Xena 178 Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) 1. Nick: _XenA_ 2. Imię: Ola 3. Wiek: 21 - tak, tak, wiem że jestem już starą loszką, ale jeszcze dam rade 4. Znajomość AMX (1-10): 8 5. Sprawny i działający mikrofon: Będzie 6. Składka: TAK 7. Link do swojego GameTracker'a**: http://www.gametracker.com/player/_XenA_/193.33.177.101:27156/ 8. Parę słów o sobie **: Mam na imię Ola, mieszkam we Wrocławiu, jestem studentką III roku na kierunku pedagogika resocjalizacyjna; pracuje w zakładzie karnym jako funkcjonariusz działu ochrony; obecnie od tygodnia jestem na zwolnieniu, które potrwa dobrych kilkanaście miesięcy - przechodzę właśnie własne Wrocławskie "royal baby" ;) ; wiele osób zna mnie z dolnego trupa - jestem jego częstym gościem :D. Jestem osobą niekonfliktową, staram się być fair-play wobec innych graczy, z kulturą osobistą także sobie znacznie radzę; umiem przyznać się do błędu i staram się być zawsze szczera aż do bólu, co jest czasami moją wadą :p Interesuję się sportem - konkretnie piłką nożną, trenuję także boks (choć chwilowo zmuszona jestem do przerwy), jeżdżę rekreacyjnie konno (uprzedzając pytanie mako. - tak na ŻYWYM koniu xd). Lubię grać w CS, ponieważ gra tu wiele fajnych osób :) 9. Dlaczego chciałbyś zostać administratorem**: Chciałabym zostać adminką, ponieważ niebawem będzie akcja "witaj szkoło" dla wielu adminów i nie będą oni się mogli poświęcać wystarczająco swojej funkcji; jak już wyżej napisałam - nie pracuje obecnie, więc będę w ciągłej dyspozycji, aby wbić na serwer i ogarnąć sprawę; ponad to, jestem nocnym markiem i bywam w nocy, gdzie zazwyczaj admina brak, a przychodzą odpaleni gracze, którzy pokazują jacy oni to są mocni. Warto wtedy mieć choćby jednego admina o tak późnej porze. Jeżeli mi się nie powiedzie, to trudno - nie mam 15 lat, aby robić sceny; jeśli mi się uda, to będę się cieszyła, że zasłużyłam na Wasze zaufanie :) 10. Czy posiadasz STEAM? (TAK/NIE) jeżeli tak, podaj STEAM_ID: tak, S