Omega* 2 077 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 (edytowane) Pamiętacie mój temat o " Góra Targon "? Mam nadzieje że tak ponieważ dziś będzie coś " więcej " o niej. Oczywiście wszystko z oficjalnej strony league of legends PO RUMTUMTUMMERS JEST TO NUMER #1. Jutro pojawi się #2 Góra Targon to jedno z najsłynniejszych miejsc w Runeterze – ma silne powiązania z bohaterami League i potencjał na wspaniałe historie. Prowadzący League Community Podcast niedawno usiedli z zespołem Budowniczych Riot, aby się dowiedzieć, jak tworzą podstawy do tych historii oraz tego, jak historie bohaterów, opisy frakcji oraz grafiki pozwalają na tworzenie bardziej szczegółowych światów. Nie lubicie podcastów? Nie martwcie się – wybraliśmy najważniejsze informacje i spisaliśmy wszystko poniżej. O co chodzi z Górą Targon i dlaczego odwiedzamy ją właśnie teraz? Ant Reynolds, główny scenarzysta Budowniczych: Targon jest jednym z tych miejsc, które dają nam wiele szans na opowiedzenie ciekawych historii. Pochodzą stamtąd lubiane przez wszystkich postacie i wiążą się z nim wspaniałe opowieści, ale nigdy się w to nie zagłębialiśmy. Jest to dla nas pusta karta. Dostaliśmy szansę na stworzenie czegoś naprawdę wyjątkowego. Graham McNeill, starszy scenarzysta: Góra Targon jest odpowiednikiem Mount Everest w Runeterze. To miejsce pielgrzymek w tym świecie. Każdy, kto się tam udaje, słyszy zew góry. Czuje, że musi odbyć tę podróż. A gdy wreszcie dotrze na miejsce – co samo w sobie jest niebezpieczną wędrówką na wiele miesięcy lub lat – wyczuwa, że to dopiero początek. Mimo że wędrował przez lata i poświęcił wszystko, co miał, aby tylko tam dotrzeć, był to tylko wstęp do wspinaczki. Reynolds: Eric Canete, jeden z grafików w zespole Budowniczych, przygotowywał grafiki koncepcyjne przyglądając się bohaterom z Targonu i tworzył ich inne wersje. Niektóre z jego prac były doprawdy niesamowite. Zdawały się być o wiele bardziej niebiańskie. Patrząc na nie, można było odnieść wrażenie, że pochodzą z mitów. Łatwo było wyobrazić sobie kogoś obserwującego nocne niebo, widzącego różne konstelacje oraz ruchy ciał niebieskich – można sobie wyobrazić, że tworzy takie mity. Co czyni Górę Targon ciekawą z punktu opowiadania historii? Reynolds: Jedna z rzeczy, którą lubimy, była zawarta we wcześniejszej historii – moc Lunari oraz Solari. To moce Leony i Diany – jedna reprezentuje słońce, a druga księżyc. Zadaliśmy sobie pytanie: „A co by było, gdyby było coś więcej niż tylko ta dwójka?”. Istnieje wiele różnych ciał niebieskich – co by było, gdyby każde z nich miało swojego awatara na Runeterze? Co by to oznaczało? McNeill: Przyglądając się istniejącym historiom bohaterów (jak Diana, Leona i Pantheon), zadaliśmy sobie wiele pytań. Skąd pochodzi ich moc? Czym jest? Jak ją zdobyli? Czemu oni? Te pytania dały nam dużo pomysłów na potencjalne historie oraz grafikom na ciekawe obrazy, a te dwie rzeczy razem dały nam naprawdę ciekawe możliwości. Jak zespół Budowniczych podchodzi do aktualizacji znanych miejsc i istniejących historii? Reynolds: Do takich rzeczy zawsze podchodzimy z szacunkiem dla istniejącego materiału. Nie zmieniamy nic, żeby tylko coś zmienić, ale tworzymy na podstawie tego, co już mamy – pogłębiamy historie i postacie. Gracze już uwielbiają bohaterów League, ale co możemy zrobić, żeby uwielbiali ich jeszcze bardziej? McNeill: Wszystko, co robimy, ma być ewolucją, a nie rewolucją. Podchodzimy do tego na zasadzie „Co jest esencją tej cywilizacji lub postaci, z czego się składa?”, a następnie można poszukać sposobów na wzmocnienie tego oraz dodanie głębi i realizmu. Chcemy, aby do tych miejsc i postaci można było odnieść się w jakiś sposób, a także umożliwić tworzenie dalszych historii. Jeżeli piszesz coś o konkretnym bohaterze i potem nie chcesz nim zagrać, to robisz coś nie tak. Reynolds: Kochamy ten świat i postacie. Gdyby tak nie było, to nie powinniśmy o nich pisać. Zawsze widać, gdy ktoś lubi to, o czym pisze. Jeżeli nie przepadają za daną postacią lub miejscem, to historie nie brzmią dobrze. Musimy uwielbiać te postacie i miejsca, zanim zaczniemy o nich pisać. McNeill: Podczas pisania nowych wersji historii spotykamy się z osobami, które zaprojektowały postacie, aby lepiej poznać oryginalną tematykę i upewnić się, że nie skierujemy postaci na tory, których nie planowali oryginalni projektanci lub takie, które są przeciwne temu, jak fani i gracze postrzegają postać. Reynolds: Zaczęliśmy chodzić po biurze i pytać się: „Okej, kto jest fanem Pantheona?”. Potem pokazujemy im różne rzeczy i przyglądamy się reakcji, gdy zadajemy pytania: „Hej, co o tym sądzisz, podoba ci się?” itd. Uważam, że to świetny sposób na sprawdzenie, czy zmierzamy w dobrą stronę. Każdy z tych elementów ma sprawić, że osoba lubiąca tę postać powie: „Tak, to mój Pantheon, jest świetny”, a inna, która nią nie gra, stwierdzi: „Ta postać jest tak fajna, że chcę nią teraz zagrać”. McNeill: Jeżeli piszesz coś o konkretnym bohaterze i potem nie chcesz nim zagrać, to robisz coś nie tak. offical: http://eune.leagueoflegends.com/pl/news/riot-games/editorial/o-gorze-targon-z-zespolem-budowniczych Edytowane 3 Marca 2016 przez Omєga * 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.