Skocz do zawartości

Opis patcha 5.23 || League of Legends


Paweł.

Rekomendowane odpowiedzi

patch_notes_banner_30.jpg

 

Witajcie, Przywoływacze.
 
Witamy w patchu 5.23, następnym po przed-sezonowym. Inaczej niż w przypadku niektórych z naszych wcześniejszych przed-przed-sezonowych patchów, podeszliśmy do sprawy wyważenia gry w sposób bardziej raptowny - powolne działanie z chirurgiczną precyzją ma sens, gdy mamy dokładniejsze pojęcie o obrazie gry, ale przy obecnych możliwościach eksperymentowania oraz liczbie niewiadomych musimy wziąć na cel zbyt wiele rzeczy naraz. To oznacza, że kilka kolejnych patchów będzie generalnie zawierało więcej zmian, gdyż więcej elementów wymaga dopracowania. Omówmy część spośród nich.
 
Po pierwsze - tempo gry. Dla wielu z was gry w patchu 5.22 trwają krócej i znajduje to odzwierciedlenie w średniej długości gier, która zmniejszyła się o około minutę. Wprowadzamy parę związanych z tym zmian (mianowicie ilość punktów zdrowia wież oraz ilość doświadczenia otrzymywanego za zabójstwa), a ponadto skorygowaliśmy sposób zachowywania się stworów. Chcemy jednak zaznaczyć, że nie chodzi nam o szybsze gry. Niektóre gry będą szybsze, inne będą wolniejsze, ale celem jest nagradzanie zdecydowania. Jeśli macie ogromną przewagę nad przeciwnikiem, wykorzystajcie to! Zbyt długie czekanie i niezdecydowanie spowoduje, że wasza przewaga będzie zanikała, co da przeciwnikom możliwość powrotu do gry. W skrócie: znokautujcie rywala, zanim ten zdąży wam oddać.
 
Następne na liście są nasze zwyczajowe zmiany w zrównoważeniu bohaterów. Chcemy jednak podkreślić, że nawet podczas po-przed-sezonowej apokalipsy zwracamy uwagę na wszystkie aspekty. Dżunglującym magom pomóc powinna zmniejszona odporność na magię potworów oraz zwiększone obrażenia Talizmanu Łowcy, a wzmocnienie niektórych z bohaterów zadających dużo obrażeń od ataku (na razie Kha'Zixa i Zeda, ale to nie koniec!) powinno poprawić ich samopoczucie. To nie wszystko i poniżej znajdziecie dużo więcej, ale tak jak wspominaliśmy - obecnie nie dostrajamy, a wprowadzamy dużo zmian na szeroką skalę, i ten trend utrzyma się również w patchu 5.24.
 
I to by było na tyle od nas! Wy eksperymentujcie, a my wracamy do pracy nad kolejną turą zmian (wskazówka: Soraka). Wiedzieliście, że da się kupić Ognistą Armatę na Hecarimie? I używać Przypływu Jeźdźca Fal na Gangplanku? To tylko niektóre z dziwnych rzeczy, z którymi jak dotychczas udało nam się przegrać, ale gdy już przestaliśmy to rozpamiętywać (częściowo), to zdaliśmy sobie sprawę, że właśnie to jest najbardziej ekscytujące w trakcie przed-sezonu (eksperymentowanie, nie rozpamiętywanie porażek).
 
„Shine on, you crazy Diamonds” - wiecie, jak w tym nagraniu. (Ale to tyczy się również Złotych czy Srebrnych. Nikogo nie oceniamy)
 
 
Źródło: http:/eune.leagueoflegends.com/pl
Edytowane przez Pawel.?
  • Like 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odblokował(a) ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności