Gość lorem ipsum Opublikowano 10 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 (edytowane) 1. Nick: Wale gruche zawodowo2. Imię: Daniel3. Wiek: 204. Znajomość AMX (1-10): 105. Sprawny i działający mikrofon: Oczywiście6. Składka (tak/nie): Tak, ale zależy ile.7. Link do swojego GameTracker'a**: Nie mam konta, ale to są moje wcześniejsze nicki, dodam, że grałem na dd2 z 3 miesiące jak nie więcej z przerwami. http://www.gametracker.com/player/Th3C120W/193.33.177.101:27156/ http://www.gametracker.com/player/Wale%20gruche%20zawodowo/193.33.177.101:27156/ http://www.gametracker.com/player/Zimny%20%24ku12w13L/193.33.177.101:27156/ 8. Parę słów o sobie **: Typowy n0lif3, na co dzień jestem programistą, interesuje mnie tylko kręg komputerowy, nic po za tym. Prawie codziennie grywam w fps'y, a szczególną pozycją jest Counter-Strike 1.6. Co tam jeszcze, z programowania jeżeli kogoś to interesuje, moje zainteresowania krążą wokół automatyki, różnych botów do wypełniania bądź robienia czegoś za mnie itp. Sport mało mnie interesuje, no chyba, że chodzi o e-Sport, no i chyba tyle. 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Na dd2 panuje chaos cziterostwa, codziennie widzę minimum 2 odpały+. Wiadomo, nie zawsze admin na serwerze jest, a ja jestem większość czasu, tak samo jak by ktoś napisał mi na steam to bym wbił i tyle, na cziterach się znam, ciągle powiadamiam o cziterach na u@ ( to może potwierdzić parę osób ). Dosyć już mam tego ciągłego bocenia na serwerze, właśnie dlatego składam to podanie. 10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: podam steam url, ponieważ nie posiadam (jeszcze) cs1.6 na steam, planuje sobie nie długo zakupić. http://steamcommunity.com/profiles/76561198201709218/ 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: na pewno parę dziennie, ale z przerwami 2-6h12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): cały tydzień, od rana do wieczora, przeważnie od 8 - 22 + ( zależy czy chce mi się siedzieć, czasami siedzę i w nocy).13.