TheGumiS 237 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) Witajcie, przywoływacze.W Patchu 6.3, tym w którym nareszcie zmieniamy Smoka i dajemy zabójcom nową zabawkę, podobnie jak dwa wcześniejsze patche, może być uznany ostatni rozdział naszej przedsezonowej trylogii. Patch 6.3 wprowadza wiele zmian w wielkiej ilości bohaterów, przedmiotów a także został dodany nowy przedmiot Mroczne Ostrze Draktharru. Mroczne Ostrze Draktharru: Składa się z Ząbkowany Sztylet + K.W. Miecz + 850 szt. złota Koszt 3250 szt. złota Obrażenia fizyczne ( AD ) 75 pkt. Dodatkowa Prędkość Ruchu 5% Bierne +10 pkt. przebicia pancerza Bierne Podstawowe ataki przeciw wrogim bohaterom nakładają Zmrok (120 sek. odnowienia) Zmrok Po 2 sekundach Zmrok zadaje obrażenia fizyczne w wysokości 90 pkt. + 25% brakującego zdrowia celu. Jeżeli zabijesz cel lub uzyskasz asystę, zanim Zmrok wybuchnie, efekt odnawia się natychmiast. Bohaterowie, którzy mogą Cię zainteresować: Zmieniono przywracanie energii z jej umiejętności Q ( Znak Zabójcy ) - z 20/25/30/35/40 na 40 pkt. na każdym poziomie. Zmieniono Szybkość Doskoku z jej R ( Taniec Cienia ) z 1600 na 2000. Usunięto Kocią Konsekwencję: Nie ląduje już tuż przed celem. Zmieniono czas rzucenia umiejętności E ( Rzut Bolą ) z 0,25 sek na 0,125 sek.* Rzut Bolą zaczyna działać za Rengarem, jeżeli użyje go podczas skoku.* Dodano skalowanie leczenia z umiejętności W ( Okrzyk Bojowy ), od dziś skaluje się dodatkowo z 0,2 pkt. obrażeń od ataku Dodano "Jak Tajfun" biernie sprawia, że co trzeci atak trafi krytycznie za 25/37,5/50/62,5/75% dodatkowych obrażen krytycznych dla tego ataku. Czas odnowienia umiejętności E ( Zuchwała Szarża ) został zmieniony z 14/13/12/11/10 sek. na 12 sek. na każdym poziomie. Nowy wybór Bohaterów Zamiar wyboru nie jest już ujawniany drużynie przeciwnej, gdy przyjdzie wasza kolej na wybór. Wrócono do sytuacji przed rozpoczęciem sezonu 2016, darmowi bohaterowie nie są już dostępni w meczach rankingowych. Nadchodzące Skórki:Łamaczka Serc Orianna Kochana Sona Zapraszam do przeczytania całego patchu 6.3 na głównej stronie League of Legends ! Informacje i Grafika zaciągnięte z http://eune.leagueoflegends.com/en/news/game-updates/patch/patch-63-notes Edytowane 10 Lutego 2016 przez TheGumiS 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omega* 2 077 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) Jako iż nie chce zakładać nowego tematu dodam kilka informacji. SMOK Drugi Smok daje teraz palenie wież. Czwarty Smok zwiększa obronę przeciw wieżom. Usiądźcie wygodnie. Pora na kontekst. Na początek pomówmy o stanie Smoka. Jesteśmy zadowoleni z tego, że kumulowanie Aspektu oferuje wyjątkową wartość strategiczną, która nie istnieje nigdzie indziej, dzięki czemu drużyny mają alternatywne drogi do odniesienia sukcesu, które nie sprowadzają się do „jak najlepiej walcz z bohaterami” lub „jak najlepiej niszcz wieże”. Pod tym względem Smok odniósł duży sukces, nawet jeżeli wiele meczów kończyło się, zanim zdobyto Aspekt. To powiedziawszy, droga do tego momentu nie jest tak satysfakcjonująca, jak byśmy chcieli. Mimo że drugi i czwarty ładunek Smoka zawsze były sporo warte, ponieważ odblokowują dwa najbardziej pożądane wzmocnienia (prędkość ruchu dla całej drużyny oraz zagrożenie ze względu na piąty ładunek), wielu osobom nie chce się go zabijać. Dodajcie do tego większą wartość samotnego nacierania i niszczenia wież w 2016 i okazuje się, że wiele Smoków nie zostaje uśmierconych. Kombinowaliśmy przez jakiś czas nad potencjalnymi rozwiązaniami i oto, do czego doszliśmy: Nie jest konieczne, aby każdy ładunek Smoka był tak potężny, że walka o niego jest konieczna. Taka sytuacja powoduje, że każde wzmocnienie Smoka gwarantuje, że zdobędziecie następne, przez co gra skupia się trochę za bardzo na starciach we wczesnej fazie gry. To powiedziawszy, każdy Smok powinien zapewniać przewagę, która ma znaczenie – jako przeciwnicy powinniście podejmować decyzję o poddaniu ładunku Smoka na zasadzie „zrobimy coś równie wartościowego” zamiast „wzmocnienie jest tak słabe, że nam się nie chce”. I to doprowadza nas do dzisiaj. Te zmiany mają na celu znalezienie złotego środka, aby ładunki Smoka były pożądane, ale niekonieczne do zdobycia. Dodając wzmocnieniom więcej wartości strategicznej (spójrzmy prawdzie w oczy – „każdy jest mini-Alistarem” jest znacznie fajniejsze niż „o rany, zadaję więcej obrażeń stworom”), chcemy sprawić, aby gracze, którzy uważają Smoka za drogę do zwycięstwa, czuli się lepiej. SMOCZY GNIEW (2. ŁADUNEK) +15% obrażeń przeciw wieżom i budynkom ⇒ Twoje podstawowe ataki podpalają wieże, zadając 10-180 pkt. obrażeń przez 2 sekundy. SMOCZA DOMINACJA (4. ŁADUNEK) +15% obrażeń przeciw potworom i stworom ⇒ Otrzymujesz 20% mniej obrażeń od wież Ładowane zaklęcia Powrót nie przerywa już niektórych ładowanych umiejętności. To naprawdę dziwaczna, ukryta mechanika, która działa tylko z niektórymi umiejętnościami, więc się nie zdziwcie, jeżeli o niej nie słyszeliście. Chcemy, aby opanowanie tych umiejętności (i przy okazji bohaterów) sprowadzało się do trafiania nimi, a nie oszukiwania systemu przez przerywanie ich Powrotem. Następujące umiejętności nie są już przerywane przez Powrót lub Teleportację Varus ~ Q – Przebijająca Strzała Vi ~ Q – Niszczyciel Skarbca Xearth ~ Q – Arkanopuls Poprzedni patch 6.2 -> http://eune.leagueoflegends.com/pl/news/game-updates/patch/opis-patcha-62 Edytowane 10 Lutego 2016 przez Omєga * 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Ryze otrzymuje kolejne wzmocnienia, redukcja czasu oczekiwania na ultimate, nic tylko gwałcić nim środkową aleję i górną... Dobra robota Panowie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Omega* 2 077 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 (edytowane) Ryze otrzymuje kolejne wzmocnienia, redukcja czasu oczekiwania na ultimate, nic tylko gwałcić nim środkową aleję i górną... Dobra robota Panowie Jak dla mnie ryze to i tak była nawet w 6.2 op postać tylko była ona zapomniana. Riot daje kolejne buffy więc myślę ze będzie pogrom Z tym ulti to dało sie przeżyć Pewnie i tak nikt banować nie będzie tej postaci więc chyba wiem czym wyjde do golda Na tych brązach / silverach / goldach ryze nie jest grany z tego co zauważyłem. Czemu? Nie wiem. Jak dla mnie postać prosta Edytowane 10 Lutego 2016 przez Omєga * 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Jak dla mnie ryze to i tak była nawet w 6.2 op postać tylko była ona zapomniana. Riot daje kolejne buffy więc myślę ze będzie pogrom Z tym ulti to dało sie przeżyć Pewnie i tak nikt banować nie będzie tej postaci więc chyba wiem czym wyjde do golda Ryze był i jest OP od momentu gdy RIOT go wydał, tyle że teraz RIOT naprawdę przesadził z tą postacią. Jeśli ktoś potrafi "wypozycjonować" się w team fight jako Ryze, to można powiedzieć, że ugra całą walkę drużynową, cholera on jak Cię złapię w klatkę, to gorzej niż Morgana, bo z miejsca dostajesz 7 skill'ów w przeciągu 5 sekund od samego Ryze'a. Jako ta postać mam duże, a nawet bardzo duże doświadczenie, nie dość, że twardy, spamming skill'ami konkretny + jeszcze olbrzymie obrażenia i skalowanie obrażeń z many, nie wiem co za cudotwórca wymyślił tą postać, ale grubo przesadził, a wieści na samo to, że dostaje buffa w postaci zmniejszenia CDR na jego ulti, które robi mu wszystko, jest po prostu zabawne xD. Ryza rzadko kiedy widziałem żeby banowali, a się dziwię, bo postać bardzo prosta, co więcej od momentu, gdy zbuduje katalizator i łezkę bogini oraz wbije 6 lvl, to staje się maszyną do farmienia creep'ów, że nie wspomnę co się dzieje jak blue buffa dostanie... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier 443 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 To fakt Ryze był i jest Op ale po za buffem na ulti dostał też nerfa na pasywke. Teraz trwa ona tylko 5 zaklęć czyli trochę słabo :C Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheGumiS 237 Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 Nie dodałem wzmianki o Ryze ,ponieważ w 6.2 był przykokszony ale znerfiona pasywka niestety go odrzuciła :/ Jak dla mnie Xin się bardzo ciekawy zrobił aż chyba zacznę nim grać w Jungli xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.