Jump to content

Dzieci Wojny


SzaliczeQ
 Share

Recommended Posts

Mam propozycje ponieważ większość ct kupuje sobie nieskończoność amunicji i włącza dzieci wojny i zaszyją sie w jakimś małym pokoju i strzelają z negeva cały czas i wtedy ta zabawa nie ma sensu. Moją propozycją jest gdy ct kupi napoczątku rundy nieskończonośc amunicji i gdy da Dzieci wojny automatycznie powinno odbierać mu nieskończoność ammunicji wtedy ta zabawa miała by sens.

 

Pozdrawiam SzaliczeQ

Edited by SzaliczeQ
Link to comment
Share on other sites

Zgodnie z regulaminem zabawy jest zakaz unikania walki, powinniśmy w tym temacie zdefiniować co to w ogóle jest.

 

Według mnie powinno być tak, że jak ktoś się zaszyje i ma nieskończoność ammo to powinien po jakimś czasie wyjść, ponieważ wiadome jest, że więźniowie zauważą, że jest to pewna śmierć, więc według mnie to strażnik w tym momencie unika walki (ciągle kampi w tym samym miejscu).

 

np. umówmy się, że jak zostaje 2 lub mniej więźniow na 1 CT to strażnik musi wyjść ze swojej kampy.

 

Co o tym myślicie? Chciałbym uniknąć odbierania 'nieskończoności' ammo z powodu takiego, że strażnik za to zapłacił.

Edited by OG droso
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Dobry pomysł wg mnie strażnicy powinni przetrwać pierwszą fale więźniów w jakiejś miejscowce, a potem rozbiegac się po mapie i walczyc z więźniami.

Link to comment
Share on other sites

Ta opcja brzmi jak całkiem ciekawy plan! :) Bo strasznie wkurzające było, jak 2 CT się skampiło gdzieś nad drabinką, mieli po negevie i nieskończone ammo :V Jak będą musieli wyjść, to już im tak łatwo nie będzie.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site you agree to Privacy Policy