Skocz do zawartości

[ODRZUCONE][Podanie] wrg

wrg

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick: wrg

2. Imię: Paweł

3. Wiek: 22

4. Twój Gametrack (Link): http://www.gametracker.com/player/w/31.186.82.184:27691/

5. Twój Banid (Link/-): http://banid.pl/sprawdz?sid=0:0:28746973

6. Mikrofon (Tak/Nie): tak

7. Składka (Tak/Nie): tak

8. Znajomość AMX (Brak/Dost./Bdb./Wzor./Wzor.+)*: bdb

9. Staż oraz doświadczenie w grze Counter-Strike 1.6: w 1.6 gram od 2008 roku, doświadczenie - parę adminów na jakiś serwerach, swoje serwery prywatne do mixów, gra w różnych turniejach forumowych, jak i esl, ap, cybersport

10. W jakich godzinach najczęściej grasz?: często jestem w porannych godzinach i popołudniowych, wieczorem w tygodniu, w weekendy raczej tylko do 15/16

11. Ile czasu możesz poświęcić na serwerze?: kilka godzin dziennie to na pewno, jestem studentem, mam dużo czasu

12. Opisz Siebie oraz napisz czemu akurat Ty masz zostać adminem: nie będę wypisywał jaki to ja nie jestem, że jestem taki i owaki, że weźcie mnie, bo jestem odpowiednią osobą na to stanowisko, składam to podanie, bo i tak gram na tym serwerze, mam duży staż w kantera i to nie tylko gram w 1.6, bo w cs:go od 2012 roku, nie szkoda mi tych paru groszy, żeby was wesprzeć, a przy okazji o jakiś porządek zadbam na serwerze, bo już kilka razy kiedyś tam miałem admina, wiem z czym to się je

co do banów na banidzie, mogę wszystko wyjaśnić, na teamspeaku, czy tutaj, jak ktoś będzie chciał, historie długie, niektóre trochę przez własną głupotę, ale nie będę ściemniał, więc to tyle, komentujcie, jak będzie podanko na nie, to trudno, będę sobie pykał bez admina

Podanie napisane identycznie jak poprzednie :/

Powiem tak dla mnie jesteś odpalony, a to że tu Ci nikt nie udowodnił tego to dlatego że się kryjesz żeby uzyskać admina i na luziku później czitować.

Bywa za mało na serwerze po 1

Masz brudna historię i nie ma tutaj tłumaczenia, bo jest to 6 aktywnych stary! po 2