie to bardziej wyrównana gra dla terro.

Edytowane przez Z3R0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli komuś nie załadowuje się map (przerywa w trakcie i nie wchodzi na serwer), należy wejść w folder

Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\maps

i usunąć pliki do mapy aktualnie granej na serwerze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Taka moja propozycja to wycofanie wszystkich śnieżnych mapek bo po co grać dusta2 dusta 2 śnieżnego i dusta 2 2006 to robi się nudne. Dodatkowo na tych mapach spadają fps przez co gracze za nimi nie przepadają. p.s takie nie związane z tematem niech admini zaczną może grać bo wiele graczy łamie regulamin a mi nie chce się zgłaszać wszystkiego na forum bo zamiast gry bym only na forum musiał siedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycofać można z aktualnej rotacji np. De_dusta 2 oraz 2006, śnieżne zostają bo ani ja ani Majun nie otrzymałem żadnej informacji na temat spadku fps.
Chciałbym też przypomnieć Tobie, iż nie każdy siedzi po 12h na serwerze i Twój tekst w stylu 

 

niech admini zaczną może grać

jest troszkę nietaktowny, oraz nieprzyjemnie się to czyta.

Robim co możem człowiek nie robot (i chodzą do pracy/szkoły).

Pozdrawiam.

Edytowane przez Shinatobe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Chciałbym zaproponowac usunięcie dust_2 i dust_2006 ponieważ większość graczy narzeka, że ciągle sie gra dusta i zamienić je na niektóre z wymienionych poniżej.

 

Assault , Westwood , aztec , dust_1 , Kabul.

 

 

 

Z góry dziękuje za rozpatrzenie propozycji.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zaproponowac usunięcie dust_2 i dust_2006 ponieważ większość graczy narzeka, że ciągle sie gra dusta i zamienić je na niektóre z wymienionych poniżej.

 

Assault , Westwood , aztec , dust_1 , Kabul.

 

 

 

Z góry dziękuje za rozpatrzenie propozycji.

 

Większość obecnych map się już przejadła, popieram kolegę u góry. Powrót kilku starych pozycji urozmaici grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zaproponowac usunięcie dust_2 i dust_2006 ponieważ większość graczy narzeka, że ciągle sie gra dusta i zamienić je na niektóre z wymienionych poniżej.

 

Assault , Westwood , aztec , dust_1 , Kabul.

 

 

 

Z góry dziękuje za rozpatrzenie propozycji.

 

Większość obecnych map się już przejadła, popieram kolegę u góry. Powrót kilku starych pozycji urozmaici grę.

 

W weekend zostanie wszystko zaktualizowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co jeszcze słabo, ale pewnie od drugiego tygodnia lutego powinienem znaleźć trochę czasu, by pograć. Mogę wtedy ogarnąć mapy obecne, poszukać nowych, posprawdzać fpsy na nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem za dużo czasu, ale tak na szybko znalazłem 4 mapy, które można byłoby dodać:

a) Dwie, które są dosyć proste (nie wiem czy nie za proste)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=811770629

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=745037956

 

b) Dwie, bardziej rozbudowane, które przypadły mi do gustu, jednak nie jestem pewien, czy ta pierwsza nie będzie powodowała spadków fpsów (u mnie chodziło gładko, ale lepiej to sprawdzić)

- http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=777397261

- http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=632040311 (Ta jest ciemniejsza, ale nie ma żadnego problemu z widocznością)

 

Dodatkowo jest również mapa z operacji Wildfire, która była bardzo dobrze odebrana przez community

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=546623875

 

Poszukam jeszcze paru map jak znajdę trochę czasu.

 

@Edit: Jeszcze mapa de_coast z operacji http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=594762114

Edytowane przez Khaltaz
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wprowadziłbym comiesięczną rotacje map - załóżmy że na serwerze powinno być ~20 map, mogę przygotować listę 35-40 map, 7-10 map byłoby stałych (tzn. nigdy by nie wypadały z obiegu), a pozostałe byłyby zmieniane co miesiąc z wyżej wspomnianej listy.
Usunąłbym dust2_2006 z aktualnie granych map.

Co do głosowania na kolejną mapę, nie uwzględniałbym w głosowaniu aktualnie granej i 2 poprzedzających map, żeby nie było sytuacji, w której gramy dd2 > mirage > dd2 itd. (to samo przy rtv)

 

Znalazłem też kabula z dwoma bs'ami (wydaje się ciekawą opcją, gdyż w poprzedniej wariacji strona ct miała ogromną przewagę, a mapa sama w sobie była popularna):
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=232135055

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W najbliższym okresie nie mam zamiaru wprowadzać żadnych map z warsztatu, ewentualnie stare, które były już na serwerze, z jednego prostego powodu. Gdy nowe mapy zostają wprowadzaone aktywność po tygodniu spada do 5-10osób max na serwerze w godzinach szczytów. Odkąd ustawiliśmy aktualną rotację, nie można narzekać na brak graczy na serwerze. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Dzień dobry wszystkim wychodzę znowu z propozycją, aby dodać mapy/ę http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=587209610+ inne zimowe mogę doszukać myślę, że byłoby to dobrym pomysłem liczę na jakąkolwiek dyskusje w tej sprawie. Pozdrawiam

 

Jestem za dodaniem map, ale nie koniecznie zimowych; wielu graczy mowilo ze maja spadki fps'ow na tych mapkach co idzie za tym wpisywalo się zawsze rtv bo nei wszystkim one się podobaly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wiem, że dodawanie dużej ilości map z workshopa jest ryzykowne, ale biorąc pod uwagę że mamy system głosowania na następną mapę, zrobiłem system, który pozwoliłby na urozmaicenie gry graczom, którym przejadło się granie cały czas tych samych 2-óch/3-ech map, a jednocześnie pozwoli grać nowym/młodszym graczom popularne mapy.
Najpierw stworzyłem 4 grupy map (ich opis zamieszczę na końcu):
Pool A:

1) de_dust2   2) de_mirage   3) de_inferno   4) de_cache   5) cs_office

Pool B:

1) de_overpass   2) de_cbble   3) de_train   4) de_bazaar   5) cs_italy

Pool C:

1) de_season   2) de_westwood   3) de_aztec   4) de_santorini   5) de_tuscan

Linki: westwood i aztec były już na serwerze

de_santorini: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=546623875

Pool D:

1) de_arcade   2) de_coast   3) de_kabul (dwubs'owy)   4)de_campanile   5)de_lite

Linki: arcade było już na serwerze

de_coast: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=594762114

de_kabul: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=232135055

de_campanile: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=731204388

de_lite: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=632040311

Głosowanie na następną mapę zawierałoby takie mixy map:

1) Mapa z poolu A

2) Mapa z poolu B

3) Mapa z poolu C

4) Mapa z poolu D

5)[Można bez piątej opcji] Mapa z poolu A, B lub C

Pool D prezentuje nowe mapy z workshopa, które byłyby do przetestowania w celu zobaczenia, czy się przyjmą i ewentualnego wprowadzenia ich zamiast mapy z poolu C. Dlatego też Pool D dostaje tylko jedną możliwość podczas głosowania na następna mapę. Pool D byłby rotujący, co miesiąc można zamieniać w nim mapy i sprawdzać czy się przyjmą.

Pool C zawierałby mapy, które przyjęłyby się po przetestowaniu (na początku wrzuciłem tam mapy w miarę znane, które spodziewałbym się zobaczyć jako wynik niektórych głosować).

Pool B zawierałby mapy popularne, w miarę regularnie grane i znane niemal każdemu graczowi cs'a.

Pool A to grupa map najpopularniejszych, ikonicznych dla cs'a, popularnych wśród wszystkich graczy.

*Linki do map dorzucę za jakiś czas, póki co można je pewnie znaleźć gdzieś w dyskusji, albo w moich subskrypcjach z workshopa na cs'ie (w sumie nie wiem czy da się zobaczyć suby innych graczy).

 

Edytowane przez Khaltaz
Dodanie linków
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 9.03.2017 o 18:19, Khaltaz napisał:

Wiem, że dodawanie dużej ilości map z workshopa jest ryzykowne, ale biorąc pod uwagę że mamy system głosowania na następną mapę, zrobiłem system, który pozwoliłby na urozmaicenie gry graczom, którym przejadło się granie cały czas tych samych 2-óch/3-ech map, a jednocześnie pozwoli grać nowym/młodszym graczom popularne mapy.
Najpierw stworzyłem 4 grupy map (ich opis zamieszczę na końcu):
Pool A:

1) de_dust2   2) de_mirage   3) de_inferno   4) de_cache   5) cs_office

Pool B:

1) de_overpass   2) de_cbble   3) de_train   4) de_bazaar   5) cs_italy

Pool C:

1) de_season   2) de_westwood   3) de_aztec   4) de_santorini   5) de_tuscan

Linki: westwood i aztec były już na serwerze

de_santorini: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=546623875

Pool D:

1) de_arcade   2) de_coast   3) de_kabul (dwubs'owy)   4)de_campanile   5)de_lite

Linki: arcade było już na serwerze

de_coast: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=594762114

de_kabul: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=232135055

de_campanile: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=731204388

de_lite: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=632040311

Głosowanie na następną mapę zawierałoby takie mixy map:

1) Mapa z poolu A

2) Mapa z poolu B

3) Mapa z poolu C

4) Mapa z poolu D

5)[Można bez piątej opcji] Mapa z poolu A, B lub C

Pool D prezentuje nowe mapy z workshopa, które byłyby do przetestowania w celu zobaczenia, czy się przyjmą i ewentualnego wprowadzenia ich zamiast mapy z poolu C. Dlatego też Pool D dostaje tylko jedną możliwość podczas głosowania na następna mapę. Pool D byłby rotujący, co miesiąc można zamieniać w nim mapy i sprawdzać czy się przyjmą.

Pool C zawierałby mapy, które przyjęłyby się po przetestowaniu (na początku wrzuciłem tam mapy w miarę znane, które spodziewałbym się zobaczyć jako wynik niektórych głosować).

Pool B zawierałby mapy popularne, w miarę regularnie grane i znane niemal każdemu graczowi cs'a.

Pool A to grupa map najpopularniejszych, ikonicznych dla cs'a, popularnych wśród wszystkich graczy.

*Linki do map dorzucę za jakiś czas, póki co można je pewnie znaleźć gdzieś w dyskusji, albo w moich subskrypcjach z workshopa na cs'ie (w sumie nie wiem czy da się zobaczyć suby innych graczy).

 

Moim zdaniem to dobry pomysł, ponieważ ludzie narzekają jak jest głosowanie na mapę że znowu, np. dust jak był grany 2 mapy temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, -_- napisał:

Jeżeli chodzi Wam o jakiś podział map, to ja niestety nie dam rady czegoś takiego napisać, tak samo jak w 1.6, tutaj nie jest to czymś, co przyszłoby mi z łatwością. Wątpie też by był taki podział ogólnie (jakiś plugin z tym)

Pomysł mimo tego, że dobry to niestety nie da się go wprowadzić w obieg. Swoją drogą na serwerze jest całkiem spory map pool i specjalnie został dodany votemap, aby ludzie mogli wybierać mapy na których chcą grać a nie było to nastawione przez serwer. Skoro mapy się często powtarzają oznacza to, że ludzie chcą tam grać.

Edytowane przez MajuN
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel
51 minut temu, MajuN napisał:

Pomysł mimo tego, że dobry to niestety nie da się go wprowadzić w obieg. Swoją drogą na serwerze jest całkiem spory map pool i specjalnie został dodany votemap, aby ludzie mogli wybierać mapy na których chcą grać a nie było to nastawione przez serwer. Skoro mapy się często powtarzają oznacza to, że ludzie chcą tam grać.

Potwierdzam to oczywiście. Na ten moment nie jestem w stanie dodać nic, co mogłoby pozwolić Wam na "zbudowanie" takiego mapcycle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Właściciel

Jezeli nie sa to mapy ogolnodostepne w cs, to podawaj prosze link do gamebanana, bo nie mam w tej chwili mozliwosci dodac ich przez workshopa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, -_- napisał:

Jezeli nie sa to mapy ogolnodostepne w cs, to podawaj prosze link do gamebanana, bo nie mam w tej chwili mozliwosci dodac ich przez workshopa

https://gamebanana.com/maps/184567-De_Pripyat

https://gamebanana.com/maps/181223-De_Sparity

https://gamebanana.com/maps/179650-De_Crown

https://gamebanana.com/maps/193809-De_Portugal

Ta ostatnia jest inna bo dwóch map nie było w Worshopie i musiałem szukać w GameBanana. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, SadCaroline napisał:

https://gamebanana.com/maps/184567-De_Pripyat

https://gamebanana.com/maps/181223-De_Sparity

https://gamebanana.com/maps/179650-De_Crown

https://gamebanana.com/maps/193809-De_Portugal

Ta ostatnia jest inna bo dwóch map nie było w Worshopie i musiałem szukać w GameBanana. 

 

Jak dla mnie "De_Crown" za mała już na westwoodzie średnio gra się przy pełnym serwerze. Po drugie mapy które przedstawiłeś są jak by w nowej "szacie" co może skutkować wysoko skaczącym var'em. Serwer jest dość mocno obciążony pluginami jak dodać do tego dość ciężką mapę może być słabo.

To tylko moje subiektywne zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności