Omega* 2 077 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Dodatkowe tryby gry zapewniają unikalne podejście do klasycznej formuły League - od pierwotnego, pełnego klonów Jeden za Wszystkich aż po piaskowe pole walki Wyniesienia. Nadszedł czas na pojawienie się w rotacji kolejnego trybu gry: Ultra Rapid Fire jest dostępne! Ultra Rapid Fire jest pierwszym trybem, w którym poczyniliśmy większe zmiany, więc chcemy omówić naszą filozofię balansowania ich w kolejce rotacyjnych trybów: Naszym celem dla tej kolejki nie jest odtworzenie zaciekłej rywalizacji na Summoner's Rift, więc nie wprowadzamy poważnych zmian. Jednakże w niektórych przypadkach musimy zadziałać: jeżeli jakiś bohater jest w stanie stale ogłuszać swój cel (dosłownie) lub gdy podstawowe założenie trybu sprawia, że jakiś bohater jest niegrywalny. Żeby podać kilka przykładów: Tahm Kench w U.R.F. i Brand w Jeden za Wszystkich mogą stale ogłuszać swój cel, a dla Barda w U.R.F. dzwonki muszą pojawiać się szybciej, aby mógł rywalizować z innymi. full -> http://eune.leagueoflegends.com/pl/news/game-updates/gameplay/kolejka-rotacyjnych-trybow-gry-znow-jest-aktywna-0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Besi523 3 023 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.