Omega* 2 077 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 W skrócie: Kluby są społecznościowymi grupami, które tworzą, organizują i kontrolują gracze. Pomysł polega na tym, abyście mogli powiększać liczbę dostępnych w danym momencie znajomych, dzięki czemu będziecie mogli udać się na Rift z właściwymi kompanami w każdej grze. W listopadzie ogłosiliśmy, że jednym z elementów aktualizacji sezonu 2016 będą kluby. Dzięki klubom, które stworzycie i do których dołączycie, możecie organizować trwałe grupy czatowe. Unikalne tagi (w grze i poza nią) pozwolą wam chwalić się waszymi współdzielonymi upodobaniami w kliencie. Kiedy stworzycie klub lub do jednego dołączycie, wejdziecie do trwałego pokoju czatowego, który pozostanie aktywny, nawet kiedy nie będziecie zalogowani. Pozwoli to wam na otaczanie się graczami League myślącymi podobnie do was i tworzenie gier ze znajomymi, których chcecie mieć w swoim zespole. Kluby znajdziecie w zakładce społecznościowej, tam gdzie znajdował się przycisk pokojów czatowych (jeśli nie jesteście pewni, gdzie dokładnie, poniżej mamy dla was wygodny obrazek). Jeśli chcecie stworzyć klub, to na początek możecie zaprosić do 49 znajomych (prawdopodobnie zwiększymy ten limit, ale na razie jesteśmy ostrożni, bo trwałe czaty lubią stawać się dosyć toporne przy zbyt dużej liczbie użytkowników). Będziecie mieli dostęp do narzędzi służących do moderacji klubu oraz zarządzania jego składem (mianowanie oficerów i tym podobne). Dla kogo będzie miejsce w klubie? Cóż, to zależy tylko od was. Od fanów e-sportu do graczy uczelnianych, kluby mogą być scentralizowane praktycznie na wszystkim. Co więcej, będąc na polu bitwy, możecie reprezentować swoje kluby za pomocą tagów, które będą dodane do waszej nazwy przywoływacza. Jako że należeć będzie można do więcej niż jednego klubu w danym momencie, zapewnimy wam możliwość wyboru znacznika klubu, który będzie widoczny w waszych grach. Ostatnią rzeczą, o której chcemy tutaj wspomnieć, jest unikalność nazw klubów i tagów. Możecie stworzyć tylko jeden klub o danej nazwie lub tagu, a ponadto kilka nazw i tagów będzie zarezerwowanych (dla przykładu używanie tagu [RIOT] albo [#$%^] raczej się nie powiedzie). To zdecydowanie nie jest koniec tematu klubów. Na razie tylko je wprowadzamy i stanowi to swego rodzaju podwaliny pod zaktualizowane i ulepszone funkcje społecznościowe w League. Niektóre aspekty wizualne wciąż wymagają dopracowania, ale uważamy, że chcecie dorwać się do klubów już teraz, a wszelkie niedogodności możemy usprawniać na przestrzeni kilku najbliższych patchów. Na pewno będziemy też czekali na odzew od was w temacie klubów - jak się wam z nich korzysta i co chcielibyście zobaczyć w przyszłości. A więc do zobaczenia na polu bitwy - już z tagami! offical leagueoflegends Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł. 3 324 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.