Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Nazwa pluginu: Ruletka dla VIP pod serwer CODOpis pluginu: Jest to plugin, który oferuje ruletkę dla VIP'a gdzie można zdobyć różne dodatki.Instalacja pluginu: Kompilacja pluginów i InstalacjaCvary: BrakKomendy: /ruletkavipDodatkowe informacje: Można wylosować monety, perk, punkty do statystyk oraz expa. Do poprawnego działania pluginu jest potrzebny ten plugin http://forum.cs-classic.pl/topic/46580-system-monet-bez-hud/Link do pobrania: #include <amxmodx> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS 360 // tutaj zmieniasz czas ruletki native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); new odliczanie[33]; new bool:uzyl[33]; new hp[33]; new int[33]; new sta[33]; new tri[33]; public plugin_init() { register_plugin("Ruletka", "1.0", "CSC"); register_clcmd("say /ruletkavip", "RuletkaVIP"); register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); } public zakoncz(id){ if(!is_user_connected(id)) return; if(odliczanie[id] > 0){ odliczanie[id]--; set_task(1.0, "zakoncz", id); } else { if((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) ColorChat(id, GREEN, "[Cs-Classic] RuletkaVIP: ^x01Vipie! Ruletka juz dla Ciebie jest dostepna!"); uzyl[id] = false; if(task_exists(id)) remove_task(id) } } public PoczatekRundy() { for(new i=1; i<=32; i++) { if(hp[i]){ cod_set_user_bonus_health(i, cod_get_user_health(i, 0, 0)-50); hp[i] = false } if(int[i]){ cod_set_user_bonus_intelligence(i, cod_get_user_intelligence(i, 0, 0)-50); int[i] = false } if(sta[i]){ cod_set_user_bonus_stamina(i, cod_get_user_stamina(i, 0, 0)-50); sta[i] = false } if(tri[i]){ cod_set_user_bonus_trim(i, cod_get_user_trim(i, 0, 0)-50); tri[i] = false } } } public client_disconnect(i) { uzyl[i] = false; odliczanie[i] = 0; if(task_exists(i)) remove_task(i); } public RuletkaVIP(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D)) { ColorChat(id, GREEN, "[Cs-Classic] RuletkaVIP: ^x01Nie masz uprawnien, aby uzywac ruletki.") return PLUGIN_CONTINUE; } if(uzyl[id]){ new odczekanie = CZAS - odliczanie[id]; ColorChat(id, GREEN, "[Cs-Classic] RuletkaVIP: ^x01Ruletka bedzie dostepna za %d sec, czekasz juz %d sec", odliczanie[id]+1, odczekanie) return PLUGIN_HANDLED; } uzyl[id] = true; odliczanie[id] = CZAS; set_task(1.0, "zakoncz", id); new ruletkaVIP = random_num(0, 3); switch(ruletkaVIP) { case 0: { new coinsbonus = random_num(3,30); ColorChat(id, GREEN, "[Cs-Classic] RuletkaVIP:^x01 Wygrales %i monet!", coinsbonus); cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id)+coinsbonus); } case 1: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); new classname[33]; cod_get_perk_name(cod_get_user_perk(id), classname, 32); ColorChat(id, GREEN, "[Cs-Classic] RuletkaVIP:^x01 Wygrales perk o nazwie: %s!", classname); } case 2: { new totek = random_num(0, 3); switch(totek) { case 0: { hp[id] = true; cod_set_user_bonus_health(id, cod_get_user_health(id, 0, 0)+50); ColorChat(id, GREEN, "[Cs-Classic] RuletkaVIP:^x01 Wygrales 50 punktow zdrowia!"); } case 1: { int[id] = true; cod_set_user_bonus_intelligence(id, cod_get_user_intelligence(id, 0, 0)+50); ColorChat(id, GREEN, "[Cs-Classic] RuletkaVIP:^x01 Wygrales 50 punktow inteligencji!"); } case 2: { sta[id] = true; cod_set_user_bonus_stamina(id, cod_get_user_stamina(id, 0, 0)+50); ColorChat(id, GREEN, "[Cs-Classic] RuletkaVIP:^x01 Wygrales 50 punktow wytrzymalosci!"); } case 3: { tri[id] = true; cod_set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+50); ColorChat(id, GREEN, "[Cs-Classic] RuletkaVIP:^x01 Wygrales 50 punktow kondycji!"); } } } case 3: { new bonusxp = random(2)==1?3:20; cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[Cs-Classic] RuletkaVIP:^x01 Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", bonusxp); } } return PLUGIN_CONTINUE; } Autor/Źródło: -_- 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.