Omega* 2 077 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Witajcie! Nadszedł czas na następny meldunek od zespołu deweloperów w formie kolejnej odsłony „Stanu sezonu”, czyli eksperymentalnego bloga, w którym dzielimy się z wami naszymi przemyśleniami dotyczącymi różnych elementów gry. W poniższych akapitach skupiamy się na tym, jak udały się nasze ostatnie projekty (zmiany przedsezonowe, nowi bohaterowie, aktualizacje) oraz na bieżących problemach. Opiszemy też nasze plany związane z patchem planowanym na środek sezonu. Środkowa część sezonu będzie podobna do przedsezonu (tylko na mniejszą skalę) i przyniesie istotne zmiany, które skupione będą zarówno na bieżących problemach, jak i na sposobnościach otwierających się w dłuższej perspektywie. Pamiętajcie, że nie pojawi się tu nic, co bezpośrednio nie dotyczy gry na SR (czyli np. warsztat hextech, dynamiczna kolejka, rotacyjne tryby gry, itd.). Ten wpis poświęcony jest stricte samej rozgrywce League of Legends na Summoner’s Rift. Andrei “Meddler” van Roon, główny projektant Cały opis znajdziesz w tym temacie: http://eune.leagueoflegends.com/pl/news/game-updates/gameplay/stan-sezonu-zbliza-sie-srodek-sezonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.