Umciaak * 1 502 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Kilka słów o mapie Dust II - oferuje zróżnicowany gameplay: to mapa, na której znajdziemy kilka wyśmienitych stanowisk dla snajperów, ale i fani walk na ograniczonej przestrzeni będą zadowoleni. Mamy również trzy główne węzły, w których atakujący wychodzą z ciasnego przejścia na otwartą przestrzeń, gdzie niemal zawsze czeka ktoś z bronią wcelowaną na wysokości głowy. Dust II - Long [1] Smoke na róg longa [Kiedy] Początek rundy, w przypadku szturmu na A przez longa. [Cel] Zasłonięcie pola widzenia strzelcom przy wejściu na longa, bezpieczne przejście przez drzwi, oraz skok do pitu. [Opis] Granat wydaje się prosty, bo wielu graczy rzuca go na wyczucie podczas zbiegania ze wzniesienia przy respawnie terrorystów. Tak naprawdę wymaga on większej precyzji. Prawidłowy rzucony, poleci wysoką parabolą nad podwójnymi drzwiami, odbije się od ściany koło narożnika, lub też odbije się obok krawężnika i zasłoni antyterrorystom drzwi. Wykonanie 1. Miejscem rzutu są pudła stojące pod ścianą, z lewej strony placu prowadzącego do podwójnych drzwi. Oto to miejsce 2. Granat rzuca się w bardzo prosty sposób: stojąc, celujemy w róg pudła i rzucamy. Jeżeli się lekko odchylimy w prawo to spowoduje, że smoke spadnie głębiej za róg. Ustawienie 3.Skutek jest taki że smoke idealnie zakrywa drzwi, w które bardzo często jest wpatrzony snajper. Efekt [2] Smoke obok respa AT [Kiedy] Po przejściu przed double doors, i po wskoczeniu do pitu [Cel] Zasłonięcie pola widzenia antyterrorystom wracającym z B przez resp. [Opis] By przebiec bezpiecznie przez longa, trzeba się ochronić przed antyterrorystami, którzy osłaniali bombsite B. Będą zapewne rotować przez swój resp, więc należało by go przysłonić, by nie stać się podczas przejścia łatwym fragiem. Wykonanie 1. Respa stosunkowo łatwo jest przysłonić, wybiegając z piasku. By granat dobrze poleciał, należy wycelować lekko w górę i rzucić nim, gdy celownik zbiegnie się z górną krawędzią czerwonego znaku. Rzut 2. Efektem jest przysłonięcie respa CT i stosunkowo bezpieczne przebiegnięcie na BS. Nie jest to jednak idealne rozwiązanie, ponieważ zasłaniamy sobie shorta i nie mamy tak naprawdę podglądu sytuacji wokół miejsca ustawiania bomby. Efekt 3.Większym problemem jest fakt, że takie ulokowanie granatu pozostawia szpary, przez które tak czy inaczej widać przebiegających terrorystów. Dobry snajper może to wykorzystać i zdobyć fraga. Pamiętajmy o tym! [3] Smoke do respa AT [Kiedy] Po przekroczeniu podwójnych drzwi. [Cel] Zasłonięcie pola widzenia antyterrorystom rotującym z B przez respa. [Opis] Ten rzut jest świetny, bo prawidłowo wykonany nie pozostawia żadnych prześwitów i nie ogranicza pola widzenia terrorystom. Jest jednak trudnym rzutem do wykonania więc wymaga treningu. Wykonanie 1. Wychodząc z podwójnych drzwi, zobaczycie wysoki budynek. granat dymny musimy rzucić tak, by odbił się od jego ściany. Celujemy w lewy górny róg prawego okna ze środkowego rzędu. 2. Zawczasu należy wyciągnąć zawleczkę, przytrzymując klawisz myszy. Sam rzut jest dość trudny, bo trzeba go wykonać w biegu, mijając róg i celując w okno, a w chwili wypuszczenia granatu należy jeszcze podskoczyć. Fiolet- miejsce w które musimy przymierzyć celownikiem 3. Efektem jest granat dymny umieszczony dokładnie w wyjściu z respa antyterrorystów. Nie ma prześwitów ale i nic nie osłania nas przed ogniem z shorta - dobrze jest rzucić tam flasha, zanim wyjdziemy zza rogu. Efekt Dust II - short [1] Smoke na skrzynkę [Kiedy] Początek rundy, w przypadku szturmu na A przez shorta. [Cel] Zasłonięcie pola widzenia, najczęściej snajperom, za bramą na midzie, bezpieczne przejście shortem. [Opis] Prześwit w drzwiach na środku mapy wystarcza, by całkiem skutecznie zabezpieczyć przejście shortem. Rzucenie granatu na skrzynkę przed bramą jest o tyle kluczowe, że każda inna jego pozycja sprawia, iż jesteśmy narażeni na ostrzał przez prześwity w naszej zasłonie. Wykonanie 1. By rzucić granat dymny na skrzynię, należy ustawić się w ten sposób, aby nasz celownik był na samym początku cienia lampy. Ustawienie 2. Następnie unosimy nasz celownik ku górze i celujemy ponad najdłuższy pręt który wystaje i rzucamy. Ustawienie 3. Prawidłowo rzucony granat wyląduje na skrzynce przy drzwiach, dając osłonę wszystkim przebiegającym przez shorta, i przeciwnik nie będzie wiedział ile dokładnie nas przebiegło. Efekt Dust II - środek [1] Smoke do respa AT [Kiedy] Gdy chcemy wejść środkiem na B. [Cel] Bezpieczne wejście na środek mapy, koło respa CT [Opis] Bezpieczne pokonanie drzwi na midzie wydaje się karkołomne, tak naprawdę jednak da się to zrobić za użyciem jednego smoka, który całkowicie odetnie antyterrorystów z respa AT. Wykonanie 1. Granat rzucamy, stojąc w rogu między skrzynią na midzie a ścianą. 2. By odciąć respawn antyterrorystów, trzeba wycelować w okno jak na screenie, stojąc za skrzynką i rzucić. Ustawienie 3. tak rzucony smoke wpadnie idealnie w środek wejścia z respawnu antyterrorystów, spowalniając kryjących się tam wrogów i sołaniając tym samym plecy. Efekt Dust II - Górny tunel [1] Smoke na wyjście z tunelu [Kiedy] Gdy wchodzimy na B. [Cel] Przysłonięcie części wyjścia z trupa. [Opis] Wejście na B jest trudne z tego względu, że to wąski korytarz, z którego wydostajemy się na szeroki plac bez osłon, gdzie jesteśmy bardzo łatwym celem. Należy więc przesłonić część wylotu, zasłaniając wyjście wrogom, którzy celują w to miejsce z dziur, bs'a i drzwi. Wykonanie 1. Granat rzucamy tuż przed minięciem wyłożonej mozaiką kolumny, celując w połowie wysokości szarej ściany. Staramy się go rzucić jak najbliżej prawej krawędzi przejścia prowadzącego do B. 2. Prawidłowo rzucony smoke powinien upaść za linią skrzynek dając nam tym samym miejsce, by np. wskoczyć na nie i wyczyścić teren. Jeśli granat za szybko rzucicie, odbije się od prawej krawędzi wyjścia i rozbije się w progu, ograniczając wam pole widzenia. Radzę trenować! Trajektoria lotu smoka 3. Granat ten jest o tyle przydatny, że zasłania wylot z tunelu i pozwala bezpieczniej rozproszyć się w poszukiwaniu wrogów lub osłon. Efekt Czy wiesz, że...? M4A1-S została wyprodukowana w USA? Część druga ze smokami po stronie CT pojawi się za jakiś czas Jeżeli poradnik ci się spodobał i chciałbyś więcej takich poradników, nie zapomnij o zostawieniu punktu reputacji By:Umciaak * 27.12.15 Zakaz kopiowania! Edytowane 29 Grudnia 2015 przez Umciaak * 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melanjy 242 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Jest tak czytelny, że nie będę mieć problemu z nauką ^^ \+\ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umciaak * 1 502 Opublikowano 15 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.