Paweł. 3 324 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 (edytowane) W styczniu poinformowaliśmy was o postępach w pracy nad Riot Direct – inicjatywie, której celem było stworzenie ruchu sieciowego przeznaczonego dla League of Legends w Ameryce Północnej i Europie. Ponieważ usługa już działa, chcemy podzielić się informacjami na temat zmniejszenia opóźnień, jakie zauważyliśmy. Omówimy także bardziej szczegółowo, jak dotarliśmy tu, gdzie jesteśmy, abyście lepiej zrozumieli, dlaczego uznaliśmy Riot Direct za konieczność. Powiemy także o problemach, które chcemy rozwiązać dzięki temu. Aby lepiej przedstawić sytuację zwróciliśmy się do Peytona Maynard-Korana, kierownika technicznego w Riot z 20-letnim doświadczeniem w przemyśle telekomunikacyjnym, właściciela Riot Direct i fanatyka Wukonga. – Wukong zawsze był moim ziomem! – mówi, wyciągając futerał na telefon z Małpim Królem i pokazując oprawioną ilustrację Wukonga, którą otrzymał od swojego najlepszego przyjaciela. Jeżeli nie bawi się w helikopter, korzystając z Cyklonu w środku wrogiej drużyny, to na pewno pracuje nad nowymi sposobami ulepszenia waszych połączeń z League of Legends. Więcej na Pingobójstwo: woja z lagiem.... Źródło: eune.leagueoflegends.com/pl Edytowane 19 Grudnia 2015 przez Pawel.? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Semi 1 260 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Według mnie nic to nie pomoże , zawsze było lepiej dodać bezsensowne skiny niż pracować nad serwerem EUNE :x . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Według mnie nic to nie pomoże , zawsze było lepiej dodać bezsensowne skiny niż pracować nad serwerem EUNE :x . To co mówisz o lagach, to była wina złego zakupu riotu Gdy otworzyliśmy centrum danych w Amsterdamie rok temu w czerwcu, wykupiliśmy potężne łącza internetowe od największych dostawców internetu (Level 3, GTT, Telia, Hibernia itd.). Uznaliśmy, że znormalizuje to sytuację dla graczy i uda nam się osiągnąć jak najszybsze połączenia z nimi. Jednakże połączenia nie były takie, jakich chcieliśmy. Przykładowo wielu graczy z Niemiec, pomimo znajdowania się dość niedaleko naszego centrum danych, miało opóźnienie sięgające 120ms. Co gorsze, szybkość połączeń cały czas się zmieniała i nie było żadnego sposobu, aby to naprawić. Natomiast RIOT jest tak rozwiniętą firmą, że oni mają oddziały, to znaczy, że różni ludzie zajmują się skinami, a inni sprawami przepływu danych z serwera do klienta (po twojemu "lagami"), problem z tym nie jest prosty dlatego też RIOT zaczął bardziej inwestować i powstała sieć (niezależna) RIOT DIRECT. Jest lepiej niż było, to można zauważyć już teraz. Od przeszło dwóch tygodni nie wywaliło mnie bezpodstawnie z gry, co się kiedyś zdarzało. Ja na lagi nigdy nie narzekałem, bo jeszcze się nie zmierzyłem z nimi (jeśli chodzi tu o winę RIOT'u). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Semi 1 260 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 To co mówisz o lagach, to była wina złego zakupu riotu Natomiast RIOT jest tak rozwiniętą firmą, że oni mają oddziały, to znaczy, że różni ludzie zajmują się skinami, a inni sprawami przepływu danych z serwera do klienta (po twojemu "lagami"), problem z tym nie jest prosty dlatego też RIOT zaczął bardziej inwestować i powstała sieć (niezależna) RIOT DIRECT. Jest lepiej niż było, to można zauważyć już teraz. Od przeszło dwóch tygodni nie wywaliło mnie bezpodstawnie z gry, co się kiedyś zdarzało. Ja na lagi nigdy nie narzekałem, bo jeszcze się nie zmierzyłem z nimi (jeśli chodzi tu o winę RIOT'u). Nie jedno krotnie , gre zawieszało w miejscu i czekało się po 30 min aż odlaguje (wina riot'u) , na pewno spotkałes sie z problemem dosc popularnym czyli clientem ktory nie reaguje po wybraniu i zatwierdzeniu przez wszystkich graczy postaci -> tak wiem rozwiazuje takie problemy po 5 minutach jest sie w startowym lobby , ale z podobnymi problemami nie spotykaja sie gracze innych serwerow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.