soQl 5 Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 1.Twoj Nick: soQl 2.Kto zawinil? (Admin/Gracz): Admin. 3.Nick admina/gracza ktory zawinil: Nie pamiętam jak się nazywał, coś na Z. 4.IP/SID oskarzanego*: ----- 5.Data i godzina: Przed chwilą. 6.Dowody (demko/screeny/swiadkowie): ----- 7.Opis sytuacji: No nic. Po prostu dostałem bana, bo ktoś tam się "wydarł" na czacie, żeby mi go wlepić. Print z konsoli: [AMXBans] =============================================== [AMXBans] You have been banned from this Server! [AMXBans] You can complain about your ban @ www.cs-classic.pl [AMXBans] Reason: 'Auto strefy/do wyjasnienia na forum' [AMXBans] Duration: 'permanentny' [AMXBans] Your SteamID: 'STEAM_0:0:34987006' [AMXBans] Your IP: '83.27.33.41' [AMXBans] =============================================== ---------------- Wyjaśnienie: Streszczę krótko swoją historię. Gram na deathrun od 2008 roku, pamiętam czasy pierwszego DR bez autobh, którego autorem był xPaw. Grałem bardzo dużo na KZ, byłem świadkiem rozwoju xtreme-jumps.eu od podstaw. Od momentu rozpoczęcia swojej przygody ze skakaniem, przez kolejne dwa lata rozprzestrzeniałem się na wiele różnych modów i byłem wszechstronny. W roku 2010 dołączyłem do sieci cs-enemy.pl jako współwłaściciel i we współpracy z hiroshimą (ówczesnym właścicielem tejże sieci i do niedawna właścicielem serwisu amxx.pl) utworzyłem mod o nazwie Speedrun. Przewodziłem też grupie Polish BH Gaming i następnie overstrafed. Później uczestniczyłem w rozwoju wielu sieci, byłem współwłaścicielem kilku, oraz trzymałem pieczę nad wieloma serwerami, w tym niepolskimi (min. na sieci CLA**ON, U*C.lt, hsC**p). Byłem członkiem wielu grup, min. scg, SickBhopZ, /notAfraid/, <insanity> i aktualnie jestem leaderem #incredible. Robiłem też filmiki, podaję kilka na dół: Skargę składam jedynie w kwestii odbanowania, aczkolwiek poproszę także o doszkolenie adminów w zakresie historii tego moda i tego jacy ludzie wpływali na jego rozwój. 1 Odnośnik