Właściciel -_- 11 886 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Właściciel Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Nazwa pluginu: System monet Opis pluginu: Plugin dodaje monety na serwer, które można zdobyć po zabiciu gracza, splantowaniu paki, uratowaniu hostów, itd. W tej wersji usunięto HUD Instalacja pluginu: Kompilacja pluginów i Instalacja Cvary: cod_coins_friendlyfire "0" // 0 - nie dodaje monet za TeamKill (zabicie swojego); 1 - dodaje monety za TeamKill (zabicie swojego) cod_coins_kill "1" // ilosc monet do dodania za zabojstwo cod_coins_kill_vip "2" // ilosc monet do dodania za zabojstwo dla vipa cod_coins_kill_hs "3" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem cod_coins_kill_hs_vip "6" // ilosc monet do dodania za zabojstwo z headshootem dla vipa cod_coins_planted "1" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby cod_coins_planted_vip "2" // ilosc monet do dodania za podlozenie bomby dla vipa cod_coins_defused "1" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby cod_coins_defused_vip "2" // ilosc monet do dodania za rozbrojenie bomby dla vipa cod_coins_rescue_hostage "1" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika cod_coins_rescue_hostage_vip "2" // ilosc monet do dodania za uratowanie zakladnika dla vipa cod_coins_kill_hostage "2" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika cod_coins_kill_hostage_vip "1" // ilosc monet do odjecia za zabicie zakladnika dla vipa cod_coins_minplayers "2" // ilosc graczy od ktorej nastepuje zliczanie monet cod_savetype // korzysta z ustawien głównego CoDa // by wylaczyc wiecej monet dla vipa ustawiamy cvar _vip tak samo jak jego odpowiednik dla zwyklego gracza // by wylaczyc dostawanie monet za dana rzecz ustawiamy odpowiedni cvar na 0 Komendy: Brak Dodatkowe informacje: Flaga VIP: ADMIN_LEVEL_D - "p" Link do pobrania: /* CHANGELOG: * 1.0.0 - pierwsze wydanie * 1.0.1 - naprawa: kopiowanie monet z jednego nicku na drugi * 1.0.2 - dodanie: natywow * 1.0.3 - dodanie: typu zapisu * 1.0.4 - naprawa: dostawanie monet za wpisanie kill w konsoli (Podziekowania dla Szybcioor za wykrycie i dla Goliath za zalatanie :]) * 1.0.5 - dodanie: nowe eventy za ktore zdobywa sie monety * 1.0.6 - dodanie: cvaru - wlacznie/wylaczenie monet za TeamKill * 1.0.7 - naprawa: brak monet za zabicie * 1.0.8 - naprawa: brak monet za uratowanie/zabicie hosta * 1.1.0 - naprawa: zbyt maly rozmiar tablicy - naprawa: problem z pobieraniem cvaru cod_savetype - optymalizacja kodu * 1.1.1 - dodanie: cvaru - ustawia minimalna ilosc graczy na serwerze, od ktorej mozliwe jest zdobywanie monet */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <nvault> #define PLUGIN "System Monet" #define AUTHOR "kisiel96" #define VERSION "1.1.1" #define TASK_SHOW_COINS 666 #define VIP ADMIN_LEVEL_D enum events { kill = 0, kill_hs, defused, planted, rescue_hostage, kill_hostage }; new player_auth[33][64]; new player_coins[33]; new bool:player_vip[33]; new pcvar_coins[events]; new pcvar_coins_vip[events]; new cvar_coins[events]; new cvar_coins_vip[events]; new pcvar_coins_minplayers; new pcvar_coins_ff; new cvar_coins_minplayers; new cvar_coins_ff; new pcvar_savetype; new vault; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_event("DeathMsg", "EnemyKilled", "a"); register_logevent("HostageRescued", 3, "1=triggered", "2=Rescued_A_Hostage"); register_logevent("HostageKilled", 3, "1=triggered", "2=Killed_A_Hostage"); pcvar_coins_ff = register_cvar("cod_coins_friendlyfire", "0"); pcvar_coins[kill] = register_cvar("cod_coins_kill", "1"); pcvar_coins_vip[kill] = register_cvar("cod_coins_kill_vip", "2"); pcvar_coins[kill_hs] = register_cvar("cod_coins_kill_hs", "3"); pcvar_coins_vip[kill_hs] = register_cvar("cod_coins_kill_hs_vip", "6"); pcvar_coins[planted] = register_cvar("cod_coins_planted", "1"); pcvar_coins_vip[planted] = register_cvar("cod_coins_planted_vip", "2"); pcvar_coins[defused] = register_cvar("cod_coins_defused", "1"); pcvar_coins_vip[defused] = register_cvar("cod_coins_defused_vip", "2"); pcvar_coins[rescue_hostage] = register_cvar("cod_coins_rescue_hostage", "1"); pcvar_coins_vip[rescue_hostage] = register_cvar("cod_coins_rescue_hostage_vip", "2"); pcvar_coins[kill_hostage] = register_cvar("cod_coins_kill_hostage", "2"); pcvar_coins_vip[kill_hostage] = register_cvar("cod_coins_kill_hostage_vip", "1"); pcvar_coins_minplayers = register_cvar("cod_coins_minplayers", "2"); pcvar_savetype = get_cvar_num("cod_savetype"); vault = nvault_open("monety"); if(vault == INVALID_HANDLE) set_fail_state("Nie mozna otworzyc pliku"); } public plugin_natives() { register_native("cod_get_user_coins", "GetCoins", 1); register_native("cod_set_user_coins", "SetCoins", 1); } public client_authorized(id) { RemoveCoins(id); switch(pcvar_savetype) { case 1: get_user_name(id, player_auth[id], 63); case 2: get_user_authid(id, player_auth[id], 63); case 3: get_user_ip(id, player_auth[id], 63); } if(get_user_flags(id) & VIP) player_vip[id] = true; else player_vip[id] = false; LoadCoins(id); } public client_connect(id) LoadCoins(id); public client_disconnect(id) { SaveCoins(id); RemoveCoins(id) } public plugin_end() nvault_close(vault); // /-----------\ // // |RESET MONET| // // \-----------/ // public RemoveCoins(id) { player_coins[id] = 0; player_vip[id] = false; } // /--------------\ // // |ZLICZNIE MONET| // // \--------------/ // public EnemyKilled() { cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers); if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers) return; new kid = read_data(1); new vid = read_data(2); new hs = read_data(3); if(kid == vid) return; cvar_coins_ff = get_pcvar_num(pcvar_coins_ff) if(cvar_coins_ff == 0 && get_user_team(kid) == get_user_team(vid)) return; cvar_coins[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill]); cvar_coins_vip[kill] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill]); cvar_coins[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hs]); cvar_coins_vip[kill_hs] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hs]); if(player_vip[kid]) { if(hs) player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill_hs]; else player_coins[kid] += cvar_coins_vip[kill]; } else { if(hs) player_coins[kid] += cvar_coins[kill_hs]; else player_coins[kid] += cvar_coins[kill]; } } public BombPlanted(id) { cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers); if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers) return; cvar_coins[planted] = get_pcvar_num(pcvar_coins[planted]); cvar_coins_vip[planted] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[planted]); if(player_vip[id]) player_coins[id] += cvar_coins_vip[planted]; else player_coins[id] += cvar_coins[planted]; } public BombDefused(id) { cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers); if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers) return; cvar_coins[defused] = get_pcvar_num(pcvar_coins[defused]); cvar_coins_vip[defused] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[defused]); if(player_vip[id]) player_coins[id] += cvar_coins_vip[defused]; else player_coins[id] += cvar_coins[defused]; } public HostageRescued(id) { cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers); if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers) return; new loguser[80], name[32]; read_logargv(0, loguser, 79); parse_loguser(loguser, name, 31); new id = get_user_index(name); cvar_coins[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins[rescue_hostage]); cvar_coins_vip[rescue_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[rescue_hostage]); if(player_vip[id]) player_coins[id] += cvar_coins_vip[rescue_hostage]; else player_coins[id] += cvar_coins[rescue_hostage]; } public HostageKilled(id) { cvar_coins_minplayers = get_pcvar_num(pcvar_coins_minplayers); if(get_playersnum() < cvar_coins_minplayers) return; new loguser[80], name[32]; read_logargv(0, loguser, 79); parse_loguser(loguser, name, 31); new id = get_user_index(name); cvar_coins[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins[kill_hostage]); cvar_coins_vip[kill_hostage] = get_pcvar_num(pcvar_coins_vip[kill_hostage]); if(player_vip[id]) player_coins[id] -= cvar_coins_vip[kill_hostage]; else player_coins[id] -= cvar_coins[kill_hostage]; } // /------\ // // |NATYWY| // // \------/ // public SetCoins(id, wartosc) { player_coins[id] = wartosc } public GetCoins(id) return player_coins[id]; // /------\ // // |NVAULT| // // \------/ // public SaveCoins(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]); formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]); nvault_set(vault, vaultkey, vaultdata); return; } public LoadCoins(id) { new vaultkey[64], vaultdata[256]; formatex(vaultkey, 63, "%s-player_coins", player_auth[id]); formatex(vaultdata, 255, "%d#", player_coins[id]); nvault_get(vault, vaultkey, vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new temp_player_coins[33]; parse(vaultdata, temp_player_coins, 32); player_coins[id] = str_to_num(temp_player_coins); return; } // /-----------------\ // // |ZEBY BYLO LADNIEJ| // // \-----------------/ // public bomb_planted(planter) { BombPlanted(planter); } public bomb_defused(defuser) { BombDefused(defuser); } Autor/Źródło: http://amxx.pl/topic/57303-system-monet/ 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.