Skocz do zawartości

[IV] Wywiad z polczekkkkkkkkkk - pakerem z poczuciem humoru.


Miechu

Rekomendowane odpowiedzi

pre_1478209190__wywiadzpolaczkiem.png

 

 

redaktor.png

photo-21487.jpg?_r=1477061170

@Miechu

 

 

 

OPIEKUN.png

photo-4333.jpg?_r=1473346728

@polaczekkkkkkkkkk

 

 

Witam, dzisiaj przeprowadzę dla naszej sieci wywiad z polaczkiem, opiekunem ODD2 oraz członkiem UBTeam, przedstaw się i powiedz ile minęło od twojego poprzedniego wywiadu?

Cześć. Jestem Mateusz. Aktualnie mieszkam we Wrocławiu, ponieważ tu studiuję i pracuję :D Ile minęło od ostatniego wywiadu...?hmm... na pewno ponad rok czasu jak to Shadow przeprowadzał ze mną wywiad. Przy okazji chciałbym pozdrowić starego kumpla Shadowa :D

Hmh...mówisz ze to już rok czasu, tak? A wiec co się zmieniło w twoim życiu jak i na serwerze przez ten rok?

Na pewno wiele, lecz nie wiem czy jestem w stanie wszystko wymienić :p Na pewno jedną z ważniejszych rzeczy jaką zrobiłem to zacząłem chodzić na siłownię. Nauczyło mnie to pewnego rodzaju dyscypliny, cierpliwości, samozaparcia w dążeniu do celu. Zacząłem bardziej korzystać z życia - i nie, nie chodzi mi o więcej baletowania na mieście, poszło to w drugą stronę :) Skupiłem się na samo doskonaleniu siebie. A co do  życia serwera to największą zmianą jest mój awans na członka UBT oraz opiekuna DD2

 

Mówisz że zacząłeś bardziej aktywnie spędzać czas. Ile to już chodzisz na siłownię?

Zacząłem w styczniu 2015 roku

Jaki jest twój największy sukces z tym związane? ile już dajesz rade wycisnąć?