Skocz do zawartości

Pingobójstwo: wojna z lagiem w imię europejskich graczy || League of Legends


Paweł.

Rekomendowane odpowiedzi

direct_post_map_large.jpg?itok=Vb7E_3Va

W styczniu poinformowaliśmy was o postępach w pracy nad Riot Direct – inicjatywie, której celem było stworzenie ruchu sieciowego przeznaczonego dla League of Legends w Ameryce Północnej i Europie. Ponieważ usługa już działa, chcemy podzielić się informacjami na temat zmniejszenia opóźnień, jakie zauważyliśmy. Omówimy także bardziej szczegółowo, jak dotarliśmy tu, gdzie jesteśmy, abyście lepiej zrozumieli, dlaczego uznaliśmy Riot Direct za konieczność. Powiemy także o problemach, które chcemy rozwiązać dzięki temu.

 

pre_1450517378__image.png

 

Aby lepiej przedstawić sytuację zwróciliśmy się do Peytona Maynard-Korana, kierownika technicznego w Riot z 20-letnim doświadczeniem w przemyśle telekomunikacyjnym, właściciela Riot Direct i fanatyka Wukonga. – Wukong zawsze był moim ziomem! – mówi, wyciągając futerał na telefon z Małpim Królem i pokazując oprawioną ilustrację Wukonga, którą otrzymał od swojego najlepszego przyjaciela. Jeżeli nie bawi się w helikopter, korzystając z Cyklonu w środku wrogiej drużyny, to na pewno pracuje nad nowymi sposobami ulepszenia waszych połączeń z League of Legends.

 

Więcej na Pingobójstwo: woja z lagiem....

 

Źródło: eune.leagueoflegends.com/pl

Edytowane przez Pawel.?
  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nic to nie pomoże , zawsze było lepiej dodać bezsensowne skiny niż pracować nad serwerem EUNE :x . 

To co mówisz o lagach, to była wina złego zakupu riotu

 

Gdy otworzyliśmy centrum danych w Amsterdamie rok temu w czerwcu, wykupiliśmy potężne łącza internetowe od największych dostawców internetu (Level 3, GTT, Telia, Hibernia itd.). Uznaliśmy, że znormalizuje to sytuację dla graczy i uda nam się osiągnąć jak najszybsze połączenia z nimi. Jednakże połączenia nie były takie, jakich chcieliśmy. Przykładowo wielu graczy z Niemiec, pomimo znajdowania się dość niedaleko naszego centrum danych, miało opóźnienie sięgające 120ms. Co gorsze, szybkość połączeń cały czas się zmieniała i nie było żadnego sposobu, aby to naprawić.

 

Natomiast RIOT jest tak rozwiniętą firmą, że oni mają oddziały, to znaczy, że różni ludzie zajmują się skinami, a inni sprawami przepływu danych z serwera do klienta (po twojemu "lagami"), problem z tym nie jest prosty dlatego też RIOT zaczął bardziej inwestować i powstała sieć (niezależna) RIOT DIRECT. 

Jest lepiej niż było, to można zauważyć już teraz. Od przeszło dwóch tygodni nie wywaliło mnie bezpodstawnie z gry, co się kiedyś zdarzało. 

Ja na lagi nigdy nie narzekałem, bo jeszcze się nie zmierzyłem z nimi (jeśli chodzi tu o winę RIOT'u).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To co mówisz o lagach, to była wina złego zakupu riotu

 

 

Natomiast RIOT jest tak rozwiniętą firmą, że oni mają oddziały, to znaczy, że różni ludzie zajmują się skinami, a inni sprawami przepływu danych z serwera do klienta (po twojemu "lagami"), problem z tym nie jest prosty dlatego też RIOT zaczął bardziej inwestować i powstała sieć (niezależna) RIOT DIRECT. 

Jest lepiej niż było, to można zauważyć już teraz. Od przeszło dwóch tygodni nie wywaliło mnie bezpodstawnie z gry, co się kiedyś zdarzało. 

Ja na lagi nigdy nie narzekałem, bo jeszcze się nie zmierzyłem z nimi (jeśli chodzi tu o winę RIOT'u).

Nie jedno krotnie , gre zawieszało w miejscu i czekało się po 30 min aż odlaguje (wina riot'u) , na pewno spotkałes sie z problemem dosc popularnym czyli clientem ktory nie reaguje po wybraniu i zatwierdzeniu przez wszystkich graczy postaci -> tak wiem rozwiazuje takie problemy po 5 minutach jest sie w startowym lobby , ale z podobnymi problemami nie spotykaja sie gracze innych serwerow. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • -_- odblokował(a) ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony zgadzasz się na Polityka prywatności