Skocz do zawartości

CS:GO Update 10/11/2015


ωιncнєѕтєr

Rekomendowane odpowiedzi

◄ DŹWIĘK
  • Zwiększono precyzyjność i donośność dźwięku lądowania po skoku.
  • Lądowania od teraz brzmią różnie, na różnych podłożach. Dodano nowe dźwięki.
  • Kroki osób trzecich są teraz nieco głośniejsze w porównaniu do odgłosów broni i łatwiej będzie na ich podstawie określić pozycję przeciwnika.

Dodano nowe odgłosy kroków na różnych podłożach, w celu zmniejszenia powtórzeń dźwięków. Zwiększy to również możliwości słuchu oraz pomoże w lepszym pozycjonowaniu.

Dodane nowe odgłosy:

  • Beton
  • Drewno
  • Guma
  • Śnieg
  • Szkło
  • Trawa
  • Mud
  • Piach
  • Solidny Metal
  • Metalowy Ruszt
  • Metal Łańcucha

Naprawiono błąd związany z shotgunem i komendą give_ammo.

Drobne  zmiany w ustawieniach dźwięku.

 
(Notka: Gracze używający virtual surround sound, nie zapomnijcie aby ustawić ustawienia audio w CSGO na 5.1 głośniki.
 
◄ MISC
  • AWP od teraz zawsze wyłącza lunete podczas animacji przeładowania.
  • Zoptymalizowano animacje graczy pod kątem wydajności CPU.
  • Przegląd ikon można teraz skalować z convar mapoverview_icon_scale.
 
◄ KONTROLER STEAM
  • Gra wymaga teraz Steam Client, wymagana jest wersja z dnia 14 października 2015 roku, lub późniejsza. 
  • Dodano natywne wsparcie dla Steam Controller.
 
◄ DEDYKOWANE SERWERY
  • Dodano komende sv_setsteamaccount dla specjalnego Game Server Login Token (GSLT).

          Aby stworzyć GSLT przejdź na http://steamcommunity.com/dev/managegameservers

          

Pełna wersja opisu aktualizacji: http://blog.counter-strike.net/index.php/2015/11/13087/

Edytowane przez ωιncнєѕтєr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj usłyszałam na serwerze takie stwierdzenie "Counter Strike Horse Offensive" xD

To chyba ja tak powiedziałem ;d I jeszcze Horse Update.

 

A tak przy okazji..

 

Patch na wielki minus bo:

- dzwięk chodzenia jest za głośny i nie słychać skąd dobiegają strzały,

- miało być niby lepiej ocenić skąd dobiega głos chodzenia, może i tak, ale tylko w sytuacji 1vs1 albo 1vs2, inaczej głos stada koni wszystko zagłusza, na doddatek ten dzwię jest teraz mniej realistyczny, zrobiony na siłe,

- jak się wychodzi z respa to jak idzie kilka osób koło siebie efekt wygląda identycznie jak w tym linku ->

 

I to by było na tyle, patataj, ihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ;D

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

<strong class='bbc'>Automatycznie wygenerowana wiadomość.</strong><br />Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów.<br /><br /><strong class='bbc'>Powód:</strong> Brak aktywności.<br /><br />Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą.<br /><br />Pozdrawiamy<br />Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odblokował(a) ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności