ωιncнєѕтєr 1 310 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 MISC: wprowadzono nową karę za samobójstwo lub rozłączenie się gracza. Zamiast braku przychodu na koniec rundy dla tego gracza, żyjący gracz z drużyny przeciwnej będzie otrzymywał tyle pieniędzy, ile trafiłoby na jego konto za zabicie rywala na oficjalnych serwerach Valve głosowanie na kolejną mapę nie będzie zawierało mapy, na której aktualnie trwa mecz zmodyfikowano zachowanie mp_endmatch_votenextmap_keepcurrent (domyślnie 1). Kiedy ustawimy tę komendę na 0, nie będzie można głosować na mapę, na której trwa mecz komenda cl_weapon_debug_show_accuracy 2 wykorzystuje pełne hitboxy graczy naprawiono błąd, który sprawiał, że moneta dziennika nie była dostępna przez interfejs ekwipunku OSX/Linux: wybranie ustawienia „Fullscreen” daje CS:GO wyłączność na ten tryb, a „Windows Fulscreen” nie daje wyłączności Tryb obserwatora: dodano komendę spec_player_by_accountid, która zmienia cel obserwatora na gracza ze SteamID64 wykorzystanym jako argument dodano komendę spec_lock_to_accountid, która, jeśli jest włączona, zablokuje obserwatora na graczu, który ma sprecyzowane SteamID64 Mapy: Cobblestone: – dodano schody do platformy na B, które dają graczom CT dodatkowe opcje obrony – zaktualizowano drzewa tak, aby miały dokładniejszy model kolizji – naprawiono błąd renderowania na otworze w ścianie niedaleko bombsite’u A – naprawiono różne bugi – poprawiono widoczność między underpassem a bombsitem A Mirage: – naprawiono pixelwalk na respie CT – wyeliminowano kilka miejsc na bombsicie A, przez które można było patrzeć – wyeliminowano kilka miejsc w przejściu z shorta na środek, przez które można było patrzeć – naprawiono model kolizji granatów na vanie na B – podczas chodzenia po vanie odtwarzany jest prawidłowy dźwięk – schody w pałacu i apartamenty na B od teraz mają poprawny dźwięk podłoża – naprawiono potencjalny błąd renderowania na otworze w ścianie w pozycji snajpera CT – naprawiono różne bugi Cache: – naprawiono niewielkie błędy Nuke: – dodano drabinę prowadzącą na silos na B – góra bombsite’u B jest tera nieprzezroczysta – dodano stos skrzyń na dworze po stronie CT – niewielkie poprawki w misc clip – w niektórych miejscach poprawiono model kolizji – naprawiono miejsce na spawnie CT, gdzie można było zgubić broń Aktualizacja modelu kolizji: dodano dokładniejszy model kolizji do modeli bombsite’ów używanych na Mirage’u, Inferno i Cache’u dodano dokładniejszy model kolizji dla beczek używanych na bombsicie B na Overpassie Źródło: cybersport.pl 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destroyer 548 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 (edytowane) Aktu na + W końcu będzie coś innego na DM niż DD2 Szkoda tylko ,że nie wprowadzili jeszcze 128 tick+ source engine 2 do obiegu Edytowane 10 Czerwca 2016 przez Destroyer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ωιncнєѕтєr 1 310 Opublikowano 10 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 Szkoda tylko ,że nie wprowadzili jeszcze 128 tick+ source engine 2 do obiegu xD Nie realne :KappaRoss: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umciaak * 1 502 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Automatycznie wygenerowana wiadomość. Temat został zamknięty przez któregoś z moderatorów. Powód: Brak aktywności. Jeżeli się z tym nie zgadzasz zgłoś to Administratorowi z wyższą rangą. Pozdrawiamy Administracja Forum | Cs-Classic.PL | Klasyczna sieć serwerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.