RedMisiek 109 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Witam Ponownie :-) Po dokładnym zapoznaniu sie z regulaminem doszedlem do wniosku ze mam zle ustawienia: D3D 16bit. Zmienilem na opengl 32biy czy tak ma zostac ? czym spowodowany jest zakaz czy chodzi o klatkowanie ? Z gory dzieki za odpowiedzi :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promistrz 598 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 1.2.1 Zabrania się grania na grafice 16'bitowej (Software oraz D3D). Nie mozesz grac na tej grafice bo podobno grajac na takiej grafice nie widac smoke czy cus , graj po prostu na grafice OpenGll 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polaczekkkkkkkkkk 1 807 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Przy 16 bitach widać przez smoke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Destroyer 548 Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 (edytowane) Widzisz więcej przez smoke niż powinieneś, chociaż na 32 bitach i open gl też idzie zrobić by widziec przez smoke Problem z ustawieniami równymi u każdego można załatwic pluginem, lecz z tego co wiem na ns nie wymusisz opengl czy jakoś tak (plugin działa na steam serwerach) lecz jak by się usiadło i pokombinowało to może by dało rade. Edytowane 3 Lipca 2016 przez Destroyer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedMisiek 109 Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 ok rozumiem dzieki. wlasnie do tego punktu regulaminu nawiazywalem swoj temat.teraz wiem czemu czasami bardziej doswiadczeni gracze mowili ze mnie klatkuje. teraz zostawiam na stale opengl+32bit mam nadzieje ze nie zmieni mi to jakosci grania. a nie chce sobie ulatwiac i widziec przez smoke jak uczciwie to uczciwie dlatego nie rozumiem tych co sie odpalaja zadna to przyjemnmosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi