Fafor 2 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Nick:FaforLink do SS: nie dostałem ssWycinek z konsoli(bez IP)*: [K&SG] Nie uzywaj tego przycisku bo zostaniesz ukarany! [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zbanowany przez Admina: #1[RESET 29.02][Call Of Duty 350 LvL]Cs-Classic.pl[Nocny Exp] [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.cs-classic.pl [AMXBans] Powod: '[KSG] ML_NOTFOUND: KSG_CHEATKEY_DTCTD' [AMXBans] Dlugosc bana: '2 godzin' [AMXBans] Twoj SteamID: 'STEAM_2:0:872 Serwer: #1[RESET 29.02][Call Of Duty 350 LvL]Cs-Classic.pl[Nocny Exp] (de_trust)Link do bana: http://amxbans.cs-classic.pl/ban_list.php?bid=64253 może mi ktoś wytłumaczyć o co tu chodzi?? gram na tym serwie już od około 2 miesięcy i nigdy czegoś takiego nie widziałem, nie zmieniałem nic w ustawieniach, mam ustawienia fabryczne w cs, zalogowalem się teraz do gry i nawet nie zdążyłem wybrac drużyny a już dostalem takiego bana. Może mi ktoś wytłumaczyć za co jest ten ban?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz2pa 321 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 (edytowane) Nie nacisnąłeś rządnego przycisku F1 do F12 albo prt scr albo srroll lock albo pause? Chodzi o ten cały pasek na samej górze Edit Polaczekkkkk to samo ip i ten sam nick w jednym czasie na serwie? Edytowane 21 Marca 2016 przez ORION Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...