Niskii 1 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) 1. Nick: ภเรкเ ツ ฬคгเคt ツ [คฬק] 2. Imię: Piotr 3. Wiek: 24 4. Znajomość Sourcebans (1-10): Znakomita miałem na swoich serwerach i wiem jak sie tym obsługiwać 9/10 5. Sprawny i działający mikrofon**: Owszem 6. Składka (tak/nie): Tak 7. Link do swojego GameMe**: http://classicffa.gameme.com/playerinfo/309911 8. Parę słów o sobie **: Witam jestem Piotr urodziłem się na Dolnym Śląsku w miesteczku o nazwie Karpacz mam 24 lata z wykształcenia jestem mechanikiem samochodowym lubie zwiedzać świat i grzebać przy silnikach i maszynach napędowych miałem kiedyś serwerownie cs 1.6 i CS:GO również miałem serwer 520 slotowy teamspeak3 i dobrze znam sie na ts3 jestem singlem i już nie moge sie doczekać kiedy znajde 2 strone swojego serca . Mam bogaty język umiem utrzymać kulture osobistą i umiem prowadzić inteligentne konwersacje (Nie żebym sie tam jakoś szczycił ) . Jestem człowiekiem z tych radosnych ale potrafie też siedzieć jak cicha mysz a czasami rozedrzeć się w głos mówią na mnie Niski ponieważ mam 173cm a 24 lata a przydomek wariat dlatego że jestem nienormalny . Myśle że tyle wystarczy 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Ostatnio było bardzo dużo ludzi w nocy grałem sobie i był koleś z aimem nic nie dało sie zrobić i wszystko wychodzili po czym jak czit wyszedł wchodzili i tak na okrągło do rana . Chciałbym zapobiec takim sytuacją mam czas i chęci do rozwijania serwera i łapania czitów i oczywiście jestem chętny do wspólnej współpracy . 10. Steam_ID: STEAM_0:1:120637959 11. Ile czasu możesz poświecić na serwerze: 3 - 4 h dziennie - nocne dni 12. W jakich godzinach grasz? (Dni robocze, weekendy): Codziennie 13. Staż w Counter-Strike Global Offensive: 4 Lata (obecnie 1048 h) 14. Czy posiadałeś już admina? (nie podajemy linków): Tak miałem swój serwer i te sprawy POZDRAWIAM Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Pride Czerwony kolor tylko dla administracji Odnośnik do komentarza