Umciaak * 1 502 Opublikowano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2016 (edytowane) Cześć, pewnie każdy z was próbował gry z awp, nie każdemu pewnie to wychodziło, ale mam dla was parę tricków, które na pewno pomogą wam zostać snajperami wyborowymi :D Po pierwsze Sensitivity Każdy myśli pewnie, że jak ustawimy sobie sensitivity jak nam wygodnie, gra stanie się przyjemniejsza. Otóż jest to najczęstszy bład missów z AWP. Należy ustawić dpi + sens w grze, abyśmy ruchem myszki wykonywali obrót 180 stopni. Po drugie Trzęsienie celownika Każdy gracz, robi config tzw. pod siebie, snajperzy czyt. KennyS, JW itp. mają w swoich confingach zmienione wartości 4 komendy, przez które celownik w AWP może trząść się nam bardziej, albo mniej. KOMENDY cl_bobamt_lat 0.1 maksymalna wartość wynosi 2.0 cl_bobamt_vert 0.1 maksymalna wartość wynosi 2.0 cl_bob_lower_amt 5.0 maksymalna wartość wynosi 30.0 cl_bobcycle 0.98 maksymalna wartość wynosi 2.0 Po trzecie No scope'y Co to w ogóle jest? Noscope to jest strzał z karabinu snajperskiego bez użycia lunety. Częstym błędem miss'a jest po prostu strzał w ruchu, jest to najczęściej do zrobienia scouta, ponieważ scout ma większą celność od AWP jeżeli strzelamy z noscopa. Zwróćcie uwagę jeżeli będziecie grać scoutem, że prawie każdy pocisk bez scoupa leci w miejsce poprzedniego. Co ciekawe, łatwiej z noscopa jest nam trafić z lewej ręki niż z prawej (bynajmniej ja tak mam XD). Po czwarte movment To jest chyba najważniejsze, jeśli nie znamy mapy, nie umiemy się po niej poruszać, trzeba wyjść z założenia, że będziemy bardzo słabymi snajperami, chociaż nie wiem jakbyście się starali. Grając z AWP trzeba logicznie myśleć, skąd nam może wyjść przeciwnik, ilu może ich wyjść i ilu jesteśmy w stanie zabić, nie pikować bez sensu pozycji w których może być też snajper, powinien on nas pierwszy zobaczyć i zabić. Po piąte reaction Reakcja na ruch, kolejny bardzo ważny punkt bycia snajperem. Najlepiej jest to po prostu ćwiczyć na mapach jak np. TA Jest to świetny trening dla naszej pamięci mięśniowej jak i również na reakcje (chodzi mi głownie o to, w jak szybkim czasie jesteśmy w stanie strzelić (jak na tej mapie, w czerwony ptk.) Inhuman reactions Chyba najlepszym przykładem inh reaction jest KennyS. Jest to po prostu pamięć mięśniowa, aktywna przede wszystkim na ruch. Edytowane 3 Sierpnia 2016 przez Umciaak 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.