Właściciel -_- 11 889 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Właściciel Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Witam, W tym poradniku przedstawię wam jak dodać rozgrzewkę na serwer z modem CoD, tak by w tym czasie nie dalo się wybrać klasy, zdobyć perku, itd Wchodzimy w nasz silnik Cod'a, i w zmiennych dodajemy // ROZGRZEWKA new Odliczanie[33] ; new bool:noze = false; new const muzyka[]= "misc/rozgrzewkacsc/nutacsc.mp3"; new koniecgorzewki = false; Teraz szukamy #define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672 #define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768 #define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832 i dodajemy pod tym to #define SPRAWDZ 3431 Teraz w public plugin_init() dodajemy pod register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin"); register_event("SendAudio", "WygranaCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin"); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); to //ROZGRZEWKA register_event("TextMsg","nozowka","a","2Game_C") register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29") register_event("DeathMsg","death_msg","a") Na końcu dodajemy /////////////////////////////////////////////////////////// ROZGRZEWKA public nozowka(id) { if(!koniecgorzewki) { set_task(1.0, "Start") } } public Start(id) { client_cmd(0,"mp3 play sound/%s", muzyka) switchweapon(id) noze = true Odliczanie[id] = 60; if(task_exists(id + SPRAWDZ)) { remove_task( id + SPRAWDZ ) } set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" ) return PLUGIN_CONTINUE } public Koniec(task_id) { new id = task_id - SPRAWDZ set_hudmessage( 80, 0, 255, -1.0, 0.14, 2, 0.02, 1.0, 0.01 ) show_hudmessage( id, "|=================|^n| Koniec rundy na noze za: %d |^n|=================|", Odliczanie[id] ) Odliczanie[id] -= 1 if(Odliczanie[id] <= 0) { if( task_exists(task_id) ) { remove_task( task_id ) } set_cvar_num("sv_restart", 2); client_print(id, print_chat, "Powodzenia! Zyczymy milej gry, Administracja Cs-Classic.pl"); client_cmd(0, "mp3 stop"); noze = false koniecgorzewki = true } } public switchweapon(id) { if (!noze) return PLUGIN_CONTINUE engclient_cmd(id,"weapon_knife") return PLUGIN_CONTINUE } public death_msg() { if(!noze) return new id = read_data(2) set_task(1.0,"respawn_player",id) } public respawn_player(id) { if(is_user_connected(id)) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) } Teraz blokujemy zdobywanie perków i wybieranie klas Gdy nie mam frakcji: Szukamy public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) i zamieniamy go na public WybierzKlase_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; if(koniecgorzewki) { nowa_klasa_gracza[id] = item; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie mozesz wybrac klasy na rozgrzewce."); return PLUGIN_CONTINUE; } Gdy mamy frakcje, to: Szukamy public WybierzKlase_Handler(id, menu, item) i zamieniamy go na public WybierzKlase_Handler(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select"); if(wybrana_klasa[id] == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id]) return PLUGIN_CONTINUE; switch(item) { case 0: { if(koniecgorzewki) { nowa_klasa_gracza[id] = wybrana_klasa[id]; if(klasa_gracza[id]) client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); else { UstawNowaKlase(id); DajBronie(id); ZastosujAtrybuty(id); } } else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie mozesz wybrac klasy na rozgrzewce."); } case 1: { WybierzKlase(id) } } return PLUGIN_CONTINUE; } a następnie przechodzimy do public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info), przed if(!ilosc_perkow) return PLUGIN_CONTINUE; to if(!koniecgorzewki) return PLUGIN_CONTINUE; Gotowe, oto sposób, który pozwala nam dodać rozgrzewkę, jest to mój ubogi sposób, ale działa 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AgresywnyOgorek 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Hah no ładnie ;d co nie co się bawie w pluginach czasem ale to ładnie ci wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lulok 14 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 No no widzę ładnie, przyda się poradnik dla opiekuna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoNn 29 Opublikowano 2 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Zapisane :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enigmanamoda 0 Opublikowano 26 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2016 Dobra robota, plusik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.