CiapatyMurwa 1 057 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Witam, nie wszyscy zauważyli ale jestem człowiekiem pozytywnie nastawionym i tak mnie naszło na poprawianie ludziom humoru w zimie. Aktualnie studiuję w Rzeszowie i wpadł mi do głowy pomysł aby na środku rynku zrobić bałwana, nie zwykłego meter na meter tylko tak dużego żeby ludzie w kolejce się ustawiali do zdjęć Co sądzicie, czy ma to sens, czy ma to szanse? Jest jakiś rzeszowianin skory do pomocy? 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
THWALAZAUR 156 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Marta (doktor hajs) pewnie chetnie pomoze:D Bardzo lubi bawic się w sniegu:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 O ile Was straż miejska nie złapie i skasuje, to nie jest to taki zły pomysł, może w wiadomościach o Was będzie mowa #dopinguje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiapatyMurwa 1 057 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 (edytowane) Jeśli już to uzgodniłbym to z władzami Edytowane 1 Grudnia 2015 przez Pawel.? No to teraz pozostało Wam tylko czekać na śnieg :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyńka 2 434 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 Halo! Ja mogę pomóc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CiapatyMurwa 1 057 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2015 A znasz jeszcze kogoś z Rzeszowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...